Birdo Skrevet 22. september 2016 #5981 Del Skrevet 22. september 2016 Det bildet, altså jeg har ikke ord for den dama lengre.. En annen ting, er det ikke litt upraktisk å ha tavlemaling på panevegg? Må jo være upraktisk å skrive på? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 22. september 2016 #5982 Del Skrevet 22. september 2016 2 timer siden, Birdo skrev: Det bildet, altså jeg har ikke ord for den dama lengre.. En annen ting, er det ikke litt upraktisk å ha tavlemaling på panevegg? Må jo være upraktisk å skrive på? Ser noen har kommentert og spurt om det. Og er vist ikke vanskeligere enn man gjør det til. Er der bare jeg eller er det en frekkhet i nesten alle svar??? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 22. september 2016 #5983 Del Skrevet 22. september 2016 Et øyeblikk siden, melatonin skrev: Ser noen har kommentert og spurt om det. Og er vist ikke vanskeligere enn man gjør det til. Er der bare jeg eller er det en frekkhet i nesten alle svar??? Ikke bare deg, med mindre det er dyrkede i kommentarene så svarer hun frekt og surt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 22. september 2016 #5984 Del Skrevet 22. september 2016 7 minutter siden, melatonin skrev: Ser noen har kommentert og spurt om det. Og er vist ikke vanskeligere enn man gjør det til. Er der bare jeg eller er det en frekkhet i nesten alle svar??? Nå er ikke jeg en fan på noen som helst måte, men jeg kan forstå det litt. Det blir kommentert og satt spørsmål ved alt. Navnevalg, flekk på klær, tavlemaling osv. Det kan sikkert være lett å gå rett i forsvar da. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 22. september 2016 #5985 Del Skrevet 22. september 2016 På generelt grunnlag er det viktig å minne om at disse bloggerne bare fremstiller sin side av saken. Jeg blir litt forskrekket når jeg ser at blogglesere mener å vite hva som er sant etter å ha lest en bloggers fremstilling. Man må lese med skeptikerbrillene på når det gjelder saker der det er andre parter med i bildet. Særlig i settinger der følelser er involvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 22. september 2016 #5986 Del Skrevet 22. september 2016 (endret) Tråden ryddet for spekulasjoner, omtale av tredjepart, omtale av barn, samt en mengde svar til disse innlegg Bond, adm red - tråden er ytterligere ryddet for tidligere spekulasjoner. Endret 22. september 2016 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 22. september 2016 #5987 Del Skrevet 22. september 2016 Endelig!!!! kan vi diskutere interiør igjen. Ting går som vanlig fort i paprikaheimen, også tavlemaling. Jeg ble overrasket over hvor fort det gikk og (u)heldigvis har hun dokumentert klokka på bildene :-) første bilde av veggen umalt er tatt klokken 10, hun skriver at hun malte (minst) to strøk, dette klarer ikke jeg å se, siste bilde der det er skrevet med kritt ser like ujevn ut som det hvor hun påpeker det kun er malt ett strøk. Siste bilde er tatt en time og femti minutter etter første, så hun har rukket to strøk samt tørking nok til å kunne skrive på ekstremt kort tid. Jeg ble nysgjerrig og sjekket datablader for produktet. 7dager står det at malingen skal få være i fred før det er mulig å skrive på... Sjokka over iveren? Ikke jeg..... 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 22. september 2016 #5988 Del Skrevet 22. september 2016 22 minutter siden, Dollyådi skrev: Endelig!!!! kan vi diskutere interiør igjen. Ting går som vanlig fort i paprikaheimen, også tavlemaling. Jeg ble overrasket over hvor fort det gikk og (u)heldigvis har hun dokumentert klokka på bildene :-) første bilde av veggen umalt er tatt klokken 10, hun skriver at hun malte (minst) to strøk, dette klarer ikke jeg å se, siste bilde der det er skrevet med kritt ser like ujevn ut som det hvor hun påpeker det kun er malt ett strøk. Siste bilde er tatt en time og femti minutter etter første, så hun har rukket to strøk samt tørking nok til å kunne skrive på ekstremt kort tid. Jeg ble nysgjerrig og sjekket datablader for produktet. 7dager står det at malingen skal få være i fred før det er mulig å skrive på... Sjokka over iveren? Ikke jeg..... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 22. september 2016 #5989 Del Skrevet 22. september 2016 Du verden for en skjoldete vegg! Og hvem vil vel bruke panel som tavle? Rart at skolene i alle år har vært så dott at de har brukt slette flater til tavler... 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 23. september 2016 #5990 Del Skrevet 23. september 2016 (endret) Tavlemaling på panel må være noe av det dummeste jeg har sett 😂🙈 Endret 23. september 2016 av Minipilla 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 23. september 2016 #5991 Del Skrevet 23. september 2016 Er det vanlig å bruke utrykket "koseste" i stede for koselig? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 23. september 2016 #5992 Del Skrevet 23. september 2016 14 minutter siden, melatonin skrev: Er det vanlig å bruke utrykket "koseste" i stede for koselig? Nei. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 23. september 2016 #5993 Del Skrevet 23. september 2016 Nok et laaaangt innlegg om hvordan hun har endret seg og funnet meningen med livet. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 23. september 2016 #5994 Del Skrevet 23. september 2016 Ikke veldig praktisk å skrive på en panelvegg, men blir vel uansett malt igjen snart. Hastverk er lastverk. Veggen ser utrolig skjoldete ut. (Kjekt med Google, der man kan se bilder uten å gi bloggen klikk.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 23. september 2016 #5995 Del Skrevet 23. september 2016 Jeg har gjort uendelig mange feil i fortiden og jeg skal ikke gå tilbake å gjøre de samme. Nei, det har vel sin naturlige forklaring Camilla. Man kan ikke gå tilbake i tid. Og hadde man kunnet hadde man vel neppe gjort det for å gjenta feil. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 23. september 2016 #5996 Del Skrevet 23. september 2016 Har hun klart å skrive at hun har gjort mange feil i fortiden uten å legge skylda på noen tro?? Eller er det nok et jeg-angrer-men-det-var-ikke-min-skyld innlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 24. september 2016 #5997 Del Skrevet 24. september 2016 Tråden er ryddet for avsporinger, latterliggjøring, spekulasjoner og svar til dette. Tekola, forumansvarlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 24. september 2016 #5998 Del Skrevet 24. september 2016 Den 22. september 2016 at 22.06, Dollyådi skrev: Endelig!!!! kan vi diskutere interiør igjen. Ting går som vanlig fort i paprikaheimen, også tavlemaling. Jeg ble overrasket over hvor fort det gikk og (u)heldigvis har hun dokumentert klokka på bildene :-) første bilde av veggen umalt er tatt klokken 10, hun skriver at hun malte (minst) to strøk, dette klarer ikke jeg å se, siste bilde der det er skrevet med kritt ser like ujevn ut som det hvor hun påpeker det kun er malt ett strøk. Siste bilde er tatt en time og femti minutter etter første, så hun har rukket to strøk samt tørking nok til å kunne skrive på ekstremt kort tid. Jeg ble nysgjerrig og sjekket datablader for produktet. 7dager står det at malingen skal få være i fred før det er mulig å skrive på... Sjokka over iveren? Ikke jeg..... Fru Jessica Fletcher, det _kan_ vel hende at hun malte mer etter disse bildene ble tatt? 😊 Imponerende at folk leker politi hver eneste gang et bilde blir delt av Camilla, er det virkelig ikke annet å kommentere så syns jeg Camilla skal være glad for det😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 24. september 2016 #5999 Del Skrevet 24. september 2016 34 minutter siden, Onbothsides skrev: Fru Jessica Fletcher, det _kan_ vel hende at hun malte mer etter disse bildene ble tatt? 😊 Imponerende at folk leker politi hver eneste gang et bilde blir delt av Camilla, er det virkelig ikke annet å kommentere så syns jeg Camilla skal være glad for det😊 Er jo ganske teit å skrive på veggen før man tar et strøk til? Uansett så står det jo at man skal vente 7 dager. Forøvrig, så er fortsatt brukerdebatt forbudt på forumet her, kanskje på tide å lære seg det snart? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 24. september 2016 #6000 Del Skrevet 24. september 2016 Modereringen i denne tråden nåe stadig nye høyder. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg