marthes Skrevet 24. august 2016 #5561 Del Skrevet 24. august 2016 kan man bli satt igang når man har rier? tenkte på at hun skrev her om dagen at hun hadde rier.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marie_82 Skrevet 24. august 2016 #5562 Del Skrevet 24. august 2016 1 minutt siden, marthes skrev: kan man bli satt igang når man har rier? tenkte på at hun skrev her om dagen at hun hadde rier.. Hvis man har rier er det jo unødvendig å sette igang. Men hvis riene ikke er effektive nok så kan man få riestimulerende medisin. Men i Camilla sitt tilfelle så er det igangsetting hun skriver om. Veldig merkelig. Aldri hørt om en fødsel der leger har kjempet for å holde baby inne til den er stor nok, for så å måtte sette igang fødselen etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 24. august 2016 #5563 Del Skrevet 24. august 2016 2 minutter siden, marie_82 skrev: Hvis man har rier er det jo unødvendig å sette igang. Men hvis riene ikke er effektive nok så kan man få riestimulerende medisin. Men i Camilla sitt tilfelle så er det igangsetting hun skriver om. Veldig merkelig. Aldri hørt om en fødsel der leger har kjempet for å holde baby inne til den er stor nok, for så å måtte sette igang fødselen etterpå. ...og det etter at mor har beskrevet rier som "går på" flere ganger... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 24. august 2016 #5564 Del Skrevet 24. august 2016 Et øyeblikk siden, FruRosa skrev: ...og det etter at mor har beskrevet rier som "går på" flere ganger... Helt vanlig er det ikke, men jeg var innlagt pga fare for prematur fødsel. Rier hele tiden. Endte med å bli satt igjen 5 dager etter termin, siden riene ga seg hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marthe75 Skrevet 24. august 2016 #5565 Del Skrevet 24. august 2016 2 minutter siden, marthes skrev: kan man bli satt igang når man har rier? tenkte på at hun skrev her om dagen at hun hadde rier.. Ja. Man er ikke i fødsel før åpningen er 4cm. Hos meg gikk vannet, og tiden... jeg hadde regelmessige rier, men de hadde liten effekt. Da fikk jeg tid til igangsetting dagen etter. Dette har faktisk skjedd to ganger for meg, kliss likt forløp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 24. august 2016 #5566 Del Skrevet 24. august 2016 Kan vi ikke holde personlige fødselserfaringer til helse-tråder? 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 24. august 2016 #5567 Del Skrevet 24. august 2016 7 minutter siden, Prinsesse788 skrev: Kan vi ikke holde personlige fødselserfaringer til helse-tråder? Enig, det ble litt mye personlige historier her nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 24. august 2016 #5568 Del Skrevet 24. august 2016 (endret) 2 timer siden, Abrahima skrev: Som flere andre påpeker har hun skrevet om latensfase, rier og smerter i flere uker. Da synes jeg det er underlig at hun må settes igang. Registrerer man at kroppen har begynt prosessen selv, så unngår man i det lengste å sette igang fødselen. Det beste for både mor og barn er spontan fødsel.. Sitter med følelsen av at alle innleggene med "rier", vondt, smerter og "fødsel like om hjørnet" var kun for sympati og et forsøk på oppmerksomhet fra BF.. @Abrahima Sitter med samme tanke. Samme tanke når det gjelder all klagingen ellers i svangerskapet også; smerter, bekkenløsning, hyperemesis, fare for prematur osv, samtidig som hun maler og tapetserer i den leide leil., renoverer en hel 4-roms leil. flyr på møter i Oslo, jogger masse, flyr på shoppingturer, og nå i det siste får stelt negler og hår. Endret 24. august 2016 av PetronellaPetrine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 24. august 2016 #5569 Del Skrevet 24. august 2016 Den videoen på instagram... Stakkars barn, alt for bloggen.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cherryl Skrevet 24. august 2016 #5570 Del Skrevet 24. august 2016 Hjelpes den dama. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corinne Skrevet 24. august 2016 #5571 Del Skrevet 24. august 2016 Ok, men hva sier barna i denne videoen da? Kan noen fortelle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilim Skrevet 24. august 2016 #5572 Del Skrevet 24. august 2016 4 minutter siden, Corinne skrev: Ok, men hva sier barna i denne videoen da? Kan noen fortelle? Du bør gå inn å se den, blir ikke det samme om vi forklarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 24. august 2016 #5573 Del Skrevet 24. august 2016 Hva heter hun på instagram? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Interiørgla Skrevet 24. august 2016 #5574 Del Skrevet 24. august 2016 Nei å nei, hadde jeg fått den videoen fra en venninne , helt greit. Men å legge den ut slik! Hadde ikke tenkt å kommentere eller "bry" meg så mye mer om hva som blir lagt ut av CØ , men den der tok "kaka" 😳😳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 24. august 2016 #5575 Del Skrevet 24. august 2016 1 time siden, Emilim skrev: Du bør gå inn å se den, blir ikke det samme om vi forklarer Instagramkontoen er privat. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 24. august 2016 #5576 Del Skrevet 24. august 2016 Tråden er ryddet for diskusjon rundt barn, spekulasjoner, avsporinger, brukerdebatt og svar til dette. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corinne Skrevet 24. august 2016 #5577 Del Skrevet 24. august 2016 3 timer siden, Emilim skrev: Du bør gå inn å se den, blir ikke det samme om vi forklarer Jeg har ikke instagram og kontoen er privat så får ikke sett den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 24. august 2016 #5578 Del Skrevet 24. august 2016 Aldri opplevd at noen har ønsket et barn velkommen til verden, flere ganger, uten at barnet faktisk har kommet til verden. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkeberta Skrevet 24. august 2016 #5579 Del Skrevet 24. august 2016 Noen som har sett noe til babyen, det er jo 24.08 i dag og det er jo i morgentimene hun skulle komme......... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 24. august 2016 #5580 Del Skrevet 24. august 2016 Hun skulle vel gå i skjul etter fødselen. (?) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg