Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det mulig, det innlegget på Instagram er jo nesten ikke til å skjønne, lurer på hva hun tenker når hun skriver. Prøver hun å høres smart ut, eller hva er greia?? Hun skriver så utrolig dårlig.

Endret av Emilim
Skrivefeil😜
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror slike innlegg er skrevet veldig "in the moment" og gir mening for HENNE der og da. Det virker jo som hun prøver å dele av sin livsvisdom, og i god tro så tror hun nok dette virker voksent og reflektert. For utenforstående er det nesten uforståelig, usammenhengende og forvirrende.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Valetta skrev:

"Absolutt ingen hadde vært der de er uten fortiden i skolesekken".

I skolesekken faktisk :) 

kloke ord å ta med seg videre, i skolesekken :) 

:fnise:

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mariecurie skrev:

Hva vil det si at 1000 tonn blir skutt ut av deg??:vetikke:

En heftig runde med magasjau :fart2:

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PetronellaPetrine
2 timer siden, OppNedPåAlt skrev:

textgram_1473143503.png

Kom på et bilde av meg fra jeg var liten, hvor jeg sitter i sekken på skitur. :fnise: 

Endret av PetronellaPetrine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pistasjnøtt

Nja, vi får se nå da.. Hun sier hun skal "interiørspamme". Blir vel 2-3 bilder da, så tilbake til babybildene:fnise:

At ikke de kan være forbeholdt den private profilen hennes..? En ting å være stolt, men det tar jo helt av! 

Hun holder tydeligvis øye med tråden her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Pistasjnøtt skrev:

Nettopp derfor tviler jeg at uke-for-uke blir noe av, responsen her inne lover ikke gode lesertall om hun gjør det i ni mnd. Så det slipper vi nok :) 

Jeg setter en tier på at når lesertallene synker, så begynner familiedramaet.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Pistasjnøtt skrev:

Nja, vi får se nå da.. Hun sier hun skal "interiørspamme". Blir vel 2-3 bilder da, så tilbake til babybildene:fnise:

At ikke de kan være forbeholdt den private profilen hennes..? En ting å være stolt, men det tar jo helt av! 

Blir vel noen bilder av puter, pledd og lykter...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel de samme 10-15 bildene på repeat hele tiden? At noen kan bli inspirert av det, og at noen ikke minst kan kalle seg en interiørblogg,  det skjønner ikke jeg. Jeg skjønner godt det må være vanskelig å komme med noe nytt hele tida, glad jeg ikke skal legge ut bilder av vår sofakrok hele tida... Hadde følt meg en smule dum...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pistasjnøtt

Ehm altså, når man legger brostein, så fjerner man vel asfalten under først? Noe på siste instabilde, sa meg at de steina blir lagt rett oppå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pistasjnøtt

Og "typsik", er det et eget ord hun har? Det er skrevet slik hver eneste gang.. Begynner nesten å lure på om hun gjør det med vilje. 

Uff, i dag var jeg kritisk og pirkete:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for diskusjon av barn, omtale av tredjepart, spekulasjoner og svar til dette.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetronellaPetrine
Den 5. september 2016 at 22.09, Emilim skrev:

Er det mulig, det innlegget på Instagram er jo nesten ikke til å skjønne, lurer på hva hun tenker når hun skriver. Prøver hun å høres smart ut, eller hva er greia?? Hun skriver så utrolig dårlig.

@Emilim Hun skriver ekstremt dårlig. Aldri sett noen skrive så dårlig før. Sprøtt, med tanke på at hun lever av å skrive. På meg fremstår hun for øvrig som det stikk motsatte av det du nevner... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det påan igjen med nok et utleverende, ubalansert innlegg. 

Side2 gnir seg antakeligvis i hendene for økende klikk og reklameplass. 

Interiørbloggeren er dessverre blitt mammabloggeren som eksponerer bredt både i bilder og ord for å holde inntekten sin oppe. Det tross tross alt grenser for hvor mange vinkler man kan ta bilder av soverom, sofaen, spisebord og kjøkkenet fra. 

Men hvem betaler prisen? Og hvorfor slutter ikke vi å klikke oss inn? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger ikke Camilla på instagram, og har aldri fulgt bloggen. Jeg har vært innom noen ganger, men hun kjører en helt annen interiørstil enn det jeg synes er fint, så det har ikke interessert meg. 

Men jeg har blitt nysgjerrig etter å ha lest litt i denne tråden. Så jeg gikk inn på bloggen og leste litt. Innlegget om Lila 2 uker var spesielt og bar veldig preg av å være dypt dyyyyypt inni babyboblen.. Men de to siste innleggene var faktisk fine. Alt satt til side, så virker det som hun prøver å gjøre det beste for barna sine, at hun er omsorgsfull og har mye kjærlighet å gi.. Synes hun fortjener litt kreditt for det altså... 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...