Oppland Skrevet 14. mars 2019 #37081 Del Skrevet 14. mars 2019 Var det ikke denne uken hun skulle til Bergen? Har noen hørt mer om den turen? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 14. mars 2019 #37082 Del Skrevet 14. mars 2019 Imponert over tempoet hun holder til å være sååååå dårlig jeg... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 14. mars 2019 #37083 Del Skrevet 14. mars 2019 (endret) De er på vei til Bergen med fly. Ref Gekko sin snap. Endret 14. mars 2019 av FruRosa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 14. mars 2019 #37084 Del Skrevet 14. mars 2019 Ikke problem økonomisk da....ref snap og take away mat. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 14. mars 2019 #37085 Del Skrevet 14. mars 2019 3 minutter siden, Xstrella skrev: Ikke problem økonomisk da....ref snap og take away mat. Å spise på Osl er dyrt! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 14. mars 2019 #37086 Del Skrevet 14. mars 2019 Høygravid med et ekstremt tøft svangerskap. På vei til Bergen med fly, midt i flyttesjauen, 5 uker før termindato 20.april. ... 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 14. mars 2019 #37087 Del Skrevet 14. mars 2019 Fasaden skal opprettholdes for enhver pris. Det er ikke de mindre summene denne bloggen har utfordringer med å dekke inn. Det er de store kravene, der kreditor kommer på døra og ikke gir seg før gjelden er gjort opp. Forferdelig at dette skjer, samtidig kunne dette vært en anledning tilå være bånn ærlig og starte på nytt. Få litt goodwill, støtte og mulighetene til et vanlig liv. Villa Paprika minner meg om Tori Spelling sin mentalitet til penger. Det er avhengighet av å bruke penger! Fungerer strålende når pengene bare vokser på trær. Når det er slutt, evner en ikke tilpasse forbruket etter hva som kommer inn. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Griffin87 Skrevet 14. mars 2019 #37088 Del Skrevet 14. mars 2019 27 minutter siden, FruRosa skrev: Høygravid med et ekstremt tøft svangerskap. På vei til Bergen med fly, midt i flyttesjauen, 5 uker før termindato 20.april. ... Var lagt inn siste mnd av svangerskapet jeg, og de få perm dagene jeg fikk ha hjemme fikk jeg kun lov å ligge på sofaen. Men, jeg klaget ikke i nærheten så mye av som det CØ gjør. Hun har virkelig ikke peil. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 14. mars 2019 #37089 Del Skrevet 14. mars 2019 43 minutter siden, FruRosa skrev: De er på vei til Bergen med fly. Ref Gekko sin snap. OK. Flott det stemte da! Jeg blir litt i tvil om alt det jeg leser fra den kanten. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 14. mars 2019 #37090 Del Skrevet 14. mars 2019 57 minutter siden, FruRosa skrev: Høygravid med et ekstremt tøft svangerskap. På vei til Bergen med fly, midt i flyttesjauen, 5 uker før termindato 20.april. ... Ja, dette irriterer meg. Hun sier hun alltid er så syk, slapp sliten osv. Men Neida er i toppform til å fly 5 uker før termin 😤 Altså, jeg ønsker ikke at gravide skal være i dårlig form. Men å late som du er det, for p få sympati på nettet, er respektløst ovenfor de som faktisk sliter når de er gravid 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 14. mars 2019 #37091 Del Skrevet 14. mars 2019 3 timer siden, Macimba skrev: Haha, jeg kan ikke annet enn le. Nå er det dere, som har ledd av hennes uketelling i svangrskapet, som tar feil. Hun har mer enn et par uker igjen. Du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 14. mars 2019 #37092 Del Skrevet 14. mars 2019 Hva er du han skal i Bergen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 14. mars 2019 #37093 Del Skrevet 14. mars 2019 1 time siden, Mariss@68 skrev: Ingen gjør dette frivillig uker før fødsel, for at huset skal stå tomt. I såfall er dette galskap på høyt nivå. Absolutt alt hun gjør er hastverk, så hvorfor ikke dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 14. mars 2019 #37094 Del Skrevet 14. mars 2019 22 minutter siden, Jolanda skrev: Du skjønner hva jeg mener. Ok. 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 14. mars 2019 #37095 Del Skrevet 14. mars 2019 30 minutter siden, Wenda skrev: Hva er du han skal i Bergen da? Hun kan / får ikke gjøre en ting alene forstår du. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 14. mars 2019 #37096 Del Skrevet 14. mars 2019 (endret) Ser ut som jobbturen til Bergen er for å reklamere for et hotell... Ref IG Endret 14. mars 2019 av FruRosa Lagt til tekst 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 14. mars 2019 #37097 Del Skrevet 14. mars 2019 18 hours ago, Indyy said: Når en har vært heldig å komme inn på boligmarkedet, ville jeg aldri ha solgt, for så å leie. Det er ikke veldig økonomisk. Mellomfinansiering er DYRT, og kravene har blitt veldig strenge. Så mange i dag må rett og slett belage seg på å selge før de kjøper, og dermed risikere å leie i mellomtiden. Det er faktisk økonomisk fornuftig, så jeg stiller meg litt i tvil på hvor mye du egentlig kan om økonomi... Det kan fort være du selv en dag som må leie fordi du venter på drømmehuset etter du solgte din første (eller tredje...) bolig. Jeg hadde vært langt mer skeptisk hvis de hadde valgt å kjøpe først, og så selge. Da setter man seg i enorm økonomisk risiko. De påstår de får mellomfinansiering hvis de vil, men jeg tipper det er en sannhet med modifikasjoner - de får kanskje ikke mellomfinansiering til en dyrere bolig enn de allerede har. Grunnen til strenge krav til mellomfinansiering er jo nettopp for å forhindre folk fra å ta den unødvendige risikoen. Men jeg skjønner ikke timingen, og jeg skjønner ikke hvorfor de flytter ut før huset er solgt...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navigasjon Skrevet 14. mars 2019 #37098 Del Skrevet 14. mars 2019 1 minutt siden, Albbas skrev: Mellomfinansiering er DYRT, og kravene har blitt veldig strenge. Så mange i dag må rett og slett belage seg på å selge før de kjøper, og dermed risikere å leie i mellomtiden. Det er faktisk økonomisk fornuftig, så jeg stiller meg litt i tvil på hvor mye du egentlig kan om økonomi... Det kan fort være du selv en dag som må leie fordi du venter på drømmehuset etter du solgte din første (eller tredje...) bolig. Jeg hadde vært langt mer skeptisk hvis de hadde valgt å kjøpe først, og så selge. Da setter man seg i enorm økonomisk risiko. De påstår de får mellomfinansiering hvis de vil, men jeg tipper det er en sannhet med modifikasjoner - de får kanskje ikke mellomfinansiering til en dyrere bolig enn de allerede har. Grunnen til strenge krav til mellomfinansiering er jo nettopp for å forhindre folk fra å ta den unødvendige risikoen. Men jeg skjønner ikke timingen, og jeg skjønner ikke hvorfor de flytter ut før huset er solgt...? Skjønner heller ikke hvorfor de flytter ut nå?, Fra ett salg gjennomføres til nye overtar, tar det normalt noen med. De skal uansett selge først? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenFarao Skrevet 14. mars 2019 #37099 Del Skrevet 14. mars 2019 Omg så kleint på IG...🤦🏼♀️ 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 14. mars 2019 #37100 Del Skrevet 14. mars 2019 5 minutter siden, FrøkenFarao skrev: Omg så kleint på IG...🤦🏼♀️ Fremstår så utrolig uproft. Jobbreise kaller hun det. Flaut. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg