Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 timer siden, Akj skrev:

Hvis Lord Gekko AS tvangsoppløses, hva skjer da med bloggen? Med tanke på at firmaet eier domenet mener jeg. 

Det verste er jo at markedet går glipp av el-kjøretøy som ikke kan brukes på offentlig vei, samt rosa blinkesko i plast! 

Burde ikke kreve allverden å få på plass et godkjent regnskap, for det kan ikke være mange posteringer å føre i det regnskapet. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Det verste er jo at markedet går glipp av el-kjøretøy som ikke kan brukes på offentlig vei, samt rosa blinkesko i plast! 

Burde ikke kreve allverden å få på plass et godkjent regnskap, for det kan ikke være mange posteringer å føre i det regnskapet. 

Akkurat. Og det provoserer når man ser hvordan de shopper, bytter ut, reiser hele tiden.  Burde kanskje vært en tanke å ordne det forretningsmessige 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Nemlig!!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba

I dag snapper mannen fra solarium. Jeg er ovethodet ikke misunnelig, men at en voksen mann kan leve et slaraffenliv på den måten mens de fleste andre er i jobb. Og kanskje har mindre råd til dill og dall 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Macimba skrev:

I dag snapper mannen fra solarium. Jeg er ovethodet ikke misunnelig, men at en voksen mann kan leve et slaraffenliv på den måten mens de fleste andre er i jobb. Og kanskje har mindre råd til dill og dall 

Feil

Endret av Marriet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Macimba skrev:

Er nok bare slik de lever. De får inntekt av utlevering på blogg. Da kan de golfe, tigge etter turer og leve det gode, men hektisk supertravle livet de påstår de har.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare glad jeg ikke er i deres situasjon og det er utifra jeg ser hva de dokumenterer

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor blir det av alt det nye hun skal dele/vise/fortelle om? Har jo ikke skjedd en dritt de siste månedene. Bortsett fra den sedvanlige klaginga da. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Nussepus skrev:

Hvor blir det av alt det nye hun skal dele/vise/fortelle om? Har jo ikke skjedd en dritt de siste månedene. Bortsett fra den sedvanlige klaginga da. 

At den bloggen lever enda er meg en gåte 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba
27 minutter siden, Trua skrev:

At den bloggen lever enda er meg en gåte 

At den lever en en ting, men at de lever AV den er for meg en gåte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Xstrella skrev:

Nå har hun endelig landet igjen. Og blitt voksen. 

Ja, fy filleren!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Macimba
1 time siden, Xstrella skrev:

Nå har hun endelig landet igjen. Og blitt voksen. 

Nåja....det er vel bare på soverommet de har landet denne gangen, enn så lenge. Snart lander de på badet også fordi de skal få ny stellekommode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...