Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Keikolina
3 minutter siden, Clara80 skrev:

Men altså, skal de selge rekkehuset igjen nå? Hadde de ikke en søknad inne om påbygg f.eks?

Søknaden eksisterer ikke. Var noen som sjekka det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Keikolina skrev:

Hva? Fantes det ingen søknad? Det er jo helt utrolig. Uansett hva hun skriver heretter  kommer jeg ikke til å tro det  Løyn og fantasier hele tiden.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba
10 timer siden, Keikolina skrev:

Vet du at det ikke finnes noen søknad nå, eller sikter du til tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Macimba skrev:

Vet du at det ikke finnes noen søknad nå, eller sikter du til tidligere?

Ja, det vet man. Det er offentlige dokumenter og noe slikt finnes ikke i registeret til kommunen de bor i.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis det er de ca 60 000 etter LG businessen som «velter» hele lasset så står det dårlig til gitt.

hadde kvitta meg med begge adudiene og kjøpt noe like stort men eldre/billigere asap for å unngå at huset gikk.

Men å selge en 100% finansiert Audi til 6-800 000 går jo ikke akurat på en ukes tid.

og den andre er jo leasa i 2/3/5 år så den er det jo heller ikke lett å bli kvitt. Ikke mye utstyr på den heller så folk velger vel heller å kjøpe/lease ny med mer utstyr. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Keikolina skrev:

Søknaden eksisterer ikke. Var noen som sjekka 

Ok. Men kan noen oppdatere meg? Skal se selge leiligheten og leie istedet???

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Clara80 skrev:

Ok. Men kan noen oppdatere meg? Skal se selge leiligheten og leie istedet???

Ja

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Fjugur skrev:

Ja

Leste det nå.

Men de har altså funnet en mellomstasjon  med 6 soverom?

Endret av Clara80
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De flytter vel hjem til mor og far, som planlagt sist. De ble jo «reddet» sist de måtte selge og flytte hjem. Regner med at foreldrene til CØ bor vinteren i Spania.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo mottatt en god del sponsede produkter, så mulig de kan ha gått på en skattesmell a la AB? 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba

Jeg tror at C oppriktig var stolt av rekkehuset sitt, som hun hadde kjøpt alene. Så jeg kan ikke annet enn føle medlidenhet med henne som har satt seg selv i denne situasjonen. Nå har de i tillegg til de andre barna valgt å få et til, og det gjør det jammen meg ikke lettere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, konkelimonke skrev:

Vel Lindex er ikke så dyrt.. dyrere enn hm, men «å fleske seg med dyre babyklær» er vel å dra den litt vel langt.

Det var Newbie klær fra Kappahl. Ikke kjempe dyrt, men dyrt nok når man skylder staten 60.000. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Macimba skrev:

Jeg tror at C oppriktig var stolt av rekkehuset sitt, som hun hadde kjøpt alene. Så jeg kan ikke annet enn føle medlidenhet med henne som har satt seg selv i denne situasjonen. Nå har de i tillegg til de andre barna valgt å få et til, og det gjør det jammen meg ikke lettere. 

Enig med deg. Hun var glad og stolt over å få sitt eget hjem etter bruddene. Jeg relaterer til den følelsen selv, etter egen skilsmisse. Så nå føler jeg faktisk oppriktig synd på henne, selv ville jeg følt livet var i fritt fall om jeg var høygravid med nr 4, + et bonusbarn, og flytte/selge hjemmet mitt uten noe nytt å gå til. Nå vet vi ikke hva/hvorfor da, så dette er bare mine tanker.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, Birdo skrev:

Jeg har null sympati med henne. Hun er godt voksen og ikke noe bedre selv. 

Det er ikke alle som er like modne som alder og livssituasjon tilsier. Jeg får litt vondt av de det gjelder, for kan ikke være godt å tryne gang på gang på gang. Skulle ønske det var gode ressurser rundt, men det virker ikke sånn heller, dessverre.

Så derfor trigger det empatien min.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, Orly skrev:

Innlagt på sykehus nå

Rart det alltid kommer når de er hjemme og  ikke har annet å fokusere på,byliv, hotell,resturang eller barn 🤷🏻‍♀️

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Orly skrev:

Innlagt på sykehus nå

Ja er den samme historien som sist. "Umenneskelige" smerter. Har hørt om maserier og premature rier, men har ikke hatt det selv. Har likevel aldri hørt noen som har karakterisert det som umenneskelige smerter...da må det jo være noe alvorlig galt...?

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
5 minutter siden, Clara80 skrev:

Ja er den samme historien som sist. "Umenneskelige" smerter. Har hørt om maserier og premature rier, men har ikke hatt det selv. Har likevel aldri hørt noen som har karakterisert det som umenneskelige smerter...da må det jo være noe alvorlig galt...?

Hun overdriver som vanlig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...