Miss Marble Skrevet 25. august 2016 #5601 Del Skrevet 25. august 2016 28 minutter siden, LiseL92 skrev: ... Og der var hun født jeg må være synsk... Verden har fått en ny prinsesse faktisk... Eh nei, det har ikke verden fått... 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snowcrystal Skrevet 25. august 2016 #5602 Del Skrevet 25. august 2016 Gjerne jeg som ikke har fått med meg alt her... Men, skulle ikke fødselen holdes "skjult" for offentligheten? Fordi bloggeren ønsket fred og ro i den første perioden? Er det bare meg...? 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 25. august 2016 #5603 Del Skrevet 25. august 2016 Å holde bloggen skjult gir nok ikke klingende mynt i kassa. Så det kommer nok oppdatering. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 25. august 2016 #5604 Del Skrevet 25. august 2016 Da blir det betongvase til glamdesken på lørdag! 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 25. august 2016 #5605 Del Skrevet 25. august 2016 24 minutter siden, Miss Marble skrev: Verden har fått en ny prinsesse faktisk... Eh nei, det har ikke verden fått... Det der var unødvendig. Man kan mene mye om driften av bloggen og firmaene til CØ, men å pirke på hva hun kaller sitt nyfødte barn er totalt unødvendig. Skam seg! 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 25. august 2016 #5606 Del Skrevet 25. august 2016 5 minutter siden, Alice123 skrev: Det der var unødvendig. Man kan mene mye om driften av bloggen og firmaene til CØ, men å pirke på hva hun kaller sitt nyfødte barn er totalt unødvendig. Skam seg! Det er ikke det som menes her, men at hun faktisk ikke ER prinsesse. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 25. august 2016 #5607 Del Skrevet 25. august 2016 1 minutt siden, Smugleseren skrev: Det er ikke det som menes her, men at hun faktisk ikke ER prinsesse. Hva har det med bloggen og firmaene å gjøre? Hva har det med trådens startinnlegg å gjøre? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marble Skrevet 25. august 2016 #5608 Del Skrevet 25. august 2016 4 minutter siden, Smugleseren skrev: Det er ikke det som menes her, men at hun faktisk ikke ER prinsesse. Ja, for her holdes jo alt strengt til TS... Uansett hvem det er som kaller ungene sine prinser og prinsesser så er det like teit... Så fremt det ikke er kongelige, og det er vel ikke CØ? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MintyBreeze Skrevet 25. august 2016 #5609 Del Skrevet 25. august 2016 5 minutter siden, Miss Marble skrev: Ja, for her holdes jo alt strengt til TS... Uansett hvem det er som kaller ungene sine prinser og prinsesser så er det like teit... Så fremt det ikke er kongelige, og det er vel ikke CØ? Hva er egentlig teit med å kalle barnet sitt for prins eller prinsesse? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 25. august 2016 #5610 Del Skrevet 25. august 2016 6 minutter siden, MintyBreeze skrev: Hva er egentlig teit med å kalle barnet sitt for prins eller prinsesse? For de ikke er det, med mindre foreldrene er kongelige? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MintyBreeze Skrevet 25. august 2016 #5611 Del Skrevet 25. august 2016 3 minutter siden, Birdo skrev: For de ikke er det, med mindre foreldrene er kongelige? Er du seriøs nå? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 25. august 2016 #5612 Del Skrevet 25. august 2016 Jeg er enig i at prins/prinsesse-greia er teit, men orker ikke å irritere meg over det. Det får være en diskusjon for et annet forum. Hyggelig for Camilla at ungen er ute, da klarer hun kanskje å fokusere litt positivt fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana_86 Skrevet 25. august 2016 #5613 Del Skrevet 25. august 2016 Å kalle sine barn for prins/prinsesser er da bare et uttrykk, på lik linje som alle andre uttrykk vi mennesker bruker. Så er det fritt å velge det som måtte passe till sitt språk, man må ikke ta alt bokstavelig 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruske_sara Skrevet 26. august 2016 #5614 Del Skrevet 26. august 2016 Jeg er overhodet ingen fan av CØ, jeg mener fullt ut at mye av det hun holder på med er på grensen til det uforsvarlige. Men, jeg unner henne uansett et godt liv, og den lykken hun føler nå med sin nye datter i armene. Det er så mange konstruktive ting som kan drøftes og diskuteres rundt denne dama, som feks at hun velger å eksponere sitt nyfødte barn i et sosialt medie med ti tusenvis av følgere, før barnet omtrent har rukket å bli ferdig med sitt første måltid. Man skulle tro at noen ting var hellige for selv en person med overdrevet eksponeringsbehov. Men å henge seg opp i at en mor velger å kalle sitt nyfødte barn en prinsesse, for å så diskutere dette opp og ned over flere sider synes jeg man skal holde seg for gode til. Det ødelegger ikke bare forumets konstruktive tone, men det gir også en bekreftelse for de som roper og skriker om at denne tråden er en heksejakt. Joda, alle kan selvfølgelig mene hva de vil. Men noen ting er faktisk helt unødvendig å lage en sak av. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilim Skrevet 26. august 2016 #5615 Del Skrevet 26. august 2016 Den 24.8.2016 at 18.31, Vipser skrev: Beklager sitering Vipser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilim Skrevet 26. august 2016 #5616 Del Skrevet 26. august 2016 Bra hun ikke er gravid lengre, håper hun slutter med all den sutringen å stakkars meg opplegget nå. Å at det blir en interiørblogg igjen, men har mine tvil. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 26. august 2016 #5617 Del Skrevet 26. august 2016 Når blir det oppdatert på bloggen, mon tro... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marthe75 Skrevet 26. august 2016 #5618 Del Skrevet 26. august 2016 Gratulerer så mye med jentebabyen, Camilla Nå begynner nok en ny og spennende reise, som følgerne hennes skal få bli med på. Vi må nesten bare vente i spenning og se hvor den reisen fører oss. Vi har sett det før, men kanskje det blir et annet spor denne gangen? For hennes del, så håper jeg at hun rydder i kaoset og holder seg til egne løfter fremover. Det er ikke så lenge siden hun skrev om turen til Thailand, kanskje det blir? Hun har tatt følgerne sine med på så mange "reiser" i det siste, at interiørrosagravidmammabloggen, kanskje burde blitt gjort om til en reiseblogg 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet 26. august 2016 #5619 Del Skrevet 26. august 2016 37 minutter siden, Emilim skrev: Bra hun ikke er gravid lengre, håper hun slutter med all den sutringen å stakkars meg opplegget nå. Å at det blir en interiørblogg igjen, men har mine tvil. I min erfaring er det etter fødsel mange av grunnene til å sutre begynner... Men folk flest holder det for seg selv;) Ser for meg jeg hadde hatt mange venner igjen på Facebook feks om jeg skulle lagt ut om problemer med å amme, vondter etter fødsel, ingen søvn, baby som bare gråter, kolikk osv. Så vi får se om det blir interiørblogg eller mammablogg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 26. august 2016 #5620 Del Skrevet 26. august 2016 1 time siden, Ruske_sara skrev: Jeg er overhodet ingen fan av CØ, jeg mener fullt ut at mye av det hun holder på med er på grensen til det uforsvarlige. Men, jeg unner henne uansett et godt liv, og den lykken hun føler nå med sin nye datter i armene. Det er så mange konstruktive ting som kan drøftes og diskuteres rundt denne dama, som feks at hun velger å eksponere sitt nyfødte barn i et sosialt medie med ti tusenvis av følgere, før barnet omtrent har rukket å bli ferdig med sitt første måltid. Man skulle tro at noen ting var hellige for selv en person med overdrevet eksponeringsbehov. Men å henge seg opp i at en mor velger å kalle sitt nyfødte barn en prinsesse, for å så diskutere dette opp og ned over flere sider synes jeg man skal holde seg for gode til. Det ødelegger ikke bare forumets konstruktive tone, men det gir også en bekreftelse for de som roper og skriker om at denne tråden er en heksejakt. Joda, alle kan selvfølgelig mene hva de vil. Men noen ting er faktisk helt unødvendig å lage en sak av. Applaus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg