Basilen Skrevet 10. september 2016 #5821 Del Skrevet 10. september 2016 Jeg vet det har vært nevnt mange ganger før men jeg må, HERREGUD så trangt og overmøblert det hjemmet er. Flere steder er det ikke mulig å gå rundt møblene. Stuebordet og spisebord feks. Det er så store og så mange møbler, i en så pompøs stil som overhode ikke passer i forhold til antall kvadrat. Less is more er vel den mest brukte interiørquoten men CØ kan ikke ha hørt den. Hvordan kan hun bruke tittelen norges største interiørblogg? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 10. september 2016 #5822 Del Skrevet 10. september 2016 3 timer siden, Basilen skrev: Jeg vet det har vært nevnt mange ganger før men jeg må, HERREGUD så trangt og overmøblert det hjemmet er. Flere steder er det ikke mulig å gå rundt møblene. Stuebordet og spisebord feks. Det er så store og så mange møbler, i en så pompøs stil som overhode ikke passer i forhold til antall kvadrat. Less is more er vel den mest brukte interiørquoten men CØ kan ikke ha hørt den. Hvordan kan hun bruke tittelen norges største interiørblogg? Sier jo seg selv, STØRSTE, ingen har større møbler.. Den var tørr.. hehe... Camilla, slå av dataen din, legg deg i sofaen og kos deg med babyen din, trill dere turer med storesøskene, skap bånd dere 4 og drit i omverden litt... Det tror jeg du har godt av nå, nyt tiden den går veeeeldig fort.. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 10. september 2016 #5823 Del Skrevet 10. september 2016 8 timer siden, Valetta skrev: Men værsåsnill Camilla...se over hva du skriver!!! "God morgen var oss", dette er skrivefeil det ikke finnes unnskyldning for - og det ser så slurvete og dumt ut. Noe jeg også har lurt på mang en gang (ikke bare hos henne), er om stavekontroll er et program som bloggerne ikke vet om?? Eller finnes det ikke i det formatet de skriver? Når jeg leser ord som "deprisjon".... De vet vel ikke hvordan man skal bruke det. Avanserte greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebæret Skrevet 10. september 2016 #5824 Del Skrevet 10. september 2016 Å giiiid. For et antrekk å bruke på helsestasjonen da. Huff... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 10. september 2016 #5825 Del Skrevet 10. september 2016 For å forsvare Camilla, så KOM helsesøster hjem til de, som faktisk er normalt§! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marble Skrevet 10. september 2016 #5826 Del Skrevet 10. september 2016 Kjenner jeg gleder meg skikkelig til å se hva hun har snudd opp ned på hjemme... Nye puter? Pledd? Flytta rundt på de gamle putene? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 10. september 2016 #5827 Del Skrevet 10. september 2016 Hvor er det jævla popcornet når jeg craver det?? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 10. september 2016 #5828 Del Skrevet 10. september 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner, omtale av barn, omtale av tredjepart og svar til dette. Krageben, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 10. september 2016 #5829 Del Skrevet 10. september 2016 Hun har vel mammaperm og har inntekt vil jeg tro. Kunne roet ned eksponering av barna da!? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 10. september 2016 #5830 Del Skrevet 10. september 2016 Det er rett og slett trist å se på 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 11. september 2016 #5831 Del Skrevet 11. september 2016 Hva stod det da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 11. september 2016 #5832 Del Skrevet 11. september 2016 Om Nettavisen er hennes arbeidsgiver, hvorfor griper de ikke inn i dette sirkuset av utlevering av flere uskyldige parter? Har hun ikke krav til kvalitet, profesjonalitet eller seriøsitet i kontrakten sin? Jeg er sikker på at om jeg (eller hvem som helst!) hadde levert så dårlig ifht avtale så hadde arbeidsgiver nok troppet opp og bedt om en alvorsprat. Er det bare klikk som teller for Nettavisen? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 11. september 2016 #5833 Del Skrevet 11. september 2016 1 time siden, Maskopi skrev: Om Nettavisen er hennes arbeidsgiver, hvorfor griper de ikke inn i dette sirkuset av utlevering av flere uskyldige parter? Har hun ikke krav til kvalitet, profesjonalitet eller seriøsitet i kontrakten sin? Jeg er sikker på at om jeg (eller hvem som helst!) hadde levert så dårlig ifht avtale så hadde arbeidsgiver nok troppet opp og bedt om en alvorsprat. Er det bare klikk som teller for Nettavisen? FAKTA: - CØ oppga at i svangerskapspermisjonen skulle samboeren til broren vikariere. Temaet ville da vært interiør - Realiteten ble overgang til en etter min mening ukontrollert mammablogg At det dreier seg om hva som gir mest klikk og inntekt? Ja det kan man lure på, personlig tror jeg det er rein business. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 11. september 2016 #5834 Del Skrevet 11. september 2016 Hva med slappe av? Endevender huset nå for interiørforandring. Hun er i permisjon? Nyt tiden heller. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 11. september 2016 #5835 Del Skrevet 11. september 2016 Åh, denne bloggeren er en gullgruve når det kommer til sitater! "Noen steder skygger det sinnssykdom" Whatever that means. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 11. september 2016 #5836 Del Skrevet 11. september 2016 Kan ikke noen lage en tråd med bare sitater fra Camilla? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 11. september 2016 #5837 Del Skrevet 11. september 2016 Jodel har egen jodel om Anna R. Disse skrikende clickbait overskriftene; JAN SLÅR MEG.....i kortstokk f.eks 😅😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilim Skrevet 11. september 2016 #5838 Del Skrevet 11. september 2016 Jeg kan bare ikke fatte å begripe at hun kan jobbe innen interiør, det er så overfylt å harry den stilen hennes. Fatter ikke hvordan noen kan bo i et så overfylt og overmøblert hus. Får lyst å rive av meg håret mår jeg ser hvordan hun har hengt opp lampene over stuebordet. Den sofakroken er alt for mye, alt for store møbler, 2 alt for store lamper, 2 bilder som dekker hele veggen, en alt for stor tvbenk å sånn kunne jeg forsatt... Hun burde seriøst funnet seg et nytt yrke 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 11. september 2016 #5839 Del Skrevet 11. september 2016 "Madebyme".. Nei, man må være to for å lage et barn. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 11. september 2016 #5840 Del Skrevet 11. september 2016 Tråden er ryddet for kommentarer til moderering, spekulasjoner, omtale av kropp, omtale av barn, omtale av tredjepart og svar til dette. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg