maipai Skrevet 26. september 2016 #6061 Del Skrevet 26. september 2016 Jeg får helt vondt av oppussingen hennes! Ikke at jeg er noen spesialist på området, men jeg pleier å ta ned lister, vaske veggen, male første strøk, la det tørke, så male andre og sette opp listene igjen. Og når jeg henger opp noe, f.eks. gardinstang, så bruker jeg vater fordi det er finest når det ikke er vindskeivt. Prøver og å unngå synlige tapetskjøter og overmøblering. Men det er nå bare meg. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 26. september 2016 #6062 Del Skrevet 26. september 2016 1 minutt siden, ElsieF skrev: Noen som vet hvor jeg kan finnennavnet på snap eventuelt gi meg det? Det har stått nevnt her i tråden flere ganger, og det er faktisk så enkelt som Villapaprika. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElsieF Skrevet 26. september 2016 #6063 Del Skrevet 26. september 2016 Et øyeblikk siden, Veslefrikk skrev: Det har stått nevnt her i tråden flere ganger, og det er faktisk så enkelt som Villapaprika. Så enkelt! Takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 26. september 2016 #6064 Del Skrevet 26. september 2016 Et øyeblikk siden, ElsieF skrev: Så enkelt! Takk! Det enkleste er ofte det beste vet du . Det er typisk Villapaprika-stil... Bare hyggelig! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 26. september 2016 #6065 Del Skrevet 26. september 2016 Den 23.9.2016 at 0.10, maipai skrev: Jeg har gjort uendelig mange feil i fortiden og jeg skal ikke gå tilbake å gjøre de samme. Nei, det har vel sin naturlige forklaring Camilla. Man kan ikke gå tilbake i tid. Og hadde man kunnet hadde man vel neppe gjort det for å gjenta feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 26. september 2016 #6066 Del Skrevet 26. september 2016 Den Thursday, September 15, 2016 at 22.39, Husfrua skrev: Det er ikke det spor morsomt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla29 Skrevet 26. september 2016 #6067 Del Skrevet 26. september 2016 (endret) Når det gjelder det interiørmessige i blogg og på IG virker det som om alt er preget av hastverk. Må. Ha. Forandringer: Nå! Slik at det kan vises frem, og hun kan prøve å befeste sin trone som Norges interiørblogg-dronning. Så skal det helst vises frem før malingen er skikkelig tørket dandert med ørti-førti tepper, puter, lysestaker og dill. Det er blir utrolig krampaktig. Det at hun fremdeles av sponsorer syns jeg er rett og slett merkelig. Hun er jo ikke akkurat et kjent navn som florerer i media, og ikke vil det være en positiv opplevelse å klikke seg inn på verken blogg eller IG om det er interiør man vil få frontet. Det må jo være utelukkende fordi at hun er billig reklame hvis jeg skal tippe. Det å gi gratis produkter mot eksponering i blogg og på IG, er jo vanligvis billig og god markedsføring for produsentene som slipper med dyre reklameutgifter - men for å være helt ærlig har de nok feilbergenet Paprikaens innflytelse her...når det er tydelig at mange rett og slett ikke vil bruke de produktene hun fronter på bakgrunn av innhold i blogg og på andre SoMe. Endret 26. september 2016 av Bond 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 26. september 2016 #6068 Del Skrevet 26. september 2016 Nei, det finnes ikke morsomt. Det er bare umodent, barnslig og tåpelig. Jeg blir flau på hennes vegne - og jeg kjenner ikke noen av partene. Hun sier det nok for å stikke han, men ærlig talt!! Har selv en eks som har slengt ut dritt om meg og mitt privatliv. Jeg anmeldte. Det synes jeg den omtalte her også kan gjøre. Dette er hets! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 26. september 2016 #6069 Del Skrevet 26. september 2016 Det verste er at hun fortsatt lar det ligge ute på snap! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 26. september 2016 #6070 Del Skrevet 26. september 2016 Nå bør alle de som påstår at "vi" mobber VP (når vi gjengir og diskuterer ting hun selv har postet) komme på banen og fortelle henne at mobbing av eksen IKKE er ok! Det som hun har lagt ut ER faktisk ren mobbing! Det meste av det som skrives her inne, med unntak av noen få useriøse kommentarer, har NULL med mobbing å gjøre. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 26. september 2016 #6071 Del Skrevet 26. september 2016 Hadde vært så gøy om noen hadde spurt Lindex på Facebook om dette er den type foretningsforbindelser de ønsker å assosiere seg med. Nå skal det vel litt mer til for å sverte en såpass stor kjede, men allikevel! Små smuler er også brød. Selv har jeg handlet barneklær på Lindex i over 10 år, og kommer ikke til å handle der med det første - selv om jeg venter barn og synes de har mye fint. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilim Skrevet 26. september 2016 #6072 Del Skrevet 26. september 2016 1 time siden, FruRosa skrev: Om hun og venninnen hadde det gøy på 3.parts bekostning på PRIVATEN hadde forsåvidt vært greit. Men å legge det ut for "hele Norge"... Det er pappa til barnet hennes det er snakk om! Hadde venninnen hatt litt omløp i hodet hadde hun stoppet VP fra å gjøre slike dumheter, istedenfor å delta. Høyst usmakelig, og ikke minst umodent! Det er vel en grunn for at de er venninnene hennes😜 de er jo tydeligvis akkurat samme sort, ser jo det ganske fort i kommentarfeltet på insta også 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla29 Skrevet 26. september 2016 #6073 Del Skrevet 26. september 2016 Hun er et ekstremt dårlig forbilde - rett og slett! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 26. september 2016 #6074 Del Skrevet 26. september 2016 (endret) Hun sponses av Butinox og Lindex, som nasjonalt sett er kjente merkevarer (Millemoi er vel bare for ekstremt spesielt interesserte). Hva syns Butinox og Lindex, om at sponsobjektet henger ut en så stor og anerkjent bedrift? Det spørs om det er på tide å spørre dem om de forstår at de indirekte blir dratt inn i skittkastingen. Endret 26. september 2016 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 26. september 2016 #6075 Del Skrevet 26. september 2016 Så disse snappene i går, det var bare trist. Jeg fikk oppriktig vondt inni meg og hvis han de erter og ler av leser her inne vil jeg at han skal vite at ingen (ytterst få!) ler med de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruGlad Skrevet 26. september 2016 #6076 Del Skrevet 26. september 2016 Hva heter dette sirkuset på Snap? Kjenner at jeg blir for nysgjerrig nå 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 26. september 2016 #6077 Del Skrevet 26. september 2016 Smart fyr som stakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 26. september 2016 #6078 Del Skrevet 26. september 2016 1 time siden, FruGlad skrev: Hva heter dette sirkuset på Snap? Kjenner at jeg blir for nysgjerrig nå 🙈 Villa paprika blogg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 26. september 2016 #6079 Del Skrevet 26. september 2016 Nå skal vi få være med på en SINNSYK reise!! Noen som vil gjette på hvor turen går denne gang da?? Hva dreier dette seg om? Hun forsikrer oss om at den som ler sist ler hjertligst ivertfall 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
accountdeleted Skrevet 26. september 2016 #6080 Del Skrevet 26. september 2016 4 minutter siden, Valetta skrev: Nå skal vi få være med på en SINNSYK reise!! Noen som vil gjette på hvor turen går denne gang da?? Hva dreier dette seg om? Hun forsikrer oss om at den som ler sist ler hjertligst ivertfall Nytt firma! Whohooo! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg