Tiara07 Skrevet 4. mai 2019 #38681 Del Skrevet 4. mai 2019 (endret) 9 minutter siden, Klink skrev: Jeg forsvarer ikke det. Hvordan kan du forsvare at folk fortsetter utleveringen og i tillegg slenger på spekulasjoner og drit i denne tråden? Og gjør det 100 ganger verre? Er det greit? Det høres sånn ut! Det er uansett foreldrene sitt ansvar! Så lenge folk lever offentlig, vil dette skje. Slik er det med kjendiser, journalister osv. Det er uansett foreldrene som velger om de vil tillate dette for sine barn eller ei! Å kommentere ting man synes er kritikkverdige, er ikke nødvendigvis å fortsette utleveringen! Jeg har hele tiden vært for at det skal blir forbudt å utlevere sine egne barn! At andre kommenterer er en direkte konsekvens av utrolig dårlige foreldre!! Ja, for jeg vil gå så langt som å si at det er omsorgsvikt å utlevere barna sine slik det gjøres he (og hos noen andre bloggere (eller luftputedrømmere)! Hvis alle bare synes "det er så kjekt", så får det bare fortsette! Håper det kommer en lov som forbyr foreldre å utlevere barna sine!!! Da blir jeg fornøyd! Det er (p)syke folk som lever av å utlevere mindreårige, og det burde vært forbudt!! Endret 4. mai 2019 av Tiara07 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 4. mai 2019 #38682 Del Skrevet 4. mai 2019 2 minutter siden, Tiara07 skrev: Det høres sånn ut! Det er uansett foreldrene sitt ansvar! Så lenge folk lever offentlig, vil dette skje. Slik er det med kjendiser, journalister osv. Det er uansett foreldrene som velger om de vil tillate dette for sine barn eller ei! Å kommentere ting man synes er kritikkverdige, er ikke nødvendigvis å fortsette utleveringen! Jeg har hele tiden vært for at det skal blir forbudt å utlevere sine egne barn! At andre kommenterer er en direkte konsekvens av utrolig dårlige foreldrened!! Ja, for jeg vil gå så langt som å si at det er omsorgsvikt å utlevere barna sine slik det gjøres he (og hos noen andre bloggere (eller luftputedrømmere)! Hvis alle bare synes "det er så kjekt", så får det bare fortsette! Håper det kommer en lov som forbyr foreldre å utlevere barna sine!!! Da blir jeg fornøyd! Det er (p)syke folk som lever av å utlevere mindreårige, og det burde vært forbudt! Det er fremdeles ditt ansvar hva du skriver om andre på nett. Og vi som medvirker til at de kan holde på som de gjør. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 4. mai 2019 #38683 Del Skrevet 4. mai 2019 21 minutter siden, Klink skrev: Vi har null ansvar for hva vi skriver på nett for foreldrene er like uansvarlige. Verdens beste argument! Minner om at dette er et moderert forum. Det som ikke er akseptabelt, blir moderert bort. Altså slettet. Dette forumet har strenge regler. Jeg vil og tro at medlemmer som over tid får mange advarsler for brudd på reglene kan blokkeres (dette vet jeg ikke). Enhver som ytrer seg på nettet har ansvar for hva han eller hun skriver. Men de uansvarlige handlingene som kritiseres og ikke modereres bort fordi de er fakta, ja det er det bloggeren og hennes makker som har ansvar for. Det ansvaret kan ikke skyves over på den som stiller spørsmålstegn. De velger selv hva de fullstendig umoderert legger ut på ulike SoMe. De er voksne, og burde være ansvarlige mennesker. At de velger å la sitt levebrød gå utover sine, er noe mange mener noe om. At de kjører bedrift etter bedrift på ræva, er et faktum. Det og berører andre. Som kreditorer. Saklig kritikk som retter seg mot Paprika og Gekkos forretningsdrift og livsførsel eksponert via deres egne SoMe, er berettiget. Det kan de veldig enkelt unngå det ved å la være å bruke SoMe slik de gjør, og profesjonalisere bloggen. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 4. mai 2019 #38684 Del Skrevet 4. mai 2019 Utleveringen av barna er helt hinsides fra Villa klanen. Det tror jeg at alle er enige om. Diskusjonen rundt barna her inne er ofte like gale. Det blir masse synsing om hva de spiser, hvor mye/ lite de sover. At far burde hatt omsorgen og jeg vet ikke hva. Barn skal ikke diskuteres som det gjøres i denne tråden. Det er i reglene for Kvinneguiden. I en annen tråd her inne kan det ikke sies makron engang før det slettes, så jeg forstår heller ikke modereringen. En annen ting jeg ser er at synsing og spekulasjoner ofte blir en sannhet etterhvert, og så skal absolutt alt latterliggjøres hele tiden. Jeg var med å diskuterte i denne tråden før, men så ble den så stygg at jeg ikke kunne være med på det. Vær så snill å være litt saklig. Det er nok å ta av. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiskola Skrevet 4. mai 2019 #38685 Del Skrevet 4. mai 2019 Jeg har ikke lest så mye av tråden, men må bare si en ting. Prøvde gå inn på bloggen nå, og jeg forstår ikke hvordan noen klare lese den. Så mye reklame. How?? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 4. mai 2019 #38686 Del Skrevet 4. mai 2019 3 minutter siden, Infinity skrev: Utleveringen av barna er helt hinsides fra Villa klanen. Det tror jeg at alle er enige om. Diskusjonen rundt barna her inne er ofte like gale. Det blir masse synsing om hva de spiser, hvor mye/ lite de sover. At far burde hatt omsorgen og jeg vet ikke hva. Barn skal ikke diskuteres som det gjøres i denne tråden. Det er i reglene for Kvinneguiden. I en annen tråd her inne kan det ikke sies makron engang før det slettes, så jeg forstår heller ikke modereringen. En annen ting jeg ser er at synsing og spekulasjoner ofte blir en sannhet etterhvert, og så skal absolutt alt latterliggjøres hele tiden. Jeg var med å diskuterte i denne tråden før, men så ble den så stygg at jeg ikke kunne være med på det. Vær så snill å være litt saklig. Det er nok å ta av. Takk og amen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 4. mai 2019 #38687 Del Skrevet 4. mai 2019 20 minutter siden, Klink skrev: Det er fremdeles ditt ansvar hva du skriver om andre på nett. Og vi som medvirker til at de kan holde på som de gjør. Det er altfor lett for dumme/egoistiske foreldre å gjemme seg bak!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 4. mai 2019 #38688 Del Skrevet 4. mai 2019 44 minutter siden, Tiara07 skrev: Det er altfor lett for dumme/egoistiske foreldre å gjemme seg bak!! Og vi gjemmer oss ikke bak noe? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 4. mai 2019 #38689 Del Skrevet 4. mai 2019 35 minutter siden, Klink skrev: Og vi gjemmer oss ikke bak noe? Likevel; hadde aldri utsatt barna mine for et liv i SoMe 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 5. mai 2019 #38690 Del Skrevet 5. mai 2019 12 minutter siden, Tiara07 skrev: Likevel; hadde aldri utsatt barna mine for et liv i SoMe Neei. Det hadde ikke jeg heller på den måten. Ikke vil jeg være med på de stygge spekulasjonene som skjer heller, som er enda mer trist og huser ting opp til å bli hundre ganger verre. Og spekulasjonene blir til sannhet. Ikke bra og vårt ansvar å la være. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenFarao Skrevet 5. mai 2019 #38691 Del Skrevet 5. mai 2019 Men alle dere som spyr ut så mye shit,spekulerer i alt mulig,hadde dere gjort det hvis ikke dere kunne vært anonyme?Det tror jeg neppe! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
konkelimonke Skrevet 5. mai 2019 #38692 Del Skrevet 5. mai 2019 «Konfirmasjon i gang» står det på some, med bilde sv ett stort TV og alle glaner på TV 🙄 eller ett menneske er opptatt av babyen 😀 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 5. mai 2019 #38693 Del Skrevet 5. mai 2019 10 timer siden, Gjest_88 skrev: Reiser hun til eksen sin familie i konf med sin nye mann og barn med to andre menn? Wow det e voksent gjort og uventet. Forstår ikke hun orker med en nyfødt 😳Rekner med far til de 2 eldste kunne tatt de med i konfirmasjon. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 5. mai 2019 #38694 Del Skrevet 5. mai 2019 8 minutter siden, BLOMSTERKVAST skrev: Forstår ikke hun orker med en nyfødt 😳Rekner med far til de 2 eldste kunne tatt de med i konfirmasjon. Nei, hun har litt av en energi, det skal hun ha. Jeg hadde aldri i verden orka. Jeg fungerte ikke i det hele tatt, glemte tilogmed pin koden på kortet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 5. mai 2019 #38695 Del Skrevet 5. mai 2019 (endret) 2 timer siden, konkelimonke skrev: «Konfirmasjon i gang» står det på some, med bilde sv ett stort TV og alle glaner på TV 🙄 eller ett menneske er opptatt av babyen 😀 Vi måtte også se på skjerm i en konfirmasjon, for var så fullt i kirka. Så fikk en skjerm i kirka altså for at vi også skulle se. Å såg den selv. Misforsto. Endret 5. mai 2019 av Klink 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 5. mai 2019 #38696 Del Skrevet 5. mai 2019 1 time siden, BLOMSTERKVAST skrev: Forstår ikke hun orker med en nyfødt 😳Rekner med far til de 2 eldste kunne tatt de med i konfirmasjon. Er det ikke bra at hun orker da? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 5. mai 2019 #38697 Del Skrevet 5. mai 2019 30 minutter siden, Klink skrev: Er det ikke bra at hun orker da? Enig. Jeg vil ikke kritisere henne for at hun orker flytting ut og inn, fødsel og så bånn gass med overlevering av hus og farting. Har fulgt henne endel år, og min bekymring vil i tilfelle være at hun kjører seg for hardt og at hun om man skal følge historikken får seg en smell. «Typisk min uflaks, kroppen sier stopp»-type innlegg. Men godt gjort å dra hele flokken med seg så kort tid etter fødsel. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 5. mai 2019 #38698 Del Skrevet 5. mai 2019 11 timer siden, Nicco skrev: Fy fader, er det ikke grenser for hva du klarer å spy ut? Kan ikke besøke familie uten at du igjen skal spekulere og lage et familiebesøk til noe stygt! Kjenner det vel kanskje igjen, ingen i din familie som orker besøk av deg. Spy ut?! Når man passer en viss alder så orker man ikke huset fullt med barn med høyt energi nivå og samtidig man ikke orker at de er der 24/7 selvom de har latt dem bo der som en midlertidig boplass det jeg mener med at det kan være slitsomt for foreldrene hennes. Hadde det vært meg så hadde jeg syntes at det var godt å slippe et hus fullt med en familie på 7 og kanskje derfor C og K er så mye på farten med babyen? For å ikke gå oppå foreldrene til C? Har du kanskje tenkt det?! For jeg selv har vært i den situasjonen der jeg bodde oppå mine foreldre i en midlertidig situasjon og jeg gjorde akkurat samma måte at jeg var på farta. Uansett hva som blir spekulert i det økonomiske eller hva C og K gjør så er det ingen god løsning å bo oppå foreldrene hennes som er godt voksne. Jeg håper for alle parter at denne midlertidig løsningen 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 5. mai 2019 #38699 Del Skrevet 5. mai 2019 6 minutter siden, Litenoggod skrev: Spy ut?! Når man passer en viss alder så orker man ikke huset fullt med barn med høyt energi nivå og samtidig man ikke orker at de er der 24/7 selvom de har latt dem bo der som en midlertidig boplass det jeg mener med at det kan være slitsomt for foreldrene hennes. Hadde det vært meg så hadde jeg syntes at det var godt å slippe et hus fullt med en familie på 7 og kanskje derfor C og K er så mye på farten med babyen? For å ikke gå oppå foreldrene til C? Har du kanskje tenkt det?! For jeg selv har vært i den situasjonen der jeg bodde oppå mine foreldre i en midlertidig situasjon og jeg gjorde akkurat samma måte at jeg var på farta. Uansett hva som blir spekulert i det økonomiske eller hva C og K gjør så er det ingen god løsning å bo oppå foreldrene hennes som er godt voksne. Jeg håper for alle parter at denne midlertidig løsningen Kanskje derfor hun også sa på snap på fredag at de er på boligjakt da. Virker jo som planen om å bli boende hos foreldrene allerede er endret , ut i fra det hun selv sa. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 5. mai 2019 #38700 Del Skrevet 5. mai 2019 2 minutter siden, Hyachint31 skrev: Kanskje derfor hun også sa på snap på fredag at de er på boligjakt da. Virker jo som planen om å bli boende hos foreldrene allerede er endret , ut i fra det hun selv sa. Ja det stemmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg