Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

55 minutter siden, Pæddan skrev:

Nå må du høre ETTER hva hun sier da! De har LEID seg en bil for anledningen siden de skal til Nordmøre. Trenger ikke lage drama ut av ingenting🙄

Herregud?! Hva feiler det deg? Jeg fikk opp den snappen om den biten før nå. Så ro deg deg du også uten å lage for mye drama ut av ingenting du også den måten du svarer folk!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Litenoggod skrev:

Herregud?! Hva feiler det deg? Jeg fikk opp den snappen om den biten før nå. Så ro deg deg du også uten å lage for mye drama ut av ingenting du også den måten du svarer folk!

Er jo du som skal prøve å lage en sensasjon rundt denne snappen deres. Rene Krøssamaja i Emil - Har ni hørt har ni hørt?? Vi kan ta dette paret på mye, eksponering mer til, men å finne opp usannheter!

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pæddan skrev:

Er jo du som skal prøve å lage en sensasjon rundt denne snappen deres. Rene Krøssamaja i Emil - Har ni hørt har ni hørt?? Vi kan ta dette paret på mye, eksponering mer til, men å finne opp usannheter!

Finne opp usannheter?! Les hva jeg svarte det, jeg fikk IKKE med meg den snappen om at de skulle til nordmøre og at de hadde lånt den bilen for den anledningen fordi at min snapp hang etter og jeg fikk ikke opp det før jeg så den snappen på nytt istad etter jeg leste dette! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg riktig på snappen når de kjørte for å hente leiebil, at det i baksete stod 5-punkts bilsete montert fremovervendt? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Så jeg riktig på snappen når de kjørte for å hente leiebil, at det i baksete stod 5-punkts bilsete montert fremovervendt? 

Ja det så jeg å 🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De farter mye med en nyfødt... hadde sikkert vært fint for barna å bli kjent med hverandre også. Isteden skal alle besøkes. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Marriet skrev:

De farter mye med en nyfødt... hadde sikkert vært fint for barna å bli kjent med hverandre også. Isteden skal alle besøkes. 

Hvorfor blir ikke barna kjent med hverandre sier du? De blir ikke kjent på tur? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Klink skrev:

Hvorfor blir ikke barna kjent med hverandre sier du? De blir ikke kjent på tur? 

Som familie, stille og rolig i hjemmelige omgivelser. Det er jo ikke det samme å være på besøk. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som familie, stille og rolig i hjemmelige omgivelser. Det er jo ikke det samme å være på besøk. 

Men hva er galt i å dra på besøk egentlig, ikke enig. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Klink skrev:

Men hva er galt i å dra på besøk egentlig, ikke enig. 

Barnet er tre uker. Dette er andre helgen på rad de tilbringer på farten. Mange timer i bil, mange timer med inntrykk, mange mennesker og lite ro. Jeg tenker at det kanskje er et uvanlig valg å ikke ville tilbringe tid hjemme med familien i en sådan stund. At du er uenig er helt i orden for min del. Jeg stiller vel i all hovedsak spørsmål ved tingenes tilstand fordi jeg er uenig i deres vurdering. 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnet er tre uker. Dette er andre helgen på rad de tilbringer på farten. Mange timer i bil, mange timer med inntrykk, mange mennesker og lite ro. Jeg tenker at det kanskje er et uvanlig valg å ikke ville tilbringe tid hjemme med familien i en sådan stund. At du er uenig er helt i orden for min del. Jeg stiller vel i all hovedsak spørsmål ved tingenes tilstand fordi jeg er uenig i deres vurdering. 

Jaja, mye å være uenig i, men å dra bort i helger for å besøke familie burde være greit. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

All denne fartingen er vel kanskje ikke slik jeg ville gjort det, men vi skal da se at dette går bra allikevel. Ingen grunn til å lage et problem ut av det. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri forstått behovet noen har for å vise verden hver gang man drikker øl....

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Minipilla skrev:

Har aldri forstått behovet noen har for å vise verden hver gang man drikker øl....

Må jo opprettholde Harryfaktoren vettu🤪

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
12 minutter siden, Kristine79 skrev:

De reiser vel på tur fordi det er slitsomt å bo hos mor og far 🥳

Fikk kritikerne rett igjen? 😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Marriet skrev:

Gud bedre, de gjør ikke noe riktig de😳 forrige helg var det såå ille at de reiste på tur uten alle barna, nå er det feil at de er med. De skal tas, uansett.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må altså låne bil når de skal på tur alle sammen...

De har 2 dyre biler, men ingen av dem har plass til hele familien. En god investering ville vært å bytte ut de to med EN bil med plass til alle!

De trenger da ikke to biler, de voksne kjører som regel alltid sammen. Evt kunne de hatt en liten billig i tillegg, til småturer på butikk og golfbane osv.

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, FruRosa skrev:

De må altså låne bil når de skal på tur alle sammen...

De har 2 dyre biler, men ingen av dem har plass til hele familien. En god investering ville vært å bytte ut de to med EN bil med plass til alle!

De trenger da ikke to biler, de voksne kjører som regel alltid sammen. Evt kunne de hatt en liten billig i tillegg, til småturer på butikk og golfbane osv.

Det er vel ikke "fint" nok for dem å kjøre rundt i en Transit, Caravelle e.l., selv om det uten tvil ville vært det mest praktiske for familien. Den hvite Audien har vel 7 seter, så den har jo strengt tatt nok seter til hele gjengen, men siden de yngste trenger barneseter og vogner er den for liten. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...