Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Veldig søt liten jente,skjønner hun er stolt. Men hvorfor må hun eksponere barna på denne måten😥 hvorfor kunne hun ikke bare holdt seg til det hun skrev på bloggen, om at hun skulle trekke seg bort for en stund. Hadde nok vært bra for både mor å barn. Så kunne de blitt kjent uten at hele verden var vitner til det.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest PetronellaPetrine

Ja, nå er ungen ute hvert fall, og hun har masse positivt å se fram til! Takene skal jo pusses og males, rekkehuset skal males grått og i november går turen til Thailand. :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med den lille. Nå kan vi si endelig! Og sånn rett før jul da! 😉 (klarte ikke dy meg, ikke stygt ment). Nå blir det spennende å se om hun trekker seg unna slik hun selv sa. Håper hun klarer å slappe av og nyte tiden nå og ikke bare tenke blogg og insta. Nydelig lita tulle i allefall! ❤

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig baby. Teller 6 bilder allerede av den lille. Tror ikke det blir en lukket og lav profil videre. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til henne med babyen! Er like stas å bli mor til barn nummer tre som til barn nummer en. Men hvorfor føler hun behovet til å legge ut bilder av barnet på Instagram når hun bare to timer gammel? Instagram har ikke vært i mine tanker så kort til etter fødslene. Tenkte ikke på å varsle besteforeldre engang så kjapt. Og nå er ikke barnet 24 timer engang, men allerede finnes det 6 bilder på Instagram som viser (deler) av barnet. Forstår hun er stolt, men så unødvendig å bruke mye tid på mobilen for å vise frem et barn som bare er noen timer gammel. 

Men som sagt, forstår hun er stolt. Søt jente, veldig lik sin far

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
15 minutter siden, Xstrella skrev:

Nydelig baby. Teller 6 bilder allerede av den lille. Tror ikke det blir en lukket og lav profil videre. 

Hva er instprofilen hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PetronellaPetrine

Da C opprettet den nye private IG kontoen camillaovestad, trodde jeg faktisk at det var kun følgerne på den kontoen som ville få se nyfødt bildene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vel nurket til venninnen hennes, sabrina! :) 

ååååå herregud jeg blir så babysyk!!! Nå er det "straks" min tur for tredje gang å. Bare 4 mnd igjen........🙈👶🏼❤️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk deler IKKE bilder av nyfødte babyer som sutter på en pupp i avisen. Just sayin'. Babyen er kjempenyfødt og allerede overeksponert på en så godt som offentlig konto og når det starter sånn kan man vel trygt si oppveksten ikke blir "undereksponert". Skulle ønske "interiør"bloggere (og alle andre) holdt ungene sine sitt privatliv for seg selv. 

+Min sikkert upopulære mening, men det får bare være. Glad jeg ikke finner slike bilder av meg selv som nyfødt på nettet og hadde ALDRI utsatt egne barn for det denne og flere andre bloggere gjør.

Endret av elisaday
+
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig søt liten jente 

Nå har ikke jeg barn, men den gigantiske sløyfa med pyntegreia så ikke helt behagelig ut? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kommentarer til moderering, personangrep, omtale av tredjepart, omtale av barn, brukerdebatt, avsporinger og samtlige svar til dette.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra at babyen hennes kom ut frisk og fin. Jeg ønsker de lykke til fremover. Håper alle 4 har ressurssterke mennesker i storfamilien som også kan hjelpe til fremover...

Håper C slutter å legge ut så mange intime bilder og slutter med overintime ord som "puppejente" (sikkert 3-4 gangen hun bruker det ordet på blogg/Insta). Hadde moren min postet slik om meg på nettet, hadde jeg i tenårene følt at mitt privatliv og mine intime grenser hadde blitt overkjørt.

Nå slutter jeg å lese denne bloggen.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå blir det litt overload her...jeg synes ikke det er noe galt i å poste et bilde eller to av den nyfødte - noe annet er jo ikke å forvente. Hun har all grunn til å være stolt over en nydelig jente.

Men jeg tenker også på personvernet her....ungen er ikke 2 dager gammel, og allerede har både bæsjing, tissing, gulping og pupping(til de grader) blitt dokumentert. Ingenting beskytter den lille fra å bli utlevert fra innerst til ytterst. Allerede ligger det 10-12 bilder på insta, og dette er vel bare starten. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jeg vært en tredjeperson her, så hadde jeg vært mektig forbannet over at mitt avkom ble eksponert på denne måten... 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Kvinne31 skrev:

Hadde jeg vært en tredjeperson her, så hadde jeg vært mektig forbannet over at mitt avkom ble eksponert på denne måten... 

Dette!! 

Hadde ikke akseptert det i det hele tatt. Jeg forstår at hun er stolt over baben sin, og det med GOD grunn. En helt nydelig baby!! Men hallo. Hun trenger ikke dele absolutt alt. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

selv om det kanskje blir mye bilder av tredjepersoner, så forstår jeg det  på et vis. Man er jo ufattelig stolt. I tillegg vil jeg tro det er for at BF skal bli mer interessert enn han har vært til nå. 

Når det gjelder alle kommentarer på at hun skulle legge lokk og ikke eksponere tredjepersoner.... Vel som alle vet  varte jo det i kort tid og hun proklamerte enten på blogg eller instargram  ( husker ikke) at hun trakk det tilbake og ble å gjøre som hun ville.... Så selv om hun sa de,t har hun trukket det tilbake ( og det kan vi tenke hva vi vil om) og da er det vel ikke vits å å stille spørsmål med det i annethvert innlegg her?!  Det er mye annet hun har sagt som man kan stille større spørsmål med. 

Nå er jeg mest spent på om det blir å gå fra en interiørblogg til en mammablogg? Blir det slutt på drama? Hvor går veien for Camilla nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, som de fleste andre, har også vært utrolig stolt etter fødsel, og ment at jeg har satt til verden de vakreste menneskene noensinne. Og det synes jeg fortsatt om barna mine. Jeg har lyst til å vise de frem til hele verden, men jeg syns ikke mine ønsker og behov skal gå foran deres rett til personvern. 

Jeg lurer på hvem som skrev det blogginnlegget for en stund siden, som forresten var utrolig smart. Legg litt lokk på personlivet. Ikke overeksponer barna. Nyt barseltiden uten SoMe. Hmm. Tenk å snu så voldsomt igjen? Var det en annen som skrev innlegget?! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...