Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk @mikrobe :) ser at mitt forrige innlegg ble slettet, uten at jeg skal kommentere det ytterligere. At noen kjøper den at hun aldri har jobbet i SBN får stå får deres egen regning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne31 skrev (På 15.9.2016 den 4.59):

Jeg blir bare litt provosert over sånn systemet tydeligvis er jeg. At man kan starte firma etter firma, ta ut millionlønn,  kjøpe seg eiendommer. Droppe å betale leverandører,  kjøpe opp varelager osv osv. 

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Konkursrytter

Jeg syns dette hørtes kjent ut... Også det ved at man lar ulike personer stå som eiere av firma, så man ikke kan stoppes.... Håper det går opp ett lys for kunder snart,hva slags mennesker de støtter..

Ekspander  

Mye som går an, men det betyr ikke at det er etisk. CØ får synes hva hun vil om kritikerne. Det er mange av oss som er rystet over valgene hun gjør. Hun lever av å være i det offentlige rom, det er ingen som tvinger henne til det. Da må hun tåle at det andre ser blir diskutert.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varma skrev (På 15.9.2016 den 19.04):

Tusen takk @mikrobe :) ser at mitt forrige innlegg ble slettet, uten at jeg skal kommentere det ytterligere. At noen kjøper den at hun aldri har jobbet i SBN får stå får deres egen regning.

Ekspander  

Spørs om jeg skal opprette min egen blogg med alle skjermdumper som motbeviser det hun sier? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

canacas skrev (På 15.9.2016 den 19.06):

Spørs om jeg skal opprette min egen blogg med alle skjermdumper som motbeviser det hun sier? :)

Ekspander  

Du vil ikke gå tom for stoff til innlegg med det første, i alle fall. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hufsaaaaa skrev (På 15.9.2016 den 19.09):

Du vil ikke gå tom for stoff til innlegg med det første, i alle fall. 

Ekspander  

Vel, jeg har ikke lest bloggen på minst en måned så alt jeg har er historikken hun nå benekter. Det er plenty å ta av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo helt vilt. Tror Cø at alle har gullfiskhukommelse? Alt det hun sa om sbn i begynnelsen?  Og brått når skuta begynte å synke, hoppet hun av. Fin kaptein. Godt ingen skal lære moral, etikk osv av henne. Nei, vent..... 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg priser meg lykkelig over at ungene mine ikke har blitt eksponert på nett for at jeg skal tjene gode penger på dem!!!
Finnes ikke misunnelig på VP, med tanke på hva hun ofrer for "rikdommen" sin!

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (På 15.9.2016 den 10.32):

Frekkheten har ingen grenser der  i gården.
Dyre merkeklær, LV-vesker og til og med håndklærne på badet er luksusmerker. Nye møbler, nytt hus, friske blomster hver uke, mat fra Meny, skjønnhetsbehandlinger, hårextensions osv.. Og foreldrene med ny diger kåk som pusses opp.

Etter å ha tigget kundene sine om å handle for å 'berge' arbeidplasser i SbN, så betalte de ikke regningen på noen hundrelapper til posten en gang.

Ekspander  

Og en Hermès Birkin veske til en verdi av 60 000-70 000kr. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

C burde lære mer fra andre bloggere,feks CBE som nettopp har født,d er ett uklart bilde av babyen,thats it!Smakfulle bilder,tekst som ikke gjør deg kvalm og generelt mer smakfullt!

Det at hun blogger om interiør,gjør henne alldeles ikke til Norges største interiørblogger som hun tror,men bloggen får mye klikk nettopp fordi man ikke helt tror d man leser,enkelte innlegg er jo helt kokelimonke!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at de viktigste temaene nå drukner i avsporing. Jeg er enig i at det er lite relevant hvor hun setter møbler, at kjolen er flekkete osv..det har ingen relevans til det som er mest bekymringsfullt. At man ikke har grenser for seg selv eller de man har at et ansvar for. At man kan bedrive med lefling av sannhet, at man kan få sjangs nr.2 med nytt firma og ny sjangse fra leverandører også kjøre det rett i grøfta, samtidig som man serverer en såpass åpenlyst løgn. Og at man henger ut tredjeparter i bloggen sin og bruker det som en formidlingskanal for noe som er så personlig og sensitiv for de involverte, inkludert mindreårige. Det er faktisk VP blogg oppsummert siste året. Her har til og med kollega RH som med sin unge alder på 24 opptrådd mer voksent og ansvarsfullt.

Endret av Varma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

VP har redaktøransvar for sin blogg.
Det betyr at HUN er ansvarlig for kommentarene hun godkjenner.
ERGO hadde hun ikke trengt å godkjenne en eneste av kommentarene som spurte/kommenterte/hengte ut barnefaren!

Hun kunne skrevet et oppklarende innlegg der hun presenterte fakta:
"Jeg er alene, forholdet til barnefar er over, hvordan det blir framover blir en sak mellom oss. Spørsmål/kommentarer til dette vil IKKE bli postet eller besvart, hverken på blogg, IG eller FB!"
Og så holdt seg til dette!
Da hadde det ikke vært grunn til å diskutere den biten, hverken her inne eller andre steder.

Vi som skriver her inne er kun ansvarlige for våre egne innlegg og kommentarer.
Derfor blir det feil å ilegge "oss", som en homogen gruppe, felles meninger om alt som skrives.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper tonen til mange av de som er så støttende hadde vært litt annerledes, hvis man feks hadde spinket og spart for å få kjøpt seg en spisestue da. Funnet en man likte, bestilt og betalt 25000. Så finner man ut at firmaet går konkurs,  og eierne (minst 3 av 4) har kjøpt seg nye eiendommer,  biler osv,isteden for å gjøre opp for seg med regninger osv. Så sitter man som kunde med skjegget i postkassen.  Ingen spisestue,  25000 kr i minus, og eiere som ikke har noe ydmykhet og ikke viser noe ansvar. Sånne situasjoner klarer jeg å sette meg inn i, og da har jeg sympati med kunder og leverandører,  ikke de ansvarlige.  Alle kan gå på en smell, som jeg har sagt før, det er hva man gjør i etterkant som viser hva slags menneske man er. 

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne31 skrev (På 16.9.2016 den 12.09):

Jeg tipper tonen til mange av de som er så støttende hadde vært litt annerledes, hvis man feks hadde spinket og spart for å få kjøpt seg en spisestue da. Funnet en man likte, bestilt og betalt 25000. Så finner man ut at firmaet går konkurs,  og eierne (minst 3 av 4) har kjøpt seg nye eiendommer,  biler osv,isteden for å gjøre opp for seg med regninger osv. Så sitter man som kunde med skjegget i postkassen.  Ingen spisestue,  25000 kr i minus, og eiere som ikke har noe ydmykhet og ikke viser noe ansvar. Sånne situasjoner klarer jeg å sette meg inn i, og da har jeg sympati med kunder og leverandører,  ikke de ansvarlige.  Alle kan gå på en smell, som jeg har sagt før, det er hva man gjør i etterkant som viser hva slags menneske man er. 

Ekspander  

Sånn er det å drive et as, da er du ikke personlig ansvarlig. Hun er nok hverken den første el siste som opplever dette. Den siste butikken etter vp, vet jeg ingenting om

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ref. siste IG innlegg/video: Fy flate,- snakk om å strø salt i såret til alle de berørte! Hun hadde kommet SÅ langt med litt ydmykhet og en dose selvinnsikt, men istedet bare fjaser hun det bort! Hun slutter aldri å sjokkere den dama. Usmakelig!!!!

Endret av RaraAvis78
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir veldig splittet av dette, på den ene siden er jeg enig i at hun bør få fred, at hun trenger å få hentet seg inn etter fødsel, og baby som skal komme inn i en rutine med ansvar for to som skal på skole og alt det medfører der.

Men så er det det, at hvis ingen sier noe... Da får hun ingen reaksjoner på at hun bør bremse litt ned, ikke dele så mye og veie ordene sine mye mer...

Jeg føler ikke jeg mobber henne, men jeg er veldig kristisk til veldig mye av det hun gjør, og da snakker jeg om den offentlige bloggeren ikke privatpersonen. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husfrua skrev (På 16.9.2016 den 14.27):

Sånn er det å drive et as, da er du ikke personlig ansvarlig. Hun er nok hverken den første el siste som opplever dette. Den siste butikken etter vp, vet jeg ingenting om

Ekspander  

Dette dreier seg ikke om hva som teknisk går an, men om forretningsmoral og etikk. Verken mer eller mindre. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...