Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jesus Christ, det var verre enn forventet...

Suiten var jo ikke spesielt fin engang! Har bodd på finere hoteller:P Badekaret så lite ut... Men dusjen var stor, da!

Og hvorfor kaller hun det Opus X? Heter det ikke Opus XVI? Altså 16? Eller misforstår jeg noe?

Endret av Rubella
Trykkleif
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Rubella skrev:

Suiten var jo ikke spesielt fin engang! Har bodd på finere hoteller:P Badekaret så lite ut... Men dusjen var stor, da!

Og hvorfor kaller hun det Opus X? Heter det ikke Opus XVI? Altså 16? Eller misforstår jeg noe?

Romertall. Ern´te bare-bare.

Jeg kan ikke fatte hvorfor diverse oppdragsgivere (her hotellet) ikke gjør litt research før de inngår samarbeid. Listen over selskaper jeg boikotter er lang, siste på listen var Ellos (dessverre, har gjennom årene vært fast kunde). 

Etter hva jeg kan forstå er Opus XVI et boutique-hotell. Det er massevis av andre bloggere som hadde fungert bedre for å fronte hotellet. 

Når det er sagt - det er nesten så jeg unner Camilla en liten tur. Bergen er vakkert, og en ok budsjett-erstatning for turene til Las Vegas og Venezia som hun fikk i gave av KR.

Endret av frk.Helene Hare
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Rubella skrev:

Jeg spurte om sistnevnte under reklamevideoen på insta. Ble blokka ila. et par minutter.

Opus X er gutta bak 2001-hitten Loving You Girl 😅

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, maipai skrev:

Opus X er gutta bak 2001-hitten Loving You Girl 😅

Yes, sikkert akkurat den assosiasjonen Opus XVI vil ha til hotellet sitt!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rubella skrev:

🎶 Whatever I say or do, I'll always be lost in you 🎶🎶

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Rubella skrev:

Ja, spesielt med tanke på at det er særdeles sannsynlig at det var Griegs Op.16 som er inspirasjonen... Det ble litt skitt-og-kanel-effekt når hun ikke skjønte romertallene.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, frk.Helene Hare skrev:

Ja, spesielt med tanke på at det er særdeles sannsynlig at det var Griegs Op.16 som er inspirasjonen... Det ble litt skitt-og-kanel-effekt når hun ikke skjønte romertallene.

Nettopp! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å lese seg litt opp på forhånd, VP, så du ikke fremstår som totalt uvitende og uopplyst!

Opus XVI The Edvard Grieg Heritage Hotel.

XVI er romertall for 16.  Ergo uttales navnet på hotellet Opus 16, ikke Opus X som du sier i videoen!

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundrer meg ikke om hun dukker opp på boksigneringen til AB (som er i Bergen i dag) Du vet; kvinner som hater kvinne(guiden)r 🙄

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle likt å visst betalingen for dette opplegget her. Skal ikke besøke det hotellet nei. Så useriøst.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøss 😱

Og så ikke klare å si hotellnavnet riktig en gang, er ikke første gang hun slurver med sånt. Flaut.

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen hadde kommentert på insta at hotellet heter Opus -16- og ikke X. Kommentaren ble slettet gitt 😊

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Akj skrev:

Noen hadde kommentert på insta at hotellet heter Opus -16- og ikke X. Kommentaren ble slettet gitt 😊

Tenk å være så barnslig. Såpass må man faktisk tåle. De fleste hadde vel takket for at de ble gjort oppmerksomme på feilen, og endret. Det går vel kanskje under hets i bloggleserne, dette også?

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en pinlig video! Nesten så jeg får litt vondt av henne, men bare nesten.. overrasket over at annonsører ikke sjekker opp mer i forbindelse med hvem de ønsker skal reklamere for seg, er redd denne videoen ikke vil ha noen positiv effekt for hotellet akkurat. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn...om hotellrommene ligner på den suiten bare mye mindre så må det være jævlig billig for at jeg skulle bodd der for ei natt. 

Jeg syns IKKE det rommet så særlig innbydende eller fantastisk ut og jeg klarer ikke se hva slags inspirasjon hun henter fra det rommet

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
9 minutter siden, Wenda skrev:

For å si det sånn...om hotellrommene ligner på den suiten bare mye mindre så må det være jævlig billig for at jeg skulle bodd der for ei natt. 

Jeg syns IKKE det rommet så særlig innbydende eller fantastisk ut og jeg klarer ikke se hva slags inspirasjon hun henter fra det rommet

Hun har jo bare fått gratis opphold. Hun driter jo i om det hun sier er sant eller ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Akj skrev:

Jeg gjorde det i hvert fall. Ble blokka etter et par minutter 😛

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...