Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ServiceManagerFrue

At hun er på sykehuset trenger ikke nødvendigvis å være noe dramatisk.. Alle får komme inn på en registrering hvis de mener at de har mye/sterke kynnere eller at babyen sparker lite. Camilla skriver jo hele tiden om en konstant bekymring, så hun er nok bare inne på en slik kontroll. 

Jeg synes faktisk det er direkte tankeløst å lage drama og sutre sånn. De store barna hennes som blir redde og bekymret for henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ServiceManagerFrue skrev:

At hun er på sykehuset trenger ikke nødvendigvis å være noe dramatisk.. Alle får komme inn på en registrering hvis de mener at de har mye/sterke kynnere eller at babyen sparker lite. Camilla skriver jo hele tiden om en konstant bekymring, så hun er nok bare inne på en slik kontroll. 

Jeg synes faktisk det er direkte tankeløst å lage drama og sutre sånn. De store barna hennes som blir redde og bekymret for henne. 

Alle forstår vel at det ikke er noe alvorlig, da hadde hun ikke hatt ork til å legge ut et sminket bilde av seg selv i en seng. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, neiognei skrev:

Tror dere hun har sutra seg til å bli innlagt, eller hva er greia? Er sikkert en grunn. Sikkert ikke veldig alvorlig, men det høres jo ut som at hun er der for moro skyld. 😛

Man har jo lav terskel for å ta inn de gravide da. Spørs helt hva hun sier det.... så ja, fullt mulig å legge på litt ekstra, slik at man kommer inn til observasjon enten noen timer eller noen dager..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ServiceManagerFrue
40 minutter siden, Kverrulanten skrev:

Alle forstår vel at det ikke er noe alvorlig, da hadde hun ikke hatt ork til å legge ut et sminket bilde av seg selv i en seng. 

Sjokkerende, men alle forstår det faktisk ikke.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Prelunia skrev:

Blir faktisk provosert over klageinnleggene hennes ang. Graviditeten.. Ja, det er tøft å være gravid , men det blir ennå tøffere av å hele tiden klage.. jeg synes også hun fremstår svært bra, frisk og oppegående fysisk.. Er på vennemiddag, reiser rundt , spiser middager ute osv. Tviler på at hun hadde orka det dersom det var så ille. Det finnes mange der ute som hadde vært sjeleglad for å ha vært i hennes situasjon (altså gravid). Jeg og samboeren min har prøvd lenge, og har hatt flere MA. Hadde gitt hva som helst for å være gravid, med «plagene « det medfører. 

Håper det ordner seg for dere, og at dere får ønskene deres oppfylt 🌹

Endret av Purple Basil
Denne er til Sen ve ben også 😊
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Macimba skrev:

Hva om mennesket faktisk har problemer 

Som hva da? Holdt på slik i forrige svangerskap også , i det uendelige.  Og er man sååå syk som hun påstår, så orker en ikke å farte rundt, lage store middager, ominnrede huset, male soverrom m.m 

😳

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vedde på at når ungen blir født så blir det bare snakk om h, akuratt som hun har gjort med hun favoriserer nå.. Kremt!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nettopp det C framstår som,umoden!Hun må bare mase å kjase over å ha endelig blitt voksen,men nei,med slik utlevering av alt mulig av tanker hun sitter med,kaller jeg det alt annet enn et modent voksent menneske!!

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

VP påberoper seg ikke psykiske sykdommer, som visse andre bloggere. Men hun påberoper seg fantastisk vanskelige svangerskap. Det er vel samme greia, på forskjellige måter. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke ofte sånn at de som er i mindre lykkelige forhold, er de som skriver mest i SoMe om hvor lykkelig de er?

Mulig at det er sånn de som har minst plager er de som skriver mest om plager, de som er minst voksne er de som skriver mest om hvor voksne de er, de som ikke har opplevd så mye skriver om hvor mye de har opplevd.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Friluftsdame skrev:

Du var så forkjølet at du ble revet i 1000 biter Paprika..for et sykt, sykt uttrykk. 

Astmamedisin for hoste, ødelagte lunger, dobbeltsyn av høy feber.. Jordmor og leger omtales i flertall, her står det et helt hoff klart for en dame som er i stand fil å spamme ut nærbilde av mindreårig og lage et ordinært pjattesyteinnlegg på bloggen. Og sørge for reklame. Dette hoffet tror jeg ikke på. 

Paprika: Det finnes folk der ute som lider av kronisk astma, det finnes folk som lider av kols (ødelagte lunger) og det finnes folk med alvorlig sykdom som gir dobbeltsyn. Du er forkjølet. Og gravid. Ganske normalt, begge deler, 

Er det dette som står i innlegget hun nettopp postet?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...