RaraAvis78 Skrevet 12. august 2016 #5321 Del Skrevet 12. august 2016 Nok en gang beviser bloggeier (som skal leve av interiørveiledning) at hun har null peiling på stiler og begreper: I nest siste innlegg viser hun sin nye skjenk som hun beskriver som "bohem og enkel" !!??! En skjenk som oser av glam og maksimalisme! Den er ALT annet en bohemsk og enkel 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 12. august 2016 #5322 Del Skrevet 12. august 2016 Bare timer til fødsel nå....siden februar 😊 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 12. august 2016 #5323 Del Skrevet 12. august 2016 Det svangerskapet må ha føltes så utrolig langt for henne, hun som har sagt at hun får se babyen snart siden hun ble gravid omtrent 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 12. august 2016 #5324 Del Skrevet 12. august 2016 11 minutter siden, Birdo skrev: Det svangerskapet må ha føltes så utrolig langt for henne, hun som har sagt at hun får se babyen snart siden hun ble gravid omtrent Ja, det må åha føltes så langt som herfra til månen (hennes nye favorittuttrykk) . 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 12. august 2016 #5325 Del Skrevet 12. august 2016 3 minutter siden, Veslefrikk skrev: Ja, det må åha føltes så langt som herfra til månen (hennes nye favorittuttrykk) . Beklager skrivefeil. Fikk ikke redigert det fra mobil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 12. august 2016 #5326 Del Skrevet 12. august 2016 Først må jeg si at jeg ikke er noe spesielt opptatt av interiør og slikt. Men, dere som er det, hva skjer med begrepsbruken på det som utgir seg for å være en interiørblogg? For meg virker det som hun bare trekker tilfeldige stilarter opp av en hatt. "Soverommet mitt er romantisk maskulint glam bohem". Er det en gang mulig å blande så mange så forskjellige stilarter? Og hele huset hennes var visst (om jeg ikke husker feil) i fire-fem veldig forskjellige stilarter. Og hvordan i alle dager er et stort speil-sjenk "enkel og bohem"? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 12. august 2016 #5327 Del Skrevet 12. august 2016 56 minutter siden, Veslefrikk skrev: Ja, det må åha føltes så langt som herfra til månen (hennes nye favorittuttrykk) . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 12. august 2016 #5328 Del Skrevet 12. august 2016 Overrasket over at den gikk så lenge egentlig. Overpriset ræl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 12. august 2016 #5329 Del Skrevet 12. august 2016 Jeg leser ikke bloggen hennes, men er det barn nr 3 med mann nr 3 hun skal ha nå??? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LongGone123 Skrevet 12. august 2016 #5330 Del Skrevet 12. august 2016 Nå er ikke jeg noen VP fan, tenkte det var greit å starte med det før jeg eventuelt blir beskyldt for å være en av hennes nikkedukker Jeg synes mye av det som står skrevet i denne tråden er berettiget kritikk, og de fleste innlegg er saklige. MEN det får da være måte på hva vi skal ta den frua på. Jeg kan fort si at dattera har "låst seg inne på rommet i flere timer", uten at dette bokstavelig talt betyr at døra er låst. Betyr enkelt og greit at hun har lekt på rommet lenge. Ellers tommel opp til dere aktive brukere her inne som titt og ofte kommer med saklige innlegg. Vi trenger kritiske røster til "nyfenomenet" blogging 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 12. august 2016 #5331 Del Skrevet 12. august 2016 8 minutter siden, EvaLena skrev: Jeg leser ikke bloggen hennes, men er det barn nr 3 med mann nr 3 hun skal ha nå??? Nei. De to første har samme far. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 12. august 2016 #5332 Del Skrevet 12. august 2016 7 minutter siden, fjær skrev: Nei. De to første har samme far. Ok, den er grei 👍 Takk for svar 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marthe75 Skrevet 12. august 2016 #5333 Del Skrevet 12. august 2016 4. august varslet hun at bloggen fremover ville bestå av klargjorte innlegg og 500 bilder hun hadde tatt, for hun skulle snart begynne permisjonen sin. Permisjon begynner tre uker før termin, og jeg tolker det som at hun nå bare har et par uker igjen, max tre. Altså er hun innenfor det som er normalt å føde ift. termin. Det må jo være kjedelig, gå ut med at ungen fort kan bli prematur, og så gå til termin. Flax hun ble "kastet tilbake" en uke, så rekker hun kanskje å føde prematurt likevel. Det er om å gjøre å lage drama av alt, alt for et klikk😟 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 12. august 2016 #5334 Del Skrevet 12. august 2016 Tråden er ryddet for hets, spekulasjoner, diskuson rundt barn og tredjeparter, og svar til dette. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
accountdeleted Skrevet 12. august 2016 #5335 Del Skrevet 12. august 2016 9 timer siden, RaraAvis78 skrev: Nok en gang beviser bloggeier (som skal leve av interiørveiledning) at hun har null peiling på stiler og begreper: I nest siste innlegg viser hun sin nye skjenk som hun beskriver som "bohem og enkel" !!??! En skjenk som oser av glam og maksimalisme! Den er ALT annet en bohemsk og enkel Vi som ikke er spesielt oppegående innen interiør kaller det vel "en salig blanding", selv om jeg ikke helt finner det maskuline i interiøret hennes. Det hun er flink til er å få en helhet i hjemmet med få farger, selv om jeg kanskje hadde tenkt litt mer lekent og fargerikt på barnerommene. Det er i allefall henslengte pledd og puter i alle rom! "Bohem" er vel et uttrykk hun ikke helt skjønner. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 12. august 2016 #5336 Del Skrevet 12. august 2016 (endret) @Friluftsdame Det velformulerte og ryddige innlegget ditt ble nok dessverre fjernet fordi du brukte "B-ordet", samme hvor god intensjonen var. Det er grunnen til at de fleste av innleggene ble fjernet her, i tillegg til 'den menneskelige faktor'. Bruken av dette ordet burde unngås, og da slipper vi også at moderator legger igjen beskjeden om at innlegg som inneholdt hets og omtale av b*** har blitt fjernet. Skriv gjerne innlegget ditt om igjen, men utela B-ordet, så får det sikkert stå i fred. ☺ (Om moderator lar dette innlegget stå så vil jeg tro det kan spare alle parter både tid og irritasjon.) Endret 12. august 2016 av TallulahBGood Pinlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 12. august 2016 #5337 Del Skrevet 12. august 2016 Da er det ny lampe i stuetaket (de må da berøre hverandre? Og belyse puffen/være i veien når man går mellom puffen og spisebordet?) og 13 puter i sofaen. superkos! Jeg synes også de nye lampene på soverommet ser ut til å gi dårlig leselys, men hun prioriterer nok annerledes enn meg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 13. august 2016 #5338 Del Skrevet 13. august 2016 Jeg likte veldig godt de 2 nye maleriene i stuen hennes! Men dør litt inni meg når hun skriver de er i samme "fargepaleet" som resten av huset. Blir litt i samme gate som "falsettfliser" på kjøkkenet. Stusser på de 2 lampene i taket. Er dette 2 nye lamper, like den hun allerede har over spisebordet? Eller er bildene tatt fra en sånn vinkel at den over spisebordet kommer med, altså at hun har EN ny lampe? Uansett ser det ut til at de henger helt oppi hverandre. Hun skriver om smerter... Jeg trodde, for å gjenta meg selv, at alt rundt "magen" skulle holdes privat. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruMacchiato Skrevet 13. august 2016 #5339 Del Skrevet 13. august 2016 1 time siden, FruRosa skrev: Jeg likte veldig godt de 2 nye maleriene i stuen hennes! Men dør litt inni meg når hun skriver de er i samme "fargepaleet" som resten av huset. Blir litt i samme gate som "falsettfliser" på kjøkkenet. Stusser på de 2 lampene i taket. Er dette 2 nye lamper, like den hun allerede har over spisebordet? Eller er bildene tatt fra en sånn vinkel at den over spisebordet kommer med, altså at hun har EN ny lampe? Uansett ser det ut til at de henger helt oppi hverandre. Hun skriver om smerter... Jeg trodde, for å gjenta meg selv, at alt rundt "magen" skulle holdes privat. Ser ikke ut som lampene henger i samme høyde engang? Maleriene var fine, de, men jeg synes ikke de kommer til sin rett. De drukner i alt det andre, og blir derfor bare enda et forstyrrende element i stua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boneli Skrevet 13. august 2016 #5340 Del Skrevet 13. august 2016 (endret) De lampene så veldig rart plassert ut, det ser ut som om de er i forskjellig høyde, at de står inntil hverandre og blir bare for massive for å stå over stuebordet eller hvor nå enn det er de står (ikke lett å se). De bildene hun tar og legger ut på bloggen er bare utrolig slitsomme å se på! Orker ikke lese bloggen nesten bare på grunn av de. Det ser ut som om noen har tatt på kameralinsa med fette hender, og bildene er "trange" og det ser rotete ut. Endret 13. august 2016 av Boneli 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg