Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

Anbefalte innlegg

Gjest Max Potente
Skrevet (endret)

Kanskje de er opptatt med noe annet?

Innlegget fra i går der hun forteller "sannheten" inneholder temmelig mye indirekte klaging på enkelte, oppfattet jeg det i hvertfall som. Det er kun to voksne som bor i det huset, så det er lite tvil om hvem hun har i tankene, mener jeg. 

Hun har skrevet slike klageinnlegg før, husker jeg. Like før forrige samlivsbrudd så ble det publisert et par svært lite flatterende innlegg om motpartens rot, illustrert av en i bare underbuksa som snoka i kjøleskapet, bl.a.. Dette innlegget minnet veldig om de jeg leste da, det er stort sett bare navnet som er utelatt denne gangen.

Litt spes. 

http://villapaprikablogg.no/slik-er-sannheten/

Endret av Max Potente
Skrevet
25 minutter siden, Max Potente skrev:

Kanskje de er opptatt med noe annet?

Innlegget fra i går der hun forteller "sannheten" inneholder temmelig mye indirekte klaging på enkelte, oppfattet jeg det i hvertfall som. Det er kun to voksne som bor i det huset, så det er lite tvil om hvem hun har i tankene, mener jeg. 

Hun har skrevet slike klageinnlegg før, husker jeg. Like før forrige samlivsbrudd så ble det publisert et par svært lite flatterende innlegg om motpartens rot, illustrert av en i bare underbuksa som snoka i kjøleskapet, bl.a.. Dette innlegget minnet veldig om de jeg leste da, det er stort sett bare navnet som er utelatt denne gangen.

Litt spes. 

http://villapaprikablogg.no/slik-er-sannheten/

Hun klager spesielt på de 2 eldste... Gekko er sikkert perfekt ;)

• Liker 5
Gjest Max Potente
Skrevet

Så morsomt at vi leste det så forskjellig, for jeg oppfatter det som ganske passiv-aggressivt og at hun nevner barna som skyldige i én spesiell handling nettopp for å implisere at Lord Gekko er skyldig i det andre. Litt sånn som eksemplet fra gamle ex. phil.: "I dag var ikke kapteinen full", om noen husker den. 

Men det er godt mulig at du har helt rett og at hun skylder alt på de andre. Det hadde ikke forbauset meg i det hele tatt, egentlig. :icon_frown:

Skrevet

På morsdagen snappet hun om at hun måtte lage frokosten selv. Riktignok med en "ler-så-jeg-griner-emoji", men likevel...

• Liker 20
Skrevet
13 minutter siden, Max Potente skrev:

Så morsomt at vi leste det så forskjellig, for jeg oppfatter det som ganske passiv-aggressivt og at hun nevner barna som skyldige i én spesiell handling nettopp for å implisere at Lord Gekko er skyldig i det andre. Litt sånn som eksemplet fra gamle ex. phil.: "I dag var ikke kapteinen full", om noen husker den. 

Men det er godt mulig at du har helt rett og at hun skylder alt på de andre. Det hadde ikke forbauset meg i det hele tatt, egentlig. :icon_frown:

Kan være du har rett :) Litt ironi siste setningen, så er nok litt enig med deg :) Hun gir stikk til ham, slik hun som vanlig gjør til andre også. Noe gnager hvertfall :)

• Liker 13
Skrevet
23 minutter siden, Tiara07 skrev:

Kan være du har rett :) Litt ironi siste setningen, så er nok litt enig med deg :) Hun gir stikk til ham, slik hun som vanlig gjør til andre også. Noe gnager hvertfall :)

Forståelig nok. Aldri sett noen liggende såå ofte som ikke er syke eller veldig gamle. 

• Liker 15
Skrevet

Tror slasken er dårlig på å varte opp , at han ikke tar hintene fra paprika’n er for meg uforståelig . De er ganske tydlige ..

• Liker 21
Skrevet

Får litt flashback fra Valentines i fjor. Håpet hun ikke på gull og grønne skoger og endte opp med gekkoen i sofaen? Da og...

• Liker 21
Skrevet

Hadde de vist noe, kommet med kjærlighetserklæring eller lignende, da hadde jo det betydd at de ikke elsket hverandre, i følge folk her inne. De viste jo disse vigselspapirene på sjølve Valentines.  Det ble her tolket som en beskjed til KG. Uansett hva så hadde det vært feil.

Og så er det i gang med den "saklige" kritikken av han igjen. Slask, ligger bare på sofaen, blablabla. Veldig konstruktivt.

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, neiognei skrev:

Hadde de vist noe, kommet med kjærlighetserklæring eller lignende, da hadde jo det betydd at de ikke elsket hverandre, i følge folk her inne. De viste jo disse vigselspapirene på sjølve Valentines.  Det ble her tolket som en beskjed til KG. Uansett hva så hadde det vært feil.

Og så er det i gang med den "saklige" kritikken av han igjen. Slask, ligger bare på7 sofaen, blablabla. Veldig konstruktivt.

Enig. Hele diskusjonen blir ødelagt av de som kritiserer at han ligger på sofaen "hele" tiden. Det blir for dumt. Jeg ligger også på sofaen halve dagen, til tross for at jeg har en jobb. Noen velger å bruke tiden på hobbyer/trening, andre velger å slappe av på sofaen med en film eller fem. 

I tillegg til det å kalle han gekkoen og på død og liv skulle bruke mellomnavnet hans. Det er jo ingen annen grunn enn latterliggjøring. Skal man ha en saklig diskusjon så kan man ikke gjøre narr av det navnet foreldrene hans har gitt han.

Og greit at han kaller seg Lord Gekko, men så for han gjøre det, så for vi finne noe annet å diskutere, for det er ikke SÅ spesielt.

• Liker 9
Skrevet
58 minutter siden, neiognei skrev:

Og så er det i gang med den "saklige" kritikken av han igjen. Slask, ligger bare på sofaen, blablabla. Veldig konstruktivt.

8 minutter siden, Aintnofun skrev:

Enig. Hele diskusjonen blir ødelagt av de som kritiserer at han ligger på sofaen "hele" tiden. Det blir for dumt. Jeg ligger også på sofaen halve dagen, til tross for at jeg har en jobb. Noen velger å bruke tiden på hobbyer/trening, andre velger å slappe av på sofaen med en film eller fem. 

I tillegg til det å kalle han gekkoen og på død og liv skulle bruke mellomnavnet hans. Det er jo ingen annen grunn enn latterliggjøring. Skal man ha en saklig diskusjon så kan man ikke gjøre narr av det navnet foreldrene hans har gitt han.

Og greit at han kaller seg Lord Gekko, men så for han gjøre det, så for vi finne noe annet å diskutere, for det er ikke SÅ spesielt.

Det er ikke mulig å holde denne tråden saklig over lengre tid tydeligvis. Akkurat det sier mer om debatantene enn VP!

• Liker 4
Skrevet

Jo, @Aintnofun , det å kalle seg «Lord Gekko» er temmelig spesielt og historieløst... :sukk:

• Liker 19
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring.
/lillesky (mod)

Skrevet
43 minutter siden, Husfrua skrev:

Det er ikke mulig å holde denne tråden saklig over lengre tid tydeligvis. Akkurat det sier mer om debatantene enn VP!

Å generalisere er vel heller ikke videre saklig eller gjør  debattnivået høyere. 

• Liker 13
Annonse
Gjest Vitting
Skrevet (endret)

Skriftspråket hennes er fryktelig dårlig i de siste innleggene, jeg sliter med lesingen av bloggen hennes. Det er usammenhengende, dårlig konstruerte, og mangelfulle setninger med manglende substans. Jeg lurer på hvorfor? Bryr hun seg ikke om bloggen?

"Lenge leve husmødre som alltid leverer, for det har jeg nesten gitt opp…"

"Imorgen skal jeg opp gry tidlig, men vi snakkes mer da likevel! Nyt nattens timer!"

"Beige, rotting og strikk…. Denne tiden var det virkelig noe jeg elsket, og beige er jeg jo glad i den dag idag også."

"Jeg synes jeg hadde så VELDIG mye ting, haha"

"Kveldens timer kom fort idag"

"Jeg får ofte bilder tilsendt fra tidligere bolig bilder som jeg har delt oppigjennom tiden på bloggen."

?!?!?!

Endret av Vitting
Skrevet
11 timer siden, Tiara07 skrev:

Hun klager spesielt på de 2 eldste... Gekko er sikkert perfekt ;)

Mye å klage over at de er hjemme og roter litt et par dager i måneden... 

• Liker 12
Skrevet
1 time siden, lilletrilleline skrev:

Mye å klage over at de er hjemme og roter litt et par dager i måneden... 

Ja  , hun vet ikke hvordan det er å ha 3-4 unger hjemme 100% . Hun hadde nok ikke taklet det . Må jo ha sjærestetid 😉

• Liker 18
Skrevet

Bloggen kommer til å dø fullstendig ganske så snart.    Det eneste som holdt den flytende en lang periode var alt dramaet.  Hele greia er jo bare en stor og usammenhengende suppe, stappa med bilder av stakkars minstemann og random reklamelenker. I tillegg er språket rett og slett uforståelig og bildene er ofte elendig kvalitet.

• Liker 29
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...