marthes Skrevet 16. mars 2019 #37221 Del Skrevet 16. mars 2019 I videoen så synes jeg hun prøver å ikke snakkes dialekt så hardt (er ingenting galt med dialekt!), men blir så dumt når man klart hører at hun ikke snakker sånn til daglig, dialekten kommer jo innimellom. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 16. mars 2019 #37222 Del Skrevet 16. mars 2019 5 minutter siden, Monky skrev: 🙈 Da jeg leste de siste sidene i denne tråden, ble jeg dratt rett tilbake til skolegården på ungdomsskolen og fjortiss- jenter som står og hvisker og tisker - «å herregud, de er sååå kleine», «se på dee leppene», «omg!! Jeg dør litt innvendig assa»!! Dere har virkelig tatt tråden til et nytt nivå, så takk for en god latter i det minste!😅 You’re welcome 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 16. mars 2019 #37223 Del Skrevet 16. mars 2019 3 minutter siden, FruRosa skrev: At de kun har vist hotellrommet, maten de har spist og ting de har shoppet er som forventet. Det er dette de interesserer seg for, og det er helt greit. Det som gjør det så kleint er at de prøver å fremstå som "fine". De virker så malplassert i settingen. Gekko med tekoppen på "afternoon tea" ser bare helt feil ut, og det morske uttrykket hans tolker jeg som et forsøk på å virke seriøs. Jeg tror sikkert de koser seg på den måten DE liker! Det hele hadde bare vært så mye bedre å følge med på om de ikke prøve så hardt å være noe de ikke er. Og ølglasset bidrar ikke akkurat til at Gekko ser mindre malplassert ut... Men det er som forventet, ja. Strengt tatt hadde det virket enda mer påtatt og kleint om de plutselig forsøkte å fremstå som kulturinteresserte og besøkte museer, gallerier osv. Like greit at de holder seg til det de "kan". 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 16. mars 2019 #37224 Del Skrevet 16. mars 2019 Museum og galleri er en ting men ikke et snev av byen en gang? Bryggen? Hotellet ligger jo midt i sentrum. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 16. mars 2019 #37225 Del Skrevet 16. mars 2019 Oi, det var visst faktisk et snev av byen, bokstavelig talt, på Kim sin insta før han var tilbake foran tven på hotellrommet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvins Skrevet 16. mars 2019 #37226 Del Skrevet 16. mars 2019 1 time siden, Poly skrev: Oi, det var visst faktisk et snev av byen, bokstavelig talt, på Kim sin insta før han var tilbake foran tven på hotellrommet. Jeg er ingen forsvarer av denne bloggen, jeg synes den burde vært lagt ned pga utlevering av både barn og voksne. Men jeg synes ikke den latterliggjøringen her i tråden hører hjemme noe sted. Vi er alle forskjellige,vi har forskjellige interesser for hva vi ønsker å gjøre på tur, og nå er de kanskje slitne etter å ha pakket til flytting. Camilla er i tillegg høygravid. Noen av oss ville kanskje løst dette reklameoppdraget for hotellet annerledesog funnet på noe annet i Bergen, men det gjør det ikke rett med hundre latterkommentarer om reklamefilm og -bilder, og hva de bruker tiden sin på. Konstruktiv kritikk av bloggen er selvfølgelig innafor. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 16. mars 2019 #37227 Del Skrevet 16. mars 2019 Hei @Juni Lunde ! Å si at jobben hun gjør er ræva. Det er ikke latterliggjøring. Det er heller ikke hets. Ei heller mobbing. Fronter du et produkt må du rett og slett tåle å få alle slags tilbakemeldinger. Også de som ikke syntes du er fantastisk eller at jobben du gjør er det. Jeg.orker.ikke. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvins Skrevet 16. mars 2019 #37228 Del Skrevet 16. mars 2019 16 minutter siden, kahaki skrev: Hei @Juni Lunde ! Å si at jobben hun gjør er ræva. Det er ikke latterliggjøring. Det er heller ikke hets. Ei heller mobbing. Fronter du et produkt må du rett og slett tåle å få alle slags tilbakemeldinger. Også de som ikke syntes du er fantastisk eller at jobben du gjør er det. Jeg.orker.ikke. Jeg er enig at hun gjør en dårlig jobb med bloggen og reklamesamarbeid. Jeg er enig at hun må tåle tilbakemeldinger på dette mangelfulle arbeidet hun gjør. Jeg er uenig i at man må tåle alle slags tilbakemeldinger. Hva har dialekten hennes, at Kim drikker øl til afternoon tea, at de er enkle fordi de velger å slappe av på hotellrommet og shoppe etc., med jobben hun utfører på bloggen å gjøre? Dette er ikke konstruktiv kritikk, dette er latterliggjøring av to mennesker. De velger å utlevere seg på sine sosiale kanaler, jeg skulle ønske de hadde litt mer filter for hva de deler med gud og hvermann, men da kan jo vi også ha mer filter for hva vi velger å kommentere. Jeg har ikke sagt at det er hets og mobbing. Jeg synes det som skjer i bloggNorge om dagen er meget interessant og håper det kommer noe godt ut av det. Det er så mange bloggere som roper ut hets og mobbing om de mottar konstruktiv kritikk eller spørsmål. Det er viktig å skille mellom kritikk,hets og mobbing. Det betyr ikke at at man kan tillate seg å si hva som helst til andre mennesker, selv om man ikke alltid er enig med dem eller synes de gjør en dårlig jobb. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 16. mars 2019 #37229 Del Skrevet 16. mars 2019 Da er vi enige @Juni Lunde 👍🏼. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 16. mars 2019 #37230 Del Skrevet 16. mars 2019 Er ikke latterliggjøring fra min side at jeg synes det virker uproft når man i ett reklame innlegg prøver å snakke som noen helt andre! Har ikke noe imot dialekt eller ikke. Snakk som du pleier når du reklamerer for ett produkt. Er ikke noe galt med Østfold dialekt eller Fredrikstad ? (Jeg vet ikke hva den kalles. Snakker dialekt selv) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 16. mars 2019 #37231 Del Skrevet 16. mars 2019 4 timer siden, Juni Lunde skrev: Jeg er enig at hun gjør en dårlig jobb med bloggen og reklamesamarbeid. Jeg er enig at hun må tåle tilbakemeldinger på dette mangelfulle arbeidet hun gjør. Jeg er uenig i at man må tåle alle slags tilbakemeldinger. Hva har dialekten hennes, at Kim drikker øl til afternoon tea, at de er enkle fordi de velger å slappe av på hotellrommet og shoppe etc., med jobben hun utfører på bloggen å gjøre? Dette er ikke konstruktiv kritikk, dette er latterliggjøring av to mennesker. De velger å utlevere seg på sine sosiale kanaler, jeg skulle ønske de hadde litt mer filter for hva de deler med gud og hvermann, men da kan jo vi også ha mer filter for hva vi velger å kommentere. Jeg har ikke sagt at det er hets og mobbing. Jeg synes det som skjer i bloggNorge om dagen er meget interessant og håper det kommer noe godt ut av det. Det er så mange bloggere som roper ut hets og mobbing om de mottar konstruktiv kritikk eller spørsmål. Det er viktig å skille mellom kritikk,hets og mobbing. Det betyr ikke at at man kan tillate seg å si hva som helst til andre mennesker, selv om man ikke alltid er enig med dem eller synes de gjør en dårlig jobb. Helt enig med deg. Kommer en god del saklig i ny og ne, men det renner mye på med latterliggjøring her. Det er tydelig at det fenger veldig, for begynner en så røyner det på med one liners og ganske usaklig gnål om uvesentligheter fra mange. Litt slack til å være seg selv må de få ha. Alt må ikke være så høykulturelt for å være OK. Latterliggjøring får den saklige kritikken til å drukne litt.. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 16. mars 2019 #37232 Del Skrevet 16. mars 2019 Ps,lå de bare en natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 16. mars 2019 #37233 Del Skrevet 16. mars 2019 47 minutter siden, neiognei skrev: Helt enig med deg. Kommer en god del saklig i ny og ne, men det renner mye på med latterliggjøring her. Det er tydelig at det fenger veldig, for begynner en så røyner det på med one liners og ganske usaklig gnål om uvesentligheter fra mange. Litt slack til å være seg selv må de få ha. Alt må ikke være så høykulturelt for å være OK. Latterliggjøring får den saklige kritikken til å drukne litt.. Men MÅ de dokumentere det?? Er dette eneste måten for dem å tjene penger på? Altså, utlevering av familien?? Ja, da må de tåle tilbakemeldinger også! De lever ikke et normalt liv, og velger det 100 prosent selv. De velger selv å selge barna og hele livet sitt! En simpel måte å tjene "lettvindte" penger på! De bør heller skamme seg! Bloggere som tror de kan leve på skyer, bare de blir populær nok. Drit i at barna blir latterliggjort, bare de tjener penger uten å måtte jobbe! Kritikk? Nei, det tåler de ikke, enten fen er konstruktiv eller ei, da er bare alle andre dumme! Alt av kritikk eller konstruktiv kritikk blir slettet! Er dritt lei av at disse 2 får holde på sånn de gjør, så ja, litt latterliggjøring må de tåle når de selv gjør seg til "offer" med løgner og luftslott!! De narrer jo folk!!!! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 16. mars 2019 #37234 Del Skrevet 16. mars 2019 (endret) Tråden er ryddet for latterliggjøring og spekulasjon. Papirfly, mod. Endret 16. mars 2019 av Papirfly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg ingeniørfrue Skrevet 16. mars 2019 Populært innlegg #37235 Del Skrevet 16. mars 2019 (endret) Ting eskalerer så fort der i heimen. Selge villaen, så ikke selge fordi de skal bo det i MANGE år, gifte seg, plutselig ikke gifte seg, kjøpt hytte, som ikke var kjøpt likevel, fått varsel om ikke betalt årsregnskap, selge dagen etterpå fordi de plutselig skal kjøpe nytt. Jeg blir helt svett av hverdagsdramaet deres. Endret 16. mars 2019 av ingeniørfrue 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 16. mars 2019 #37236 Del Skrevet 16. mars 2019 Hva skjedde med leiligheten i Bulgaria? Har de solgt den? Hun skreiv jo at den var familien nye feriested, men rart vi ikke har hørt om feriene med dit🤔 Nå har ikke jeg lest bloggen hennes på lenge så kanskje jeg har gått glipp av noe? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 16. mars 2019 #37237 Del Skrevet 16. mars 2019 17 minutter siden, Fullrulle skrev: Hva skjedde med leiligheten i Bulgaria? Har de solgt den? Hun skreiv jo at den var familien nye feriested, men rart vi ikke har hørt om feriene med dit🤔 Nå har ikke jeg lest bloggen hennes på lenge så kanskje jeg har gått glipp av noe? Det stod vel aldri at de hadde kjøpt noe leilighet på bloggen, bare noen insinuerende innlegg som la opp til at leseren kunne tolke det dit hen, konstruert slik for at man heller ikke kunne ta de for å «lyve» om det hadde blitt avslørt at de ikke hadde kjøpt, men kun disponert via firmaet de reklamerte for. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMarie Skrevet 16. mars 2019 #37238 Del Skrevet 16. mars 2019 Dette blir sikkert moderert bort, men må si jeg blir litt i stuss når min kommentar om at vi IKKE skal latterliggjøre og heller holde tråden SAKLIG blir slettet av mod? Hva vil dere ha her inne, tenker jeg da? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest_88 Skrevet 16. mars 2019 #37239 Del Skrevet 16. mars 2019 Bilde av de to på fløyen snart er vi to et🙄🤔 noen norsktimer jeg ikke fikk med meg 🤪 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 16. mars 2019 #37240 Del Skrevet 16. mars 2019 (endret) Men altså, skal de selge rekkehuset igjen nå? Hadde de ikke en søknad inne om påbygg f.eks? Endret 16. mars 2019 av Clara80 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg