Birdo Skrevet 5. september 2016 #5781 Del Skrevet 5. september 2016 4 minutter siden, Valetta skrev: "Absolutt ingen hadde vært der de er uten fortiden i skolesekken". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilim Skrevet 5. september 2016 #5782 Del Skrevet 5. september 2016 (endret) Er det mulig, det innlegget på Instagram er jo nesten ikke til å skjønne, lurer på hva hun tenker når hun skriver. Prøver hun å høres smart ut, eller hva er greia?? Hun skriver så utrolig dårlig. Endret 5. september 2016 av Emilim Skrivefeil😜 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 5. september 2016 #5783 Del Skrevet 5. september 2016 Følte jeg leste i en privat album her 😨 Og dette deles med hele verden 😱 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 5. september 2016 #5784 Del Skrevet 5. september 2016 Jeg tror slike innlegg er skrevet veldig "in the moment" og gir mening for HENNE der og da. Det virker jo som hun prøver å dele av sin livsvisdom, og i god tro så tror hun nok dette virker voksent og reflektert. For utenforstående er det nesten uforståelig, usammenhengende og forvirrende. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marthe75 Skrevet 5. september 2016 #5785 Del Skrevet 5. september 2016 37 minutter siden, Valetta skrev: "Absolutt ingen hadde vært der de er uten fortiden i skolesekken". I skolesekken faktisk kloke ord å ta med seg videre, i skolesekken 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClosedParadise Skrevet 6. september 2016 #5786 Del Skrevet 6. september 2016 5 timer siden, Mariecurie skrev: Hva vil det si at 1000 tonn blir skutt ut av deg?? En heftig runde med magasjau 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg OppNedPåAlt Skrevet 6. september 2016 Populært innlegg #5787 Del Skrevet 6. september 2016 10 timer siden, Valetta skrev: "Absolutt ingen hadde vært der de er uten fortiden i skolesekken". 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 6. september 2016 #5788 Del Skrevet 6. september 2016 (endret) 2 timer siden, OppNedPåAlt skrev: Kom på et bilde av meg fra jeg var liten, hvor jeg sitter i sekken på skitur. Endret 6. september 2016 av PetronellaPetrine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pistasjnøtt Skrevet 6. september 2016 #5789 Del Skrevet 6. september 2016 Nja, vi får se nå da.. Hun sier hun skal "interiørspamme". Blir vel 2-3 bilder da, så tilbake til babybildene At ikke de kan være forbeholdt den private profilen hennes..? En ting å være stolt, men det tar jo helt av! Hun holder tydeligvis øye med tråden her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marthe75 Skrevet 6. september 2016 #5790 Del Skrevet 6. september 2016 6 minutter siden, Pistasjnøtt skrev: Hun holder tydeligvis øye med tråden her inne. Nettopp derfor tviler jeg at uke-for-uke blir noe av, responsen her inne lover ikke gode lesertall om hun gjør det i ni mnd. Så det slipper vi nok Jeg setter en tier på at når lesertallene synker, så begynner familiedramaet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marble Skrevet 6. september 2016 #5791 Del Skrevet 6. september 2016 34 minutter siden, Pistasjnøtt skrev: Nja, vi får se nå da.. Hun sier hun skal "interiørspamme". Blir vel 2-3 bilder da, så tilbake til babybildene At ikke de kan være forbeholdt den private profilen hennes..? En ting å være stolt, men det tar jo helt av! Hun holder tydeligvis øye med tråden her inne. Blir vel noen bilder av puter, pledd og lykter... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet 6. september 2016 #5792 Del Skrevet 6. september 2016 Det er vel de samme 10-15 bildene på repeat hele tiden? At noen kan bli inspirert av det, og at noen ikke minst kan kalle seg en interiørblogg, det skjønner ikke jeg. Jeg skjønner godt det må være vanskelig å komme med noe nytt hele tida, glad jeg ikke skal legge ut bilder av vår sofakrok hele tida... Hadde følt meg en smule dum... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pistasjnøtt Skrevet 6. september 2016 #5793 Del Skrevet 6. september 2016 Ehm altså, når man legger brostein, så fjerner man vel asfalten under først? Noe på siste instabilde, sa meg at de steina blir lagt rett oppå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pistasjnøtt Skrevet 6. september 2016 #5794 Del Skrevet 6. september 2016 Og "typsik", er det et eget ord hun har? Det er skrevet slik hver eneste gang.. Begynner nesten å lure på om hun gjør det med vilje. Uff, i dag var jeg kritisk og pirkete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 6. september 2016 #5795 Del Skrevet 6. september 2016 Bloggen burde ha kommet med.egen ordbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Articuno Skrevet 6. september 2016 #5796 Del Skrevet 6. september 2016 21 timer siden, Mariecurie skrev: Hva vil det si at 1000 tonn blir skutt ut av deg?? En skikkelig brakfis kaller jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 6. september 2016 #5797 Del Skrevet 6. september 2016 Tråden er ryddet for diskusjon av barn, omtale av tredjepart, spekulasjoner og svar til dette. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 7. september 2016 #5798 Del Skrevet 7. september 2016 Den 5. september 2016 at 22.09, Emilim skrev: Er det mulig, det innlegget på Instagram er jo nesten ikke til å skjønne, lurer på hva hun tenker når hun skriver. Prøver hun å høres smart ut, eller hva er greia?? Hun skriver så utrolig dårlig. @Emilim Hun skriver ekstremt dårlig. Aldri sett noen skrive så dårlig før. Sprøtt, med tanke på at hun lever av å skrive. På meg fremstår hun for øvrig som det stikk motsatte av det du nevner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 7. september 2016 #5799 Del Skrevet 7. september 2016 Så var det påan igjen med nok et utleverende, ubalansert innlegg. Side2 gnir seg antakeligvis i hendene for økende klikk og reklameplass. Interiørbloggeren er dessverre blitt mammabloggeren som eksponerer bredt både i bilder og ord for å holde inntekten sin oppe. Det tross tross alt grenser for hvor mange vinkler man kan ta bilder av soverom, sofaen, spisebord og kjøkkenet fra. Men hvem betaler prisen? Og hvorfor slutter ikke vi å klikke oss inn? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 7. september 2016 #5800 Del Skrevet 7. september 2016 Jeg følger ikke Camilla på instagram, og har aldri fulgt bloggen. Jeg har vært innom noen ganger, men hun kjører en helt annen interiørstil enn det jeg synes er fint, så det har ikke interessert meg. Men jeg har blitt nysgjerrig etter å ha lest litt i denne tråden. Så jeg gikk inn på bloggen og leste litt. Innlegget om Lila 2 uker var spesielt og bar veldig preg av å være dypt dyyyyypt inni babyboblen.. Men de to siste innleggene var faktisk fine. Alt satt til side, så virker det som hun prøver å gjøre det beste for barna sine, at hun er omsorgsfull og har mye kjærlighet å gi.. Synes hun fortjener litt kreditt for det altså... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg