Gjest Onbothsides Skrevet 26. august 2016 #5621 Del Skrevet 26. august 2016 Gratulerer med prinsessen 🙏🏻 Ja for det var enda et bunn-nivå å finne noe å klage på av ei, om tydeligvis ikke har barn selv. Det blir spennende å se hva Camilla får til videre, bloggen er uansett en av de mest leste for tiden så enten gjør hun noe riktig eller så tror jeg sannelig kritikerne her må ta seg en bolle å innse at kritikken deres mot eksponering av barn, store inntekter, reklameinnlegg uten merking, løgner etc etc - kanskje de faktisk bidrar til at dette øker lesermengden og dermed alt det andre 😉 herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 26. august 2016 #5622 Del Skrevet 26. august 2016 @Emilim Hun har da skrevet tidligere at bloggen ikke skal være en interiørblogg. Innlegget heter "Jeg vil ikke lenger bare være interiørblogger". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 26. august 2016 #5623 Del Skrevet 26. august 2016 1 time siden, Ruske_sara skrev: Jeg er overhodet ingen fan av CØ, jeg mener fullt ut at mye av det hun holder på med er på grensen til det uforsvarlige. Men, jeg unner henne uansett et godt liv, og den lykken hun føler nå med sin nye datter i armene. Det er så mange konstruktive ting som kan drøftes og diskuteres rundt denne dama, som feks at hun velger å eksponere sitt nyfødte barn i et sosialt medie med ti tusenvis av følgere, før barnet omtrent har rukket å bli ferdig med sitt første måltid. Man skulle tro at noen ting var hellige for selv en person med overdrevet eksponeringsbehov. Men å henge seg opp i at en mor velger å kalle sitt nyfødte barn en prinsesse, for å så diskutere dette opp og ned over flere sider synes jeg man skal holde seg for gode til. Det ødelegger ikke bare forumets konstruktive tone, men det gir også en bekreftelse for de som roper og skriker om at denne tråden er en heksejakt. Joda, alle kan selvfølgelig mene hva de vil. Men noen ting er faktisk helt unødvendig å lage en sak av. Så sant. Det neste blir nok at barnet har smokken feil vei munnen. Eg veddar😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 26. august 2016 #5624 Del Skrevet 26. august 2016 Gratulerer med barnet Håper dette er det siste vi får se og høre om barnet så det kan få vokse opp i fred og ro 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 26. august 2016 #5625 Del Skrevet 26. august 2016 4 minutter siden, Onbothsides skrev: Så sant. Det neste blir nok at barnet har smokken feil vei munnen. Eg veddar😇 Hun kler henne for sukkersøtt, hun klager på at hun er trøtt, hun klager på at barnet skriker, hun er for lykkelig, barnet er for snilt.. Jau.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agnesbjercke Skrevet 26. august 2016 #5626 Del Skrevet 26. august 2016 (endret) Veldig koselig for Camilla!! Håper hun klarer å nyte nyfødt tiden fullt ut❤️ Det eneste jeg stusser på er(og det gjelder alle som gjør det) behovet for å dele offentlig slik sååå kort etter fødsel. Jeg delte vel dagen eller 2 dager etter selv så jeg burde vel egentlige Ikke uttale meg men.. Lila er vel nå snart 12 timer gammel, og 3 bilder er allerede delt. Det er liksom ikke på en liten privat konto heller. Det er for en hauuuuug med fremmede mennesker som vil C både godt og vondt. Misforstå meg rett, ikke ute etter å ta C på dette for kunne ikke brydd meg mindre om alle feilene folk skal finne med henne. Men sånn generelt og. Hvorfor gjør hun og så mange det??🤔😩🙄 Hun sa jo tilogmed det skulle vente.... Familie til så nyfødte beviser kan vel umulig ha få sett de ennå nesten. Er det ikke koselig å få ha de helt for seg selv, for familien osv den første tiden.? Endret 26. august 2016 av oktobermamma92 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 26. august 2016 #5627 Del Skrevet 26. august 2016 14 minutter siden, Onbothsides skrev: Gratulerer med prinsessen 🙏🏻 Ja for det var enda et bunn-nivå å finne noe å klage på av ei, om tydeligvis ikke har barn selv. Det blir spennende å se hva Camilla får til videre, bloggen er uansett en av de mest leste for tiden så enten gjør hun noe riktig eller så tror jeg sannelig kritikerne her må ta seg en bolle å innse at kritikken deres mot eksponering av barn, store inntekter, reklameinnlegg uten merking, løgner etc etc - kanskje de faktisk bidrar til at dette øker lesermengden og dermed alt det andre 😉 herlig! @Onbothsides Man trenger ikke nødvendigvis å gjøre ting riktig for å få en stor leserskare. Handler heller om at folk ikke får med seg alt som faktisk skrives, og at de leser bloggen mer overfladisk. Mange tar nok også bare en kikk på bildene. Har vært på heiagjengens side, så vet hva jeg prater om. Som nevnt før; for å kunne diskutere ting, må man faktisk ha kunnskap om det som diskuteres. Les bloggen ordentlig, les det som er blitt diskutert her. Masse nyttig info i de stengte trådene med dokumentasjon. At lesermengden øker med masse drama, er det der i mot, ingen tvil om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 26. august 2016 #5628 Del Skrevet 26. august 2016 6 minutter siden, Sugemerke skrev: Hun kler henne for sukkersøtt, hun klager på at hun er trøtt, hun klager på at barnet skriker, hun er for lykkelig, barnet er for snilt.. Jau.. Kritikken mot Camilla har vært useriøs lenge, det er umulig å ta kritikken seriøst når det til slutt koker ned til slike ting som hvilket kosenavn hun har på barnet sitt og hvor kommoden hennes står. Og i samme pust som de klager på at hun bytter ut møbler for ofte så klager de på at hun er for lite interiørblogger, forstå det den som kan. Både her og i andre tråder har det også gått sport i å rakke med på vennskapene bloggerne har, litt sånn barnslig "Du har ingen venner, bare sånne nye eller venner vi aldri får se bilder av" Hvor ondsinnet er ikke det å skrape på slike ting som kan være så sårt? Jeg blir matt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 26. august 2016 #5629 Del Skrevet 26. august 2016 Et øyeblikk siden, PetronellaPetrine skrev: @Onbothsides Man trenger ikke nødvendigvis å gjøre ting riktig for å få en stor leserskare. Handler heller om at folk ikke får med seg alt som faktisk skrives, og at de leser bloggen mer overfladisk. Mange tar nok også bare en kikk på bildene. Har vært på heiagjengens side, så vet hva jeg prater om. Som nevnt før; for å kunne diskutere ting, må man faktisk ha kunnskap om det som diskuteres. Les bloggen ordentlig, les det som er blitt diskutert her. Masse nyttig info i de stengte trådene med dokumentasjon. At lesermengden øker med masse drama, er det der i mot, ingen tvil om. For det første har jeg kunnskapen jeg trenger. For det andre så er det helt uinteressant å lese gamle tråder å lete frem dokumentasjon-det står i reglene at hvis det er i gamle tråder så skal det legges frem på nytt. Uansett så mener jeg ikke at hun aldri har gjort noe som kanskje er galt men hvor lenge skal det henge over henne? Har hun ikke krøpet opp fra bakken mange ganger? Jeg syns at når en debatt tar en slik vending som den har gjort i det siste at folk bare snakker om fødsel, humør og helt banale ting - da er det ikke fordi hun har gjort noe annet veldig galt folk er etter henne😉 Dere som er så ute etter Camilla burde heller bruke tiden til å skape en ordentlig bilde sv hva som er "galt", det er mange som er innom den aktive tråden og ser bare tull og tøys og derfor får Camilla den sympatien hun faktisk fortjener derfor. Nye folk går ikke inn i gamle stengte tråder, og nei det er ikke deres egen jobb, og ja det går utover deres argumentasjon 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 26. august 2016 #5630 Del Skrevet 26. august 2016 Gratulerer med den vesle prinsessen din, Camilla! Håper alt står bra til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 26. august 2016 #5631 Del Skrevet 26. august 2016 6 minutter siden, Onbothsides skrev: Kritikken mot Camilla har vært useriøs lenge, det er umulig å ta kritikken seriøst når det til slutt koker ned til slike ting som hvilket kosenavn hun har på barnet sitt og hvor kommoden hennes står. Og i samme pust som de klager på at hun bytter ut møbler for ofte så klager de på at hun er for lite interiørblogger, forstå det den som kan. Både her og i andre tråder har det også gått sport i å rakke med på vennskapene bloggerne har, litt sånn barnslig "Du har ingen venner, bare sånne nye eller venner vi aldri får se bilder av" Hvor ondsinnet er ikke det å skrape på slike ting som kan være så sårt? Jeg blir matt. @Onbothsides All kritikk er selvfølgelig ikke seriøs. Da får man velge å konsentrere seg om den seriøse kritikken, å sette seg litt inn i det som skrives. (Men har forstått at noen er uenig uansett hvor saklig og seriøs kritikken er.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 26. august 2016 #5632 Del Skrevet 26. august 2016 Herlighet, er det mulig å ha en å lang diskusjon om hva hun kaller barnet sitt? Jeg har kalt mine prinser og prinsesser, skyt meg! Enig med de som skriver at det begynner å ligne en heksejakt. Og hva så om hun klager litt på såre brystvorter og manglende søvn fremover? Det er vel noe alle nybakte mødre kan kjenne seg igjen i. Heller ærlige blogginnlegg enn falske, rosenrøde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 26. august 2016 #5633 Del Skrevet 26. august 2016 8 minutter siden, Chroma skrev: Herlighet, er det mulig å ha en å lang diskusjon om hva hun kaller barnet sitt? Jeg har kalt mine prinser og prinsesser, skyt meg! Enig med de som skriver at det begynner å ligne en heksejakt. Og hva så om hun klager litt på såre brystvorter og manglende søvn fremover? Det er vel noe alle nybakte mødre kan kjenne seg igjen i. Heller ærlige blogginnlegg enn falske, rosenrøde. Amen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 26. august 2016 #5634 Del Skrevet 26. august 2016 7 minutter siden, Onbothsides skrev: For det første har jeg kunnskapen jeg trenger. For det andre så er det helt uinteressant å lese gamle tråder å lete frem dokumentasjon-det står i reglene at hvis det er i gamle tråder så skal det legges frem på nytt. Uansett så mener jeg ikke at hun aldri har gjort noe som kanskje er galt men hvor lenge skal det henge over henne? Har hun ikke krøpet opp fra bakken mange ganger? Jeg syns at når en debatt tar en slik vending som den har gjort i det siste at folk bare snakker om fødsel, humør og helt banale ting - da er det ikke fordi hun har gjort noe annet veldig galt folk er etter henne😉 Dere som er så ute etter Camilla burde heller bruke tiden til å skape en ordentlig bilde sv hva som er "galt", det er mange som er innom den aktive tråden og ser bare tull og tøys og derfor får Camilla den sympatien hun faktisk fortjener derfor. Nye folk går ikke inn i gamle stengte tråder, og nei det er ikke deres egen jobb, og ja det går utover deres argumentasjon 👍 Bingo! Skjønner at det er svært vanskelig å tilegne seg ny kunnskap når man ikke har noen interesse for det. Om du hadde lest det jeg skrev, så forstår jeg veldig godt hvorfor heiagjengen ikke er kritiske. Jeg trenger ingen forklaring på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrahima Skrevet 26. august 2016 #5635 Del Skrevet 26. august 2016 11 minutter siden, Onbothsides skrev: For det første har jeg kunnskapen jeg trenger. For det andre så er det helt uinteressant å lese gamle tråder å lete frem dokumentasjon-det står i reglene at hvis det er i gamle tråder så skal det legges frem på nytt. Uansett så mener jeg ikke at hun aldri har gjort noe som kanskje er galt men hvor lenge skal det henge over henne? Har hun ikke krøpet opp fra bakken mange ganger? Jeg syns at når en debatt tar en slik vending som den har gjort i det siste at folk bare snakker om fødsel, humør og helt banale ting - da er det ikke fordi hun har gjort noe annet veldig galt folk er etter henne😉 Dere som er så ute etter Camilla burde heller bruke tiden til å skape en ordentlig bilde sv hva som er "galt", det er mange som er innom den aktive tråden og ser bare tull og tøys og derfor får Camilla den sympatien hun faktisk fortjener derfor. Nye folk går ikke inn i gamle stengte tråder, og nei det er ikke deres egen jobb, og ja det går utover deres argumentasjon 👍 Men du har jo fått flere seriøse tilsvar på hva mange reagerer på. 1) Utlevere mindreårige på blogg/instagram. 2) Utlevering/uthenging av tredjepersoner i kommentarfelt (hvor CØ har redaktøransvaret. Hun slipper bevisst drittkommentarer gjennom). 3) Usannheter/løgn. 4) Lover lesere ting som aldri blir gjennomført. At noen finner det nødvendig å kritisere henne for å kalle babyen for prinsesse er jeg enig i at blir for dumt. Men det er det ikke ALLE som gjør. Det er heller ikke det brorparten av denne tråden handler om. De fleste reagerer i hovedsak på det som er nevnt tidlige i dette innlegget. (For ca tre uker siden lovet bloggeren at hun skulle legge lokk over privatlivet sitt, og da spesielt de mindreårige. Hun hadde tatt masse bilder og skulle holde seg til interiør frem til den nye hverdagen etter babyankomst hadde roet seg. Det tok 4 dager før ting var tilbake der de var... Nå delte hun bilde av nyfødt 3 timer etter fødsel. Bare et eksempel på flere av punktene jeg listet opp.) 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 26. august 2016 #5636 Del Skrevet 26. august 2016 Det blir nok en avhengighet å vise bilder og informsjon. Etter så mange år med daglige likes, hyllest og ros så går det nok til hodet på dem. Det gjelder samtlige bloggere. Håper babytiden blir fin og uten for mye drama. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marthe75 Skrevet 26. august 2016 #5637 Del Skrevet 26. august 2016 13 minutter siden, Xstrella skrev: Det blir nok en avhengighet å vise bilder og informsjon. Etter så mange år med daglige likes, hyllest og ros så går det nok til hodet på dem. Det gjelder samtlige bloggere. Det, og at en blogger er helt prisgitt trafikk for å beholde inntekten sin. Sånn sett skjønner jeg bloggerne, hadde jeg hatt et permitteringsvarsel/ en oppsigelse pustende i nakken, hadde jeg også stått på for å beholde jobben og inntekten min. Camilla har valgt å utlevere seg selv, de hun bor med nå og den hun bodde med før, for å holde lesertall og inntekt oppe. Jeg respekterer motivet, men ikke metoden, for å si det sånn. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 26. august 2016 #5638 Del Skrevet 26. august 2016 58 minutter siden, Abrahima skrev: 1) Utlevere mindreårige på blogg/instagram. Og her diskuteres det stadig de mindreårige til tross for at det er regler mot det 2) Utlevering/uthenging av tredjepersoner i kommentarfelt (hvor CØ har redaktøransvaret. Hun slipper bevisst drittkommentarer gjennom). Helt innenfor, hvorfor skal ting ties? Er sikker på at sannheten kommer frem en dag uansett, og jeg tror at han hadde fått sagt sin mening om han følte alt var så feil. 3) Usannheter/løgn. Personlig vil jeg aldri kaste den første steinen. Alle bloggere bløffer litt hver dag! Den rosenrøde skyen de sitter på er sikkert egentlig en fis-sky-alle pynter litt på ting for å unngå diskusjoner og mer styr enn nødvendig. Eventuelt for å utelate folk som ikke har noe med det. 4) Lover lesere ting som aldri blir gjennomført. Kan man ikke bare få lov å ombestemme seg? Leserne klager da vel ikke på at hun ombestemmer seg, det er jo dere, Kritikerne, som bryr dere om at hun ikke gjør det hun "lover" 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 26. august 2016 #5639 Del Skrevet 26. august 2016 (endret) 1 time siden, PetronellaPetrine skrev: Bingo! Skjønner at det er svært vanskelig å tilegne seg ny kunnskap når man ikke har noen interesse for det. Om du hadde lest det jeg skrev, så forstår jeg veldig godt hvorfor heiagjengen ikke er kritiske. Jeg trenger ingen forklaring på det. Les tilleggsregel nummer 2 Man skal ikke være nødt til å lete i gamle tråder for å dokumentere det dere sier, det burde være av Deres interesse å gjøre det. Mangel på dokumentasjon kan tolkes som...ja, mangel på dokumentasjon. Og jeg kommer aldri til å orke å lese gjennom alle gamle tråder for de er stengt for en grunn og jeg antar det meste i de inneholder det samme som denne nye 😉 Endret 26. august 2016 av Onbothsides Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 26. august 2016 #5640 Del Skrevet 26. august 2016 12 timer siden, Alice123 skrev: 12 timer siden, Smugleseren skrev: Det er ikke det som menes her, men at hun faktisk ikke ER prinsesse. Jeg kalte mine jenter prinsesser som små. Er det ikke annet å klage på så la være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg