Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Macimba
8 timer siden, Nicco skrev:

Gud bedre, de gjør ikke noe riktig de😳 forrige helg var det såå ille at de reiste på tur uten alle barna, nå er det feil at de er med. De skal tas, uansett.

Det skal ikke være lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, Kristine79 skrev:

De reiser vel på tur fordi det er slitsomt å bo hos mor og far 🥳

Det tenkte jeg også, eller om det er slitsomt for mor og far når alle barna er hjemme der at de ikke orker å ha alle sammen der samtidig at derfor de reiser bort denne helga. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Christiane_W skrev:

Det er vel ikke "fint" nok for dem å kjøre rundt i en Transit, Caravelle e.l., selv om det uten tvil ville vært det mest praktiske for familien. Den hvite Audien har vel 7 seter, så den har jo strengt tatt nok seter til hele gjengen, men siden de yngste trenger barneseter og vogner er den for liten. 

Selvsagt bør de ha en stor bil der plass til hele familien og nødvendig bagasje kommer i første rekke.

Bilmerke burde være det minst viktige! 

Forøvrig var det henne selv som på Snap fortalte at ingen av bilene de har er store nok for hele familien. Og hun laget et stort nummer ut av at mor ikke var helt fornøyd med 9-seteren de har lånt. At de voksne satt tett sammen framme, som håndverkere på jobb. "Øvestad elektro"...

Endret av FruRosa
Lagt til tekst
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, FruRosa skrev:

Selvsagt bør de ha en stor bil der plass til hele familien og nødvendig bagasje kommer i første rekke.

Bilmerke burde være det minst viktige! 

Forøvrig var det henne selv som på Snap fortalte at ingen av bilene de har er store nok for hele familien. Og hun laget et stort nummer ut av at mor ikke var helt fornøyd med 9-seteren de har lånt. At de voksne satt tett sammen framme, som håndverkere på jobb. "Øvestad elektro"...

Finnes jo andre biler enn caravell med 9 seter. 

Tesla har 7 seter med god plass. S Max er jo veldig populær familie bil som har god plass til alle og vogner 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sa vel ifra på kg at en Audi 7seter har plass til vogn bare når 5 seter er i bruk, men de vet jo best og ville ikke høre. 

Vet ikke om det var dårlig forarbeid eller hva det var jeg? 

Det ble forsøkt å selge bilen også men det gikk ikke. Så det er vel derfor de fortsatt har den, verdien i salg/innbytte er mindre enn lån.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fakta er at de har ikke den 7 seteren lengre som så mange her nevner. Den Audi q7 som de hadde, er registrert på ny eier i april 19. Før det var den faktisk avregistrert. Så det at de låner seg en 9 seter på tur nå er vel kanskje ikke så rart da? Men det at de ikke har den store bilen lengre har de jo ikke nevnt selv... Så da har de vel bare en bil- en bil hun leaser- og som mangler 2 seter for å få med hele familien på tur..... Hadde vel sikkert vært litt mer praktisk med en 7 seter som ikke koster skjorta men.... 

Snakk om prioriteringer 🤪

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Frublå skrev:

Fakta er at de har ikke den 7 seteren lengre som så mange her nevner. Den Audi q7 som de hadde, er registrert på ny eier i april 19. Før det var den faktisk avregistrert. Så det at de låner seg en 9 seter på tur nå er vel kanskje ikke så rart da? Men det at de ikke har den store bilen lengre har de jo ikke nevnt selv... Så da har de vel bare en bil- en bil hun leaser- og som mangler 2 seter for å få med hele familien på tur..... Hadde vel sikkert vært litt mer praktisk med en 7 seter som ikke koster skjorta men.... 

Det har de IKKE nevnt, nei.

I snapen ang 9-seteren sier hun derimot at de ikke vil kjøre kolonne med 2 biler...

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Frublå skrev:

Selvsagt nevner de ikke det! De har jo ikke problemer med penger, og vil ikke at vi skal få det inntrykket 🙄

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Trua skrev:

De har jo familie på Møre.  Konfirmasjonstider nå så

Det er eksmannen til Camilla som har familie på møre og Camilla har fortsatt god kontakt med dem etter skilsmissen. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Litenoggod skrev:

Det er eksmannen til Camilla som har familie på møre og Camilla har fortsatt god kontakt med dem etter skilsmissen. 

Akkurat DET, og turen de nå er på ALLE SAMMEN, syns jeg er veldig koselig.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller håndverkerbil enn Audi lånt over evne.

Tenk å gjøre narr av arbeidsbil. Snakk om å se ned på de som betaler velferden deres.

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Poly skrev:

Ja det er ikke mye i forhold til andre bloggere men det er jo en ganske god/normal inntekt likevel. Tror de skal klare å spare opp litt kapital ved å bo gratis liksom, som var poenget. 

Skjønte det, beklager om det kunne høres ut som noe annet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si at jeg beundrer energien hennes. Da jeg hadde baby på tre uker lullet jeg hjemme i barselboblen og kom meg knapt på butikken. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, konkelimonke skrev:

Vi sa vel ifra på kg at en Audi 7seter har plass til vogn bare når 5 seter er i bruk, men de vet jo best og ville ikke høre. 

Vet ikke om det var dårlig forarbeid eller hva det var jeg? 

Det ble forsøkt å selge bilen også men det gikk ikke. Så det er vel derfor de fortsatt har den, verdien i salg/innbytte er mindre enn lån.

Altså, den første setningen her... Skal de rette seg etter "hva kg sa i fra om"? Og derfor kan ha det så godt? Litt mye å forlange synes jeg 😆

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, CMarie skrev:

Altså, den første setningen her... Skal de rette seg etter "hva kg sa i fra om"? Og derfor kan ha det så godt? Litt mye å forlange synes jeg 😆

Haha, ja de må jo innrette seg etter alt som blir sagt her! Ikke besøke familie 2 helger på rad. Og kjøpe den bilen vi sier de skal kjøpe. Altså denne tråden her, den..... 

Endret av Klink
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
20 minutter siden, Klink skrev:

Haha, ja de må jo innrette seg etter alt som blir sagt her! Ikke besøke familie 2 helger på rad. Og kjøpe den bilen vi sier de skal kjøpe. Altså denne tråden her, den..... 

Ja, "de vet jo best og ville ikke høre" Jeg dauer 😂 Hadde c og k spurt kg til råds om hvilken bil de burde kjøpe hadde det kanskje vært en annen sak, men selv da et utsagn helt på... jah

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, CMarie skrev:

Ja, "de vet jo best og ville ikke høre" Jeg dauer 😂 Hadde c og k spurt kg til råds om hvilken bil de burde kjøpe hadde det kanskje vært en annen sak, men selv da et utsagn helt på... jah

Jepp. 

Og.. Hvem tar i mot råd fra en tråd som er opprettet for å kritisere en. 🤦‍♀️Ikke jeg i alle fall. Tror jeg hadde gjort det motsatte i ren trass. 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Klink skrev:

Jepp. 

Og.. Hvem tar i mot råd fra en tråd som er opprettet for å kritisere en. 🤦‍♀️Ikke jeg i alle fall. Tror jeg hadde gjort det motsatte i ren trass. 😅

Der hørtes du like moden ut som Øvestad&co.

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Frublå skrev:

Avskiltet og siden solgt AudiQ7 + tvangsoppløsning av A/S harmonerer med å ikke være i inntektsbringende arbeid. Når det er Paprika som selger og kjøper bolig, så sier det vel sitt. 

Ser Paprika nå hevder hun er delvis på boligjakt igjen. Ute etter STOR plass. Ikke lenge før vi får lese om et trangt liv på loftet, tenker jeg. 

Luftslott Paprika. Med mindre du sponses. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...