Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Strikkeberta skrev:

Noen som har sett noe til babyen, det er jo 24.08 i dag og det er jo i morgentimene hun skulle komme.........

En fødsel, og spesielt en igangsettelse kanskje, kan jo ta nokså lang tid.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Strikkeberta skrev:

Noen som har sett noe til babyen, det er jo 24.08 i dag og det er jo i morgentimene hun skulle komme.........

For å slippe å få Mail fra moderator om at jeg driver med antakelser, mitt innlegg nå baserer seg på bloggeiers egne uttalelser på sosiale medier; 

-babyen Vil være ute den 24. August ( som nå er beskrevet som dagen hun settes i gang)

- det er bestemt at hun skal settes i gang (av overlegen)

så; for å ikke spekulere utover det som er dokumentert på bloggen, så er fødselen igangsatt senest i dag, selv om datoen kan skifte før babyen er født. 

Men; bloggeier skal ut å handle blomster til urna på glambenken i hallen til helgen, hvor da den nyfødte skal være med, så fødselen bør skje relativt raskt.

til admin: om dette og blir slettet så ber jeg om en direkte Mail med begrunnelse. Jeg har ikke kommet med annen informasjon enn den som allerede er gitt av bloggeren selv for "Gud og hvermann".

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
36 minutter siden, Francis skrev:

Hun skulle vel gå i skjul etter fødselen. (?)

Uff ja, må gjemme seg for blitz regnet fra paparazi :P Fredrikstads største borger siden Raymond.

Endret av Keikolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, jeg merker at jeg blir så vanvittig provosert over alt hun klarer i sitt ufattelige slitsomme svangerskap. Ingen i hele universet har gått gjennom et like tøft svangerskap. Stakkars meg kortet blir spilt flere ganger for uken, samtidig som hun skal fremstå som selveste Superkvinnen med stor S som takler alt som blir servert hun, både positivt og negativt. 

Jeg hadde et beintøft svangerskap med nr 2, hvor jeg var sengeliggende stort sett hele tiden fra ca halvveis o svangerskapet pga bl.a en heftig bekkenlåsning og løsning. Men hun, hun klarer både joggings, oppussing, møter, frisør etc.  

Lykke til med fødselen, jeg unner deg en fin opplevelse, men kall en spade for en spade.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen bebis i dag da? Er det ikke snakk om sekunder nå?.....Og juletreet står vel klart 😉🎄

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må si jeg lurer litt på hvordan det kommer til å gå med interiørdelen av bloggen nå som hun blir alenemor for 3 barn.

Jeg har EN liten (og jeg er opptatt av interiør og puss i hjemmet), men siden hun kom har ting jeg kunne gjort på en dag tatt en uke og prosjekter som å male en vegg legges på hylla. Og jeg bor med pappaen til min lille, så jeg kan fint få den "avlastningen" jeg trenger!

De andre babytidene hadde hun jo pappaen også til å hjelpe til. 3 Små alene og en interiørblogg høres helt vilt ut for meg!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetronellaPetrine
9 minutter siden, mjauritz skrev:

Jeg må si jeg lurer litt på hvordan det kommer til å gå med interiørdelen av bloggen nå som hun blir alenemor for 3 barn.

Jeg har EN liten (og jeg er opptatt av interiør og puss i hjemmet), men siden hun kom har ting jeg kunne gjort på en dag tatt en uke og prosjekter som å male en vegg legges på hylla. Og jeg bor med pappaen til min lille, så jeg kan fint få den "avlastningen" jeg trenger!

De andre babytidene hadde hun jo pappaen også til å hjelpe til. 3 Små alene og en interiørblogg høres helt vilt ut for meg!

Det går nok helt fint. Husk at hun har skrevet at hun har 500 interiørbilder og forhåndskrevne innlegg på lager, og at hun skulle poste 2 innlegg per. dag i ukene framover. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forøvrig veldig imponert over at det ikke har blitt lagt ut "minutt for minutt" fra fødestua. Det hadde jeg trodd det skulle 🙊

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for diskusjon rundt barn, spekulasjoner, avsporinger, brukerdebatt og samtlige svar til dette.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...