Wenda Skrevet 15. mars 2019 #37201 Del Skrevet 15. mars 2019 Har sendt inn tips om manglende reklame og lagt ved screenshot fra ig 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 15. mars 2019 #37202 Del Skrevet 15. mars 2019 Jeg skrev til dem på Facebook og opplyste om at hun kalte hotellet deres Opus X. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMarie Skrevet 15. mars 2019 #37203 Del Skrevet 15. mars 2019 3 minutter siden, Rubella skrev: Jeg skrev til dem på Facebook og opplyste om at hun kalte hotellet deres Opus X. Spørs om de setter særlig pris på omtalen og "reklamen" hennes. Den er ikke engang verdt en gratis overnatting. Ser på Facebook hotellet har kun flotte, profesjonelle bilder og god nok tekst. Så de vet nok noe om markedsføring og hvordan de skal profilere seg selv. I dette tilfellet gikk de nok på en bommert. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 15. mars 2019 #37204 Del Skrevet 15. mars 2019 (endret) Jeg tar meg i å tenke at jeg hadde blitt veldig lei meg om så mange anonyme hadde kritisert arbeidet mitt. Samtidig tror jeg at oss som har fulgt henne en stund tror og håper hun kan bedre, men gang på gang så skuffer hun. Feks ved å gjentatte ganger si/skrive feil navn på produsenter/leverandører/fabrikat/innhold og absolutt alt annet som kan gjøres feil gjør hun feil. Gjør mine kollegaer en så ræva jobb (som jeg vet flere gjør) sier jeg i fra, og da forventet jeg å bli hørt - ikke blokkert. Endret 15. mars 2019 av kahaki Skrivefeil 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruenFraHavet Skrevet 15. mars 2019 #37205 Del Skrevet 15. mars 2019 Tips om manglende reklamemerking er sendt Forbrukertilsynet. Screenshot er vedlagt. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 15. mars 2019 #37206 Del Skrevet 15. mars 2019 Jeg sender en mail til hotellet. 😊 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest_88 Skrevet 15. mars 2019 #37207 Del Skrevet 15. mars 2019 Veldig dårlig reklamering kun bilder av de, babyklær og mat og ikke gode bilder engang, 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 15. mars 2019 #37208 Del Skrevet 15. mars 2019 Meget varierende merking av reklame. Noen bilder er merket, andre ikke. Skjønner ikke helt hva hun tenker med ang det 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 15. mars 2019 #37209 Del Skrevet 15. mars 2019 15 minutter siden, Wenda skrev: Meget varierende merking av reklame. Noen bilder er merket, andre ikke. Skjønner ikke helt hva hun tenker med ang det Ett generelt vanlig problem hos bloggere det der... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 15. mars 2019 #37210 Del Skrevet 15. mars 2019 Også var det en fan som var så snill og sa til C at det var bra hun opplyste om at drinken hennes var alkoholfri.... Nei, altså, vi trodde hun drakk, så takk for oppklaringen, så slapp vi å lure 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 16. mars 2019 #37211 Del Skrevet 16. mars 2019 Altså, flere som synes bildene på hotellet på Instagram virker så untatulig og rare? Virker helt unaturlig. Står og koser med magen på «randome» steder, og det i badekaret med det kunstige smiler der hun ser bare rett ut i lufta. Og K er alltid så alvorlig og «missfornøyd» ut. Hadde jeg sett bildene på en reklame plakat for hotellet, hadde jeg aldri tenkt «Ååh her er der noen som koser seg» . , men heller tenkt «Ååh her er det noen som bare gjør seg til og later som de koser seg». 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 16. mars 2019 #37212 Del Skrevet 16. mars 2019 Så flaut for hotellet. Nei dette var ikke bra. Elendig reklame. Bergen har så mye fint å se på. Fløyen, Ulriken, Bryggen, gamle Bergen ect. Ville nå tatt en runde ute og sett. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 16. mars 2019 #37213 Del Skrevet 16. mars 2019 Nå er vel ikke VP bloggeren jeg ville besøkt for reisetips uansett. Jeg er usikker på hvilken målgruppe hotellet forventer å nå med dette. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 16. mars 2019 #37214 Del Skrevet 16. mars 2019 Jeg tror ikke de er slike folk som ser seg omkring, de er mer shoppere. . Til deres forsvar var det regn, surt og kaldt i Bergen i går. Ingen dag for Fløyen eller andre steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 16. mars 2019 #37215 Del Skrevet 16. mars 2019 3 minutter siden, kahaki skrev: Nå er vel ikke VP bloggeren jeg ville besøkt for reisetips uansett. Jeg er usikker på hvilken målgruppe hotellet forventer å nå med dette. Sant. Er det ikke interiørblogg liksom? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LunaPuna1 Skrevet 16. mars 2019 #37216 Del Skrevet 16. mars 2019 10 timer siden, Wenda skrev: Meget varierende merking av reklame. Noen bilder er merket, andre ikke. Skjønner ikke helt hva hun tenker med ang det Alt med måte, vet du. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 16. mars 2019 #37217 Del Skrevet 16. mars 2019 1 time siden, Macimba skrev: Jeg tror ikke de er slike folk som ser seg omkring, de er mer shoppere. . Til deres forsvar var det regn, surt og kaldt i Bergen i går. Ingen dag for Fløyen eller andre steder. Enig. Vi så det jo da de var i Bulgaria. Selv med lokal guide som viste dem rundt, og sannsynligvis fortalte om stedene de besøkte, var det jo kjøpesenteret som var mest stas. Og det er jo det samme når de er i Spania. Det går i kjøpesenter og stranda. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 16. mars 2019 #37218 Del Skrevet 16. mars 2019 2 timer siden, Macimba skrev: Jeg tror ikke de er slike folk som ser seg omkring, de er mer shoppere. . Til deres forsvar var det regn, surt og kaldt i Bergen i går. Ingen dag for Fløyen eller andre steder. Da kunne de tatt turen til Akvariet f.eks.der er det mye å se på både ute og inne. Ingen reiser til Bergen uten regntøy, skal en oppleve alt det byen har å tilby kan ikke regn stoppe en. Det som stopper dem er nok heller interessen for kultur og opplevelser ellers. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 16. mars 2019 #37219 Del Skrevet 16. mars 2019 At de kun har vist hotellrommet, maten de har spist og ting de har shoppet er som forventet. Det er dette de interesserer seg for, og det er helt greit. Det som gjør det så kleint er at de prøver å fremstå som "fine". De virker så malplassert i settingen. Gekko med tekoppen på "afternoon tea" ser bare helt feil ut, og det morske uttrykket hans tolker jeg som et forsøk på å virke seriøs. Jeg tror sikkert de koser seg på den måten DE liker! Det hele hadde bare vært så mye bedre å følge med på om de ikke prøve så hardt å være noe de ikke er. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 16. mars 2019 #37220 Del Skrevet 16. mars 2019 🙈 Da jeg leste de siste sidene i denne tråden, ble jeg dratt rett tilbake til skolegården på ungdomsskolen og fjortiss- jenter som står og hvisker og tisker - «å herregud, de er sååå kleine», «se på dee leppene», «omg!! Jeg dør litt innvendig assa»!! Dere har virkelig tatt tråden til et nytt nivå, så takk for en god latter i det minste!😅 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg