Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

😂😂. Gud bedre. Hun sutrer like mye som en 3 åring og skriver som en 9 åring. At hun ikke ( eller de rundt henne) ser det selv. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit hun forteller om et slitsomt svangerskap, når hun har fortalt om det behøver hun ikke gjenta det flere ganger hver eneste uke. Da blir det bare et eneste langt gjesp til slutt. 😴

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Friluftsdame skrev:

Den røde tråden «syt og klag» over svangerskapet henger med. Jeg forstår ærlig talt ikke behovet for å skrive om det. Bilder av sofakrok og spisestue på repeat likeså. Uinspirert blogging. 

Hvordan det kan ha seg at den vordende far tar med seg en høygravid med så mange uutholdelige smerter av ulik karakter på sponset spa-opphold for 4, der de 3 andre hadde seg en fest, ja det fremstår jo litt rart. Men den gravide bloggeren var kanskje alibiet for spons da.. 

Det hun syter over, og omtaler som et forferdelig svangerskap, er jo plager som er helt vanlige i en graviditet!

Kynnere, ligamentsmerter, halsbrann, kranglete bekken...

Endret av FruRosa
Tastefeil
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruRosa skrev:

Det hun syter over, og omtaler som et forferdelig svangerskap, er jo plager som er helt vanlige i en graviditet!

Kynnere, ligamentsmerter, halsbrann, kranglete bekken...

Hennes plager er visstnok mye verre enn andre sine 😊

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Frøken_ida skrev:

Hennes plager er visstnok mye verre enn andre sine 😊

Ja, det må vi ikke glemme, før vi kritiserer! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sakte men sikkert kommer jeg til å slutte å følge Villa paprika bloggen. Stilen er ikke den som det en gang var, den går sakte men sikkert mot det det nye, hvor huset ikke eier sjel men som en slags lerret. Møblene er mørke, og de stolene? Virkelig? 🙈 Æsj,,,kjedelig..for hennes stil var mye, mye, mye finere før og man kunne stjele masse tips, mens nå...bare svisjer jeg fort gjennom bildene.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være verdens kjedligste blogg.....de samme bord og stolbildene, div blomster i krukker og en uendelig klaging over svangerskapet

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Sen ve ben skrev:

Sakte men sikkert kommer jeg til å slutte å følge Villa paprika bloggen. Stilen er ikke den som det en gang var, den går sakte men sikkert mot det det nye, hvor huset ikke eier sjel men som en slags lerret. Møblene er mørke, og de stolene? Virkelig? 🙈 Æsj,,,kjedelig..for hennes stil var mye, mye, mye finere før og man kunne stjele masse tips, mens nå...bare svisjer jeg fort gjennom bildene.

Da skjønner jeg ikke at du gir klikk altså

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir faktisk provosert over klageinnleggene hennes ang. Graviditeten.. Ja, det er tøft å være gravid , men det blir ennå tøffere av å hele tiden klage.. jeg synes også hun fremstår svært bra, frisk og oppegående fysisk.. Er på vennemiddag, reiser rundt , spiser middager ute osv. Tviler på at hun hadde orka det dersom det var så ille. Det finnes mange der ute som hadde vært sjeleglad for å ha vært i hennes situasjon (altså gravid). Jeg og samboeren min har prøvd lenge, og har hatt flere MA. Hadde gitt hva som helst for å være gravid, med «plagene « det medfører. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Prelunia skrev:

Blir faktisk provosert over klageinnleggene hennes ang. Graviditeten.. Ja, det er tøft å være gravid , men det blir ennå tøffere av å hele tiden klage.. jeg synes også hun fremstår svært bra, frisk og oppegående fysisk.. Er på vennemiddag, reiser rundt , spiser middager ute osv. Tviler på at hun hadde orka det dersom det var så ille. Det finnes mange der ute som hadde vært sjeleglad for å ha vært i hennes situasjon (altså gravid). Jeg og samboeren min har prøvd lenge, og har hatt flere MA. Hadde gitt hva som helst for å være gravid, med «plagene « det medfører. 

❤️

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Prelunia skrev:

Vil bare si at jeg føler med deg.❤️🌹Jeg og mannen har prøvd i 10 år.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, maipai skrev:

Sjukt flaks at hun fikk mulighet til å ta noen bilder av seg selv i sykehusseng dette svangerskapet også!

Er hun på sykehuset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, Prelunia skrev:

Føler virkelig med deg. Vi prøvde i to år, mista flere ganger og jeg syntes det var mer enn ille nok. 

Men... Folk må ha lov til å klage når ting er tungt, selv om andre sliter. Nå klager den dama langt over gjennomsnittlig mye, men.. Hun lever i sin verden og du lever i din. Hun er jo også veldig bortskjemt og det gjør nok at hun tåler litt mindre motgang enn andre, før hun syter.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor hun orker å ta bilde av seg selv for å vise at hun er på sykehuset..? Alle jeg kjenner som er blitt innlagt ila et svangerskap er ikke i noe slags form til å ta selfies og syte på insta og snap? De er jo der fordi de er dårlige..? Skjønner ikke det der behovet for å fremstille seg selv så stakkarslig hele tiden. Nesten som at hun bare må «bevise» hvor dårlig hun er, for å sanke sympati og forståelse. Som sagt, et du så dårlig at du må på sykehus, burde det siste du tenker på være å dele det med hele verden.. menmen, folk er forskjellig si.. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...