Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nok en gang beviser bloggeier (som skal leve av interiørveiledning) at hun har null peiling på stiler og begreper: I nest siste innlegg viser hun sin nye skjenk som hun beskriver som  "bohem og enkel" !!??!  En skjenk som oser av glam og maksimalisme! Den er ALT annet en bohemsk og enkel:fnise:

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det svangerskapet må ha føltes så utrolig langt for henne, hun som har sagt at hun får se babyen snart siden hun ble gravid omtrent:rolleyes:

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Birdo skrev:

Det svangerskapet må ha føltes så utrolig langt for henne, hun som har sagt at hun får se babyen snart siden hun ble gravid omtrent:rolleyes:

Ja, det må åha føltes så langt som herfra til månen (hennes nye favorittuttrykk) :fnise:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Ja, det må åha føltes så langt som herfra til månen (hennes nye favorittuttrykk) :fnise:

Beklager skrivefeil. Fikk ikke redigert det fra mobil.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må jeg si at jeg ikke er noe spesielt opptatt av interiør og slikt. Men, dere som er det, hva skjer med begrepsbruken på det som utgir seg for å være en interiørblogg?

For meg virker det som hun bare trekker tilfeldige stilarter opp av en hatt. "Soverommet mitt er romantisk maskulint glam bohem". Er det en gang mulig å blande så mange så forskjellige stilarter? Og hele huset hennes var visst (om jeg ikke husker feil) i fire-fem veldig forskjellige stilarter. Og hvordan i alle dager er et stort speil-sjenk "enkel og bohem"? 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, Veslefrikk skrev:

:fnise::fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg noen VP fan, tenkte det var greit å starte med det før jeg eventuelt blir beskyldt for å være en av hennes nikkedukker :fnise: Jeg synes mye av det som står skrevet i denne tråden er berettiget kritikk, og de fleste innlegg er saklige. MEN det får da være måte på hva vi skal ta den frua på. Jeg kan fort si at dattera har "låst seg inne på rommet i flere timer", uten at dette bokstavelig talt betyr at døra er låst. Betyr enkelt og greit at hun har lekt på rommet lenge. 

Ellers tommel opp til dere aktive brukere her inne som titt og ofte kommer med saklige innlegg. Vi trenger kritiske røster til "nyfenomenet" blogging :opplyser:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, EvaLena skrev:

Jeg leser ikke bloggen hennes, men er det barn nr 3 med mann nr 3 hun skal ha nå??? 

Nei. De to første har samme far.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, fjær skrev:

Nei. De to første har samme far.

Ok, den er grei 👍 Takk for svar 😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4. august varslet hun at bloggen fremover ville bestå av klargjorte innlegg og 500 bilder hun hadde tatt, for hun skulle snart begynne permisjonen sin. 

Permisjon begynner tre uker før termin, og jeg tolker det som at hun nå bare har et par uker igjen, max tre. Altså er hun innenfor det som er normalt å føde ift. termin. 

Det må jo være kjedelig, gå ut med at ungen fort kan bli prematur, og så gå til termin. Flax hun ble "kastet tilbake" en uke, så rekker hun kanskje å føde prematurt likevel.

Det er om å gjøre å lage drama av alt, alt for et klikk😟

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for hets, spekulasjoner, diskuson rundt barn og tredjeparter, og svar til dette.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, RaraAvis78 skrev:

Nok en gang beviser bloggeier (som skal leve av interiørveiledning) at hun har null peiling på stiler og begreper: I nest siste innlegg viser hun sin nye skjenk som hun beskriver som  "bohem og enkel" !!??!  En skjenk som oser av glam og maksimalisme! Den er ALT annet en bohemsk og enkel:fnise:

Vi som ikke er spesielt oppegående innen interiør kaller det vel "en salig blanding", selv om jeg ikke helt finner det maskuline i interiøret hennes. Det hun er flink til er å få en helhet i hjemmet med få farger, selv om jeg kanskje hadde tenkt litt mer lekent og fargerikt på barnerommene. Det er i allefall henslengte pledd og puter i alle rom! :tongue:

"Bohem" er vel et uttrykk hun ikke helt skjønner. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

@Friluftsdame Det velformulerte og ryddige innlegget ditt ble nok dessverre fjernet fordi du brukte "B-ordet", samme hvor god intensjonen var. Det er grunnen til at de fleste av innleggene ble fjernet her, i tillegg til 'den menneskelige faktor'. 

Bruken av dette ordet burde unngås, og da slipper vi også at moderator legger igjen beskjeden om at innlegg som inneholdt hets og omtale av b*** har blitt fjernet. 

Skriv gjerne innlegget ditt om igjen, men utela B-ordet, så får det sikkert stå i fred. ☺

(Om moderator lar dette innlegget stå så vil jeg tro det kan spare alle parter både tid og irritasjon.)

Endret av TallulahBGood
Pinlig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det ny lampe i stuetaket (de må da berøre hverandre? Og belyse puffen/være i veien når man går mellom puffen og spisebordet?) og 13 puter i sofaen. :Psuperkos! 

Jeg synes også de nye lampene på soverommet ser ut til å gi dårlig leselys, men hun prioriterer nok annerledes enn meg. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte veldig godt de 2 nye maleriene i stuen hennes!
Men dør litt inni meg når hun skriver de er i samme "fargepaleet" som resten av huset.
Blir litt i samme gate som "falsettfliser" på kjøkkenet.

Stusser på de 2 lampene i taket. Er dette 2 nye lamper, like den hun allerede har over spisebordet? Eller er bildene tatt fra en sånn vinkel at den over spisebordet kommer med, altså at hun har EN ny lampe?
Uansett ser det ut til at de henger helt oppi hverandre.

Hun skriver om smerter...
Jeg trodde, for å gjenta meg selv, at alt rundt "magen" skulle holdes privat.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruMacchiato
1 time siden, FruRosa skrev:

Jeg likte veldig godt de 2 nye maleriene i stuen hennes!
Men dør litt inni meg når hun skriver de er i samme "fargepaleet" som resten av huset.
Blir litt i samme gate som "falsettfliser" på kjøkkenet.

Stusser på de 2 lampene i taket. Er dette 2 nye lamper, like den hun allerede har over spisebordet? Eller er bildene tatt fra en sånn vinkel at den over spisebordet kommer med, altså at hun har EN ny lampe?
Uansett ser det ut til at de henger helt oppi hverandre.

Hun skriver om smerter...
Jeg trodde, for å gjenta meg selv, at alt rundt "magen" skulle holdes privat.

Ser ikke ut som lampene henger i samme høyde engang?

Maleriene var fine, de, men jeg synes ikke de kommer til sin rett. De drukner i alt det andre, og blir derfor bare enda et forstyrrende element i stua. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De lampene så veldig rart plassert ut, det ser ut som om de er i forskjellig høyde, at de står inntil hverandre og blir bare for massive for å stå over stuebordet eller hvor nå enn det er de står (ikke lett å se).

De bildene hun tar og legger ut på bloggen er bare utrolig slitsomme å se på! Orker ikke lese bloggen nesten bare på grunn av de. Det ser ut som om noen har tatt på kameralinsa med fette hender, og bildene er "trange" og det ser rotete ut.

Endret av Boneli
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...