Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

49 minutter siden, Oz- skrev:

Nå har hun visst ombestemt seg igjen. Hun skriver på instagram at latensfasen med åpning og rier er i gang.

Nå kan jo nettopp denne fasen vare i flere dager og opptil uker. (Jeg gikk hvertfall 2 uker alle mine 3 ganger, før jeg kom i aktiv fødsel)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt matt, jeg...av hva som deles av den dama...

Jeg klarer ikke å forstå at man ikke ønsker å verne litt mer om seg og sitt...og noe så spesielt som et svangerskap og en nært forestående fødsel. Man deler det jo selvfølgelig med sine nærmeste, både familie og venner...men på Instagram med over 40 tusen følgere? Og blogg? Her selges ikke bare sjela, men absolutt ALT som kan generere klikk og penger... Hvor er filteret? Hvor er grensene? Er det virkelig verdt det? Er ingenting privat lenger?

Blir virkelig helt matt...

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun får panikk når hun stuper nedover på blogglisten ( 17 plass nå).. Dette er vel en stor del av levebrødet hennes? Ser ut som leserne hennes er mere intresert i " drama" blogg enn interiør blogg?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa jo selv i s.2 av UM at familien var som en liten Hotel Cæsar koloni. Kanskje hun er vant til mer åpenhet enn det andre er? Der er vi jo veldig forskjellig.

15 minutter siden, Leerik skrev:

Kanskje hun får panikk når hun stuper nedover på blogglisten ( 17 plass nå).. Dette er vel en stor del av levebrødet hennes? Ser ut som leserne hennes er mere intresert i " drama" blogg enn interiør blogg?

Hun svir jo hele kruttet på ett KJEMPELANGT interiørinnlegg på bloggen fra hele huset, når dette kunne lett deles inn i 8-9 innlegg, ala rom for rom, over et større tidsrom. Men uansett for seint og gjøre noe med det nå.

Lykke til med fødselen, Camilla :)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Leerik skrev:

Der tror jeg du er inne på noe vesentlig!
Jeg tenkte, da innlegget "oppdatering" ble lagt ut, at hun håpet at det skulle generere ekstra mange klikk på bloggen.
Fordi folk av nysgjerrighet, pga hennes taushet, ville gå inn ofte for å se etter oppdateringer.
Dette har tydeligvis ikke virket som det skulle, siden hun stadig rykker nedover på blogglisten... 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig så savner jeg litt "drama"bloggen jeg ( er jeg ett dårlig menneske fordi?)  Var litt som en drama/ konfliktfylt serie. Jeg som mange andre har muligens for noen ett kjedelig a4 liv hvor det ikke skjer akkurat mest spennende ting 😉 Men det er jo ikke bra for de virkelige menneskene som dette drama omhandlet. Alikevel tar jeg meg i det, ( hva skjer idag? Hvem skriver hva og om hvem i kommentarfeltet og ikke minst hva VP finner på av dramatiske innlegg idag)  Noen av oss her på denne kloden har jo ett stort eksponeringsbehov og VP faller nok under den kategorien. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Interiørgla skrev:

For å være helt ærlig så savner jeg litt "drama"bloggen jeg ( er jeg ett dårlig menneske fordi?)  Var litt som en drama/ konfliktfylt serie. Jeg som mange andre har muligens for noen ett kjedelig a4 liv hvor det ikke skjer akkurat mest spennende ting 😉 Men det er jo ikke bra for de virkelige menneskene som dette drama omhandlet. Alikevel tar jeg meg i det, ( hva skjer idag? Hvem skriver hva og om hvem i kommentarfeltet og ikke minst hva VP finner på av dramatiske innlegg idag)  Noen av oss her på denne kloden har jo ett stort eksponeringsbehov og VP faller nok under den kategorien. 

Nå har hun jo bestemt seg for å ikke ties ihjel, så. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, neiognei skrev:

Nå har hun jo bestemt seg for å ikke ties ihjel, så. 

Ja leste det. Regna med at "tausheten" ikke varte så lenge 😂 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun klarte å tie fødselen og tiden etter i hjæl var det vel ingen som trodde på. Den dama er avhengig av å dele offentlig. Utrolig at hun ikke kjenner seg selv godt nok til å vite at hun ikke klarer å stå for det hun har sagt i mer enn noen dager av gangen. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camilla vet veldig godt at bilder av stuen og kjøkkenet med nye puter og lysestaker ikke holder til å sikre en god blogginntekt. Til det har hun rett og slett posisjonert bloggen sin feil. Hun har alltid utlevert barn og familie, og seg selv. Og i år har hun profilert seg enda mer som gravid aleinemamma. 

Hun fikk seg et oppsving med turbooppussingen, men den er nå over og interessen for hvordan det ble tilsvarende. Hva i all verden skal hun profilere seg på videre? Hun driver jo ikke butikk lenger og kan hente nye varer og reklamere for der? Da må hun i tilfelle sponses av Millemoi, Lama e.l. Om ikke det er et alternativ, ja så må hun fortelle om livet som aleinemor. 

Dette er vel den brutale virkeligheten for en blogger. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for brukerdebatt, avsporinger, diskusjon av tredjepart og svar til dette.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første innlegget mitt her, men bedre sent enn ikke, som hun sier hun godeste paprikaen.

Interiør er brukt opp, nå prøver hun seg på noe nytt: Outfits!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke hun født da lissom? Blomster og gaver og greier. Trebarnsmor på insta og stolte tanter? Siste innlegg er om at alt er klappet og klart, men det har det vel strengt tatt vært de siste 8 mnd? Godt at det ikke ble noe prematur fødsel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo morro neste uke da, sånn rett etter fødsel. Da skal vel 1 årsdagen forberedes. Er jo rett rundt hjørnet! Hvor la jeg julelysene igjen forresten.... Hmmm. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Kvinne31 skrev:

Blir jo morro neste uke da, sånn rett etter fødsel. Da skal vel 1 årsdagen forberedes. Er jo rett rundt hjørnet! Hvor la jeg julelysene igjen forresten.... Hmmm. 

:fnise::tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sølv_dugg skrev:

Første innlegget mitt her, men bedre sent enn ikke, som hun sier hun godeste paprikaen.

Interiør er brukt opp, nå prøver hun seg på noe nytt: Outfits!

Helt opplagt å gå fra å være selverklært størst på interiør, innom frustrert gravid aleinemor og over til outfits. Interiørinteresserte følgere er selvsagt veldig opptatt av dyre merkeklær til barn. Sorry, couldn't care less. Den godeste paprikaen er både uforutsigbar og mangler en strategi for inntektskilden sin. Risky business hun driver med. 

Endret av Friluftsdame
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...