Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selvom jeg har verdens vakreste barn, så skjønner jeg at alle andre mødre syns det samme, og at mine ikke har vært så ekstraordinære at jeg må dokumentere hver gang de skiftet på seg... Men meg om det 😂

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, PetronellaPetrine skrev:

Litt treg jeg.:fnise:

Er ikke alltid lett å henge med, for alt du vet så kunne hun endret skrivemåte 5 ganger siden våren:fnise:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På tide med et par visdomsord? (Ligger i gammel, stengt tråd her inne).

"Stirr ikke på noen som kan "se tilbake", prat ikke ned de som går på veien med deg".

"Bruk ikke ondskap for å skape sorg".

Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal tolke disse, og ser liksom ikke for meg når jeg kan få brukt de :a034:

Når jeg leser de, så legger jeg nok litt drama i stemmen. Litt mørk og brå stemme liksom, vet ikke om det blir rett. kanskje de skal være litt lettere og mykere? hmmm

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ærlig innrømme at jeg elsker disse "visdomsordene", de får meg til å smile :fnise: Kreativt og greier, jeg kunne ikke funnet på noe sånt.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pistasjnøtt

Jeg gir opp.. Nå blir det tydeligvis Lila Uke for uke på bloggen, i likehet med Gravid uke for uke, som mange blogger om. 

Isåfall er jeg ferdig med den bloggen. 

Babyer er jeg ferdig med, så der er ingen inspirasjon å hente. 

Endret av Rampepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow..

Man topper liksom hele "utleveringsskalaen" ved å ta en "uke for uke" av babyen på den åpne verdensveven.

Jeg skrev også slik, men jeg skrev det i babyboken. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye info kunne hun ha spart seg for i det siste innlegget, mye som er og skal holdes privat. Jeg dropper sitering, men det som står om amming hvert fall.. :rodme:

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv ikke besteforeldre nesten synes vel ALL info om Babyen er intr? Man skriver vel sånt i babybøker,  og de eneste som synes det er interessant er mammaen og muligens barnet når det blir stort. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte liksom inn og kikke på bloggen da, etter å ha lest her. Uke for uke faktisk! Vi får jo se hvor lenge det varer da....

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da positivt med så mange positive superlativer for om en gjentar dem mange nok ganger så kan det jo hende de blir sanne?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
10 minutter siden, Susa skrev:

Jeg måtte liksom inn og kikke på bloggen da, etter å ha lest her. Uke for uke faktisk! Vi får jo se hvor lenge det varer da....

Litt sjokket...uke for uke!! Uinteressant og alt for mye utlevering av ungen! Blitt babyblogg, jo...men, som du sier..hun gjennomfører neppe hver eneste uke i 9 måneder....

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Mariecurie skrev:

Hva vil det si at 1000 tonn blir skutt ut av deg??:vetikke:

Aner ikke, men det høres ikke spesielt behagelig ut...:sprettoy:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...