Birdo Skrevet 4. september 2016 #5761 Del Skrevet 4. september 2016 1 minutt siden, PetronellaPetrine skrev: @Bringebæret Hehe.. Du bør Google ordet. Det var nok ment som en spøk, Camilla skriver det sånn. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 4. september 2016 #5762 Del Skrevet 4. september 2016 1 minutt siden, Birdo skrev: Det var nok ment som en spøk, Camilla skriver det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet 4. september 2016 #5763 Del Skrevet 4. september 2016 Selvom jeg har verdens vakreste barn, så skjønner jeg at alle andre mødre syns det samme, og at mine ikke har vært så ekstraordinære at jeg må dokumentere hver gang de skiftet på seg... Men meg om det 😂 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebæret Skrevet 4. september 2016 #5764 Del Skrevet 4. september 2016 Ja, det var en spøk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 4. september 2016 #5765 Del Skrevet 4. september 2016 1 minutt siden, Bringebæret skrev: Ja, det var en spøk Litt treg jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 4. september 2016 #5766 Del Skrevet 4. september 2016 9 minutter siden, PetronellaPetrine skrev: Litt treg jeg. Er ikke alltid lett å henge med, for alt du vet så kunne hun endret skrivemåte 5 ganger siden våren 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 4. september 2016 #5767 Del Skrevet 4. september 2016 Tråden er ryddet for diskusjon av barn, spekulasjoner, brukerdebatt og svar til dette. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marthe75 Skrevet 5. september 2016 #5768 Del Skrevet 5. september 2016 På tide med et par visdomsord? (Ligger i gammel, stengt tråd her inne). "Stirr ikke på noen som kan "se tilbake", prat ikke ned de som går på veien med deg". "Bruk ikke ondskap for å skape sorg". Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal tolke disse, og ser liksom ikke for meg når jeg kan få brukt de Når jeg leser de, så legger jeg nok litt drama i stemmen. Litt mørk og brå stemme liksom, vet ikke om det blir rett. kanskje de skal være litt lettere og mykere? hmmm 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 5. september 2016 #5769 Del Skrevet 5. september 2016 Jeg skal ærlig innrømme at jeg elsker disse "visdomsordene", de får meg til å smile Kreativt og greier, jeg kunne ikke funnet på noe sånt. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pistasjnøtt Skrevet 5. september 2016 #5770 Del Skrevet 5. september 2016 (endret) Jeg gir opp.. Nå blir det tydeligvis Lila Uke for uke på bloggen, i likehet med Gravid uke for uke, som mange blogger om. Isåfall er jeg ferdig med den bloggen. Babyer er jeg ferdig med, så der er ingen inspirasjon å hente. Endret 5. september 2016 av Rampepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrahima Skrevet 5. september 2016 #5771 Del Skrevet 5. september 2016 Wow.. Man topper liksom hele "utleveringsskalaen" ved å ta en "uke for uke" av babyen på den åpne verdensveven. Jeg skrev også slik, men jeg skrev det i babyboken. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MintyBreeze Skrevet 5. september 2016 #5772 Del Skrevet 5. september 2016 Mye info kunne hun ha spart seg for i det siste innlegget, mye som er og skal holdes privat. Jeg dropper sitering, men det som står om amming hvert fall.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Articuno Skrevet 5. september 2016 #5773 Del Skrevet 5. september 2016 Omg, det siste blogginnlegget er bare alt for mye. Dessuten er det ikke interressant for andre en barnets mor, evt. far. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet 5. september 2016 #5774 Del Skrevet 5. september 2016 Selv ikke besteforeldre nesten synes vel ALL info om Babyen er intr? Man skriver vel sånt i babybøker, og de eneste som synes det er interessant er mammaen og muligens barnet når det blir stort. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 5. september 2016 #5775 Del Skrevet 5. september 2016 Jeg måtte liksom inn og kikke på bloggen da, etter å ha lest her. Uke for uke faktisk! Vi får jo se hvor lenge det varer da.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammabamma Skrevet 5. september 2016 #5776 Del Skrevet 5. september 2016 Det er da positivt med så mange positive superlativer for om en gjentar dem mange nok ganger så kan det jo hende de blir sanne? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 5. september 2016 #5777 Del Skrevet 5. september 2016 10 minutter siden, Susa skrev: Jeg måtte liksom inn og kikke på bloggen da, etter å ha lest her. Uke for uke faktisk! Vi får jo se hvor lenge det varer da.... Litt sjokket...uke for uke!! Uinteressant og alt for mye utlevering av ungen! Blitt babyblogg, jo...men, som du sier..hun gjennomfører neppe hver eneste uke i 9 måneder.... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariecurie Skrevet 5. september 2016 #5778 Del Skrevet 5. september 2016 Hva vil det si at 1000 tonn blir skutt ut av deg?? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janice73 Skrevet 5. september 2016 #5779 Del Skrevet 5. september 2016 12 minutter siden, Mariecurie skrev: Hva vil det si at 1000 tonn blir skutt ut av deg?? Aner ikke, men det høres ikke spesielt behagelig ut... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 5. september 2016 #5780 Del Skrevet 5. september 2016 "Absolutt ingen hadde vært der de er uten fortiden i skolesekken". 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg