Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Brielle
8 timer siden, kalini skrev:

nå blir jeg altså så sinnsykt provosert over dette sirkuset hun bedriver!! Camilla, hva tror du legene på sykehuset, eller samfunnet generelt tenker om deg nå?? Jeg er altså så ufattelig LEI av å lese tekstene dine hvor du skriver om svangerskapskvalme og bekkensmerter ELLER forkjølelse som om du hadde EN ALVORLIG svangerskapsrelatert diagnose!! for du vet, de FINNES faktisk. Daglig oppdages det alvorlige avvik/feil på spedbarn, den gravide får alvorlige diagnoser etc. Dette er traumatiske opplevelser og ubeskrivelig sårt for de det gjelder. Det du skriver om er et HÅN mot oss! 

Jeg har en alvorlig svangerskapsrelatert diagnose som jeg får i alle mine svangerskap! denne innebærer at barnet enten dør i magen eller i beste fall blir ekstrem prematur! Aner du hvordan dette føles?! å aldri vite fra time til time om barnet ditt lever, å hele tiden tenke på hva du skal fortelle spente små søsken hvis lillesøster/bror dør i magen? hvordan det er å gå gravid men ikke våge å knytte seg til dette barnet? Hvordan det er å gå gravid å vite at enten dør barnet, eller så blir det veldig prematurt (med alt det jævlige det innebærer), hvor ubeskrivelig trist det er å aldri kan gjøre i stand noe til barnet kommer, i tilfelle man kommer hjem fra sykehus uten baby. Camilla, få opp øynene dine å TA INNOVER deg at du er heldig, priviligert og vær glad for det! Slutt å finne opp diagnoser på deg selv.. fatter ikke at dette er noe å strebe etter!? det finnes mange tusen av oss som ville gitt høyre hånd for å stå i dine sko når det gjelder graviditet! DU ER FRISK, du er NORMAL, det er ikke synd i deg! NYT det!

❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De stolene som selges er de hun måtte ha for en tid tilbake. Hun oppga også prisen på de og det er ikke den som oppgis i annonsen

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Trua skrev:

De stolene som selges er de hun måtte ha for en tid tilbake. Hun oppga også prisen på de og det er ikke den som oppgis i annonsen

Jepp, det er de med gullfargede ben som hun bare MÅTTE ha rett etter at de hadde kjøpt noen andre 😳

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper hun er forkjøla jeg, ikke influensa. Hun er nok oppe å «flyr» igjen i dag eller imorgen før hun lander på torsdag etter en høy uke. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom all sytingen så er det da omøblering, legger ut salg av bord, lamper, stoler ect. De farter hit og dit ect. Troverdigheten der er 0. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, marthes skrev:

Tipper hun er forkjøla jeg, ikke influensa. Hun er nok oppe å «flyr» igjen i dag eller imorgen før hun lander på torsdag etter en høy uke. 

Det er nok ikke mye influensa der i gården nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fikk sikkert ikke KS innvilget og skal nå få det frem som at hun har ombestemt seg.. Okei. 

Men hvorfor skal hun igangsettes? Og hvordan kan hun si at om 5 uker har hun barnet sitt,mens jeg er 2 uker forran henne og har termin om 5 uker? I dont get it..

Endret av BethD
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å himmel så mange skrivefeil😹gikk fort over den «krisen» ‘se!

Tiden går virkelig fort nå ja,bare 5 uker igjen  nå🤦🏼‍♀️

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, BethD skrev:

Hun fikk sikkert ikke KS innvilget og skal nå få det frem som at hun har ombestemt seg.. Okei. 

Men hvorfor skal hun igangsettes? Og hvordan kan hun si at om 5 uker har hun barnet sitt,mens jeg er 2 uker forran henne og har termin om 6 uker? I dont get it..

Det samme tenkte jeg,hvorfor igangsettes??🤯

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, FruRosa skrev:

Kyssetrut på IG nå, så "krisen" er tydeligvis overstått.

Så da ikke så verst ut der hun lå i sykesenga heller. Det ropes ulv ulv. 5 uker er over 40 dager. Teller dager...ja hvis det er rundt 2 uker igjen. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, BethD skrev:

Men hvorfor skal hun igangsettes? Og hvordan kan hun si at om 5 uker har hun barnet sitt,mens jeg er 2 uker forran henne og har termin om 5 uker? I dont get it..

Det er 7 uker og 4 dager til hennes termin 20.april.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ett valg om å bli igangsatt på termindato siden jeg led av fødselsangst pga tidligere traumatisk fødsel. Var på oppfølging av angsten på sykehuset noen ganger i forkant og det er ett av tilbudene man kan få, hvis det da blir lettere for deg å håndtere angsten. Vil tro det er derfor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Xstrella skrev:

Så da ikke så verst ut der hun lå i sykesenga heller. Det ropes ulv ulv. 5 uker er over 40 dager. Teller dager...ja hvis det er rundt 2 uker igjen. 

Det er 53 dager til hun har termin.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planlagt igangsettelse gjøres heller ikke oppi helligdager, hun har vel termin i påsken, defor får hun det sikkert før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, FrøkenFarao skrev:

Det samme tenkte jeg,hvorfor igangsettes??🤯

Helt uforståelig. Hun ble i gangsatt sist, og det ble jo en marerittfødsel i følge henne selv. Ofte blir i gangsatte fødsler tøffere fordi det ikke er modent. Det beste er å gå til det setter i gang av seg selv. Men det har hun vel ikke tålmodighet til.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...