Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og Kim må såklart filme et uvitende par som tilfeldigvis sitter ved nabobordet 🙄

• Liker 12
Skrevet

Hva er vitsen med å filme tilfeldige folk i nærheten??! La folk på tur slippe å komme med på en random snap liksom!! 

• Liker 24
Skrevet

Neste tur de skal på er første visningstur til Bulgaria der de skal kjøpe leilighet.  Det  har mr villapaprika svart en som spør på IG. 

Skrevet

Sjøsyk tro? Eller sur? Pleier ikke å snu seg bort når han snapper vel? 

• Liker 11
Skrevet

Kim snaper hele showet🙄 Tipper de to jentene som blir filmet konstant setter stor pris på det.

• Liker 16
Skrevet

Er ikke Camilla på showet? Har ikke sett henne der.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Malassezia Furfur skrev:

Alt er jo bare jug og jangel på de to der. Jeg fatter ikke behovet for å skryte så voldsomt av ting som aldri blir noe av.... Å lage innlegg på Insta om fremtidsplaner (luftslott) er tydeligvis viktigere enn å fullføre de. Gang på gang.

Dårlig kombinasjon med salgsjobber og firmaer de har. Ingen kan vel ha tillit til slike folk? 

Fint å se flere og flere ta avstand til dette tragiske sirkuset.

• Liker 20
Skrevet

Kielferga er jo helt ok, jeg koser meg på den båten til tross for de idiotene som konstant er fulle (det er alltid en del fylliker der). Men jeg hadde nok blitt skuffet jeg og dersom min kjære indikerte at vi skulle ut og fly til en spennende destinasjon for å så havne på Kielbåten:ler:

• Liker 18
Skrevet
2 minutter siden, Purple Basil skrev:

Kielferga er jo helt ok, jeg koser meg på den båten til tross for de idiotene som konstant er fulle (det er alltid en del fylliker der). Men jeg hadde nok blitt skuffet jeg og dersom min kjære indikerte at vi skulle ut og fly til en spennende destinasjon for å så havne på Kielbåten:ler:

Båten er fin den. Kjører vel den ca 4-6 ganger i året, men derav å kronisk sitte i Monkeybar er ikke min stil. Det går i øl og øl fra kaia og frem til nå. Paprika har ikke snappet en dritt legger jeg merke til..... Just sayin

• Liker 17
Skrevet

Jeg er en enkel sjel og hadde storkosa meg på en tur med Kielferja. Vi har ikke spesielt god råd, og derfor blir opplevelsene deretter. Det er jo deilig å bare komme seg litt bort!

Meeeen, jeg vet jo at slike "harryturer" blir sett på som litt white-trash. Jeg mener, en gratisbilett til Kielferja kan alle få tak i. Ivertfall til sterkt rabatterte priser. Så jeg hadde blitt en smule flau om kjærsten flashet en slik tur som om det skulle vært noe skikkelig "stort" liksom. Og i og med at Camilla stort sett ihjælsnapper ting hun synes er stas eller gøy så sier vel dagens snap-tørke sitt...

• Liker 27
Skrevet
1 minutt siden, My <3 skrev:

Jeg er en enkel sjel og hadde storkosa meg på en tur med Kielferja. Vi har ikke spesielt god råd, og derfor blir opplevelsene deretter. Det er jo deilig å bare komme seg litt bort!

Meeeen, jeg vet jo at slike "harryturer" blir sett på som litt white-trash. Jeg mener, en gratisbilett til Kielferja kan alle få tak i. Ivertfall til sterkt rabatterte priser. Så jeg hadde blitt en smule flau om kjærsten flashet en slik tur som om det skulle vært noe skikkelig "stort" liksom. Og i og med at Camilla stort sett ihjælsnapper ting hun synes er stas eller gøy så sier vel dagens snap-tørke sitt...

Hadde han bare flashet en Rederlugar eller 5*! 

• Liker 7
Skrevet

Men hva er det med håret hennes? Det ser så ekstremt fett og skittent ut. På hans snap fra baren (der han først filmer den kvinnelige bartenderen og deretter Camilla) ser vi henne bakfra i tillegg og det ser rett og slett forferdelig ut. 

• Liker 15
Skrevet
3 minutter siden, Pæddan skrev:

Hadde han bare flashet en Rederlugar eller 5*! 

Enig, rederlugaren gjør turen til noe litt utenom det vanlige. 

Det ironiske er at han legger opp til en tur av dimensjoner og tar henne med på en Kiel tur man får gratisbilletter til. For deretter å sjenke seg med øl og spille bort penger (han sannsynligvis) ikke har... 

Hun forsvinner fra sosiale medier et stykke ut i turen, mens han fortsetter for fult. Det burde vel si sitt.

• Liker 26
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Dollyådi skrev:

Men hva er det med håret hennes? Det ser så ekstremt fett og skittent ut. På hans snap fra baren (der han først filmer den kvinnelige bartenderen og deretter Camilla) ser vi henne bakfra i tillegg og det ser rett og slett forferdelig ut. 

Tenkte akkurat det samme jeg også. Og det ser så tørt ut, ihjel, bleket. står jo nesten rett opp av selv selv. Ser veldig fettete ut. 

• Liker 11
Skrevet

Men hallo! Få  se skjermta! :vetikke:

• Liker 22
Skrevet

Kommer garantert et innlegg om hvor fantastisk de har hatt det og hvor forelsket de er. 

• Liker 11
Skrevet

Det eneste han gjør er å filme et elendig show og to jenter som sitter ved bordet foran dem. 

• Liker 11
Skrevet
5 minutter siden, Flisespikker skrev:

Men hallo! Få  se skjermta! :vetikke:

Kanskje legg dem til selv. 

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...