FruenFraHavet Skrevet 15. mai 2019 #38841 Del Skrevet 15. mai 2019 6 minutter siden, Halle-Palle skrev: Det er da verre folk enn han som får jobb. Alle trenger ikke være ingeniører og økonomer. Jeg tenker nå mest på arbeids- og annen moral, ikke om han har en mastergrad eller ikke. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. mai 2019 #38842 Del Skrevet 15. mai 2019 Tråden er ryddet for persondebatt Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 15. mai 2019 #38843 Del Skrevet 15. mai 2019 6 timer siden, Clara80 skrev: Enig. Jeg har aldri vært noe TVmenneske, men opplevde også hvor viktig det plutselig ble når jeg var sykemeldt i en periode på 2 mnd. Nesten litt skummelt. Heeeelt innafor å se på TV både i ny og i ne, men jeg kjenner ingen barnefamilier som bruker den så mye som Camilla og co. Man har liksom andre ting å gjøre når ungene har lagt seg osv. Vitner om et latmannsliv. Jeg har ingenting å gjøre etter ungene er lagt enn å se på tv. er sånn jeg og de fleste jeg kjenner kobler av på kvelden, tv eller bok. Man kan liksom ta de for mye men reagerer ikke på at de ser mye på tv når de bare går hjemme.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 15. mai 2019 #38844 Del Skrevet 15. mai 2019 2 minutter siden, Takida skrev: Jeg har ingenting å gjøre etter ungene er lagt enn å se på tv. er sånn jeg og de fleste jeg kjenner kobler av på kvelden, tv eller bok. Man kan liksom ta de for mye men reagerer ikke på at de ser mye på tv når de bare går hjemme.. Njo. Er vel ikke normalt at Tv-en står på til alle døgnets tider med voksenprogram mens småbarna sitter oppi soffan? Koble av foran Skjermen når unger er i seng er da HELT normalt, men her virker det som Tv-en er underholdning både i tide og utide, uavhengig av både klokkeslett og om unger er våkne. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 15. mai 2019 #38845 Del Skrevet 15. mai 2019 Akkurat nå, Clara80 skrev: Njo. Er vel ikke normalt at Tv-en står på til alle døgnets tider med voksenprogram mens småbarna sitter oppi soffan? Koble av foran Skjermen når unger er i seng er da HELT normalt, men her virker det som Tv-en er underholdning både i tide og utide, uavhengig av både klokkeslett og om unger er våkne. Det er jeg enig i. De kan nok med fordel kutte ut voksentv foran de minste når de er oppe. at hun ser mye på tv med en nyfødt syns jeg ikke er så rart.. alternativet er vel at hun sitter med telefonen.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 15. mai 2019 #38846 Del Skrevet 15. mai 2019 26 minutter siden, Takida skrev: Jeg har ingenting å gjøre etter ungene er lagt enn å se på tv. er sånn jeg og de fleste jeg kjenner kobler av på kvelden, tv eller bok. Man kan liksom ta de for mye men reagerer ikke på at de ser mye på tv når de bare går hjemme.. Jeg ser også på TV etter at barna er lagt, og alt er klart til neste dag..... Det er vel heller ikke problemstillingen her. Snap fra disse to, viser at tv står på HELE tiden, uten filter for hva som vises for mindreårige. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 15. mai 2019 #38847 Del Skrevet 15. mai 2019 54 minutter siden, Tiara07 skrev: Jeg ser også på TV etter at barna er lagt, og alt er klart til neste dag..... Det er vel heller ikke problemstillingen her. Snap fra disse to, viser at tv står på HELE tiden, uten filter for hva som vises for mindreårige. I tillegg til at hele familien stadig sitter med nettbrett/mobil/Mac. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 16. mai 2019 #38848 Del Skrevet 16. mai 2019 9 timer siden, FruRosa skrev: I tillegg til at hele familien stadig sitter med nettbrett/mobil/Mac. - som så mange andre familier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 16. mai 2019 #38849 Del Skrevet 16. mai 2019 Å sitte med tv’en på når man er hjemme,er det virkelig så utrolig forferdelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 16. mai 2019 #38850 Del Skrevet 16. mai 2019 8 minutter siden, BethD skrev: Å sitte med tv’en på når man er hjemme,er det virkelig så utrolig forferdelig? Nei i og for seg ikke. Men når de ser på GoT og andre lignende serier og filmer med små barn til stede....at han har på fotballkamper, golfturneringer eller lignende ser jeg ikke noe problem med 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 16. mai 2019 #38851 Del Skrevet 16. mai 2019 14 minutter siden, Wenda skrev: Nei i og for seg ikke. Men når de ser på GoT og andre lignende serier og filmer med små barn til stede....at han har på fotballkamper, golfturneringer eller lignende ser jeg ikke noe problem med Ja GoT er gjerne ikke det beste å ha på i bakgrunnen nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medhandapåhjarte Skrevet 16. mai 2019 #38852 Del Skrevet 16. mai 2019 Akkurat nå, BethD skrev: Ja GoT er gjerne ikke det beste å ha på i bakgrunnen nei! Har DET stått på i bakgrunnen? Ikke at jeg vet akkurat hva som skjer i den serien altså, MEN, jeg prøvde å se den i sin tid, ga meg etter 10 minutter eller noe slikt, husker ikke hva som var grunnen, men det var et eller annet med noen barn? Å DET lar de stå på foran barna👀 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 16. mai 2019 #38853 Del Skrevet 16. mai 2019 At de ikke forstår at de trutmunngreiene er utrolig kleint. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 16. mai 2019 #38854 Del Skrevet 16. mai 2019 2 timer siden, Medhandapåhjarte skrev: Har DET stått på i bakgrunnen? Ikke at jeg vet akkurat hva som skjer i den serien altså, MEN, jeg prøvde å se den i sin tid, ga meg etter 10 minutter eller noe slikt, husker ikke hva som var grunnen, men det var et eller annet med noen barn? Å DET lar de stå på foran barna👀 Det er blodige kamper, sex, voldtekter osv. Er jo knapt en episode uten noe av dette Så det stod på i bakgrunnen en gang hvor barn var til stede Har også sett de har hatt på The Walking Dead og andre serier hvor barna har vært med i snappen. Hvor mye barna får med seg, er til stede vet jeg jo ikke, men at noe sånt står på bare barna er i samme rom er for meg helt horribelt 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 16. mai 2019 #38855 Del Skrevet 16. mai 2019 De to siste episodene av GOT har vært 1t og 15min med konstant krig, død, brennende barn, skrik og jeg vet ikke hva. Det har vært ubehagelig for voksne (meg) å se. Bare lyden er nok til å kunne skremme ungene. Bilder i tillegg er jo helt fjernt å vise. 😕 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg loffen Skrevet 16. mai 2019 Populært innlegg #38856 Del Skrevet 16. mai 2019 Ny bil i dag, Tesla modell X. Tror jeg ville ha prioritert bolig med egen inngang og kjøkken. 69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medhandapåhjarte Skrevet 16. mai 2019 #38857 Del Skrevet 16. mai 2019 22 minutter siden, Wenda skrev: Det er blodige kamper, sex, voldtekter osv. Er jo knapt en episode uten noe av dette Så det stod på i bakgrunnen en gang hvor barn var til stede Har også sett de har hatt på The Walking Dead og andre serier hvor barna har vært med i snappen. Hvor mye barna får med seg, er til stede vet jeg jo ikke, men at noe sånt står på bare barna er i samme rom er for meg helt horribelt Ja, jeg klarte som sagt ikke se det selv en gang. Står sikkert på mer tv enn hva bra er her også i perioder, men da snakker vi ting barna ønsker å se. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunalee Skrevet 16. mai 2019 #38858 Del Skrevet 16. mai 2019 7 minutter siden, loffen said: Ny bil i dag, Tesla modell X. Tror jeg ville ha prioritert bolig med egen inngang og kjøkken. Og tydelig framvisning for KG-hønsa. 🙄 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMarie Skrevet 16. mai 2019 #38859 Del Skrevet 16. mai 2019 (endret) 16 minutter siden, loffen skrev: Ny bil i dag, Tesla modell X. Tror jeg ville ha prioritert bolig med egen inngang og kjøkken. Praktisk bil for en familie på 7 👍 Edit:Visste ikke den har 7 seter, så da er den vel innafor likevel. Men burde kanskje brukt pengene på bolig tenker jeg da. Hva med en pent brukt "rørleggerbil" til familien Fjongesen? Endret 16. mai 2019 av CMarie . 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 16. mai 2019 #38860 Del Skrevet 16. mai 2019 11 minutter siden, loffen skrev: Ny bil i dag, Tesla modell X. Tror jeg ville ha prioritert bolig med egen inngang og kjøkken. Hva er det de folkene tenker med? Hvem er det de skal overbevise at de har råd til alt? De bor på loftet hos foreldrene hennes.... Uansett, det er nok de som går på en økonomisk smell før meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg