Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

Anbefalte innlegg

Gjest Max Potente
Skrevet
On 2/12/2018 at 11:45 AM, førstedamen said:

Har du kilde til dette? 

Sønnen til lensmannen kjører nemlig en slik til skolen hver dag. Hadde vært gøy å anmelde han 🤣

Om du ser @Vitting sitt innlegg så kan du sette i gang og anmelde! ;)

Skrevet
30 minutter siden, Tredjemannpåvei* skrev:

😂😂 lurer på hva paprika & co har å si til dette 😂

Ingen verdens ting. For med dette som med alt annet ubehagelig tror de at å unngå å si noe eller tie det ihjel så gjelder det ikke dem. Ellers den andre kjøre forklaringen..noen er ute etter å ta de 🙄

• Liker 24
Skrevet

Lurer på om jeg skal sende henne noen tips om las vegas på IG. Men da blir jeg vel blokkert🙈

• Liker 20
Skrevet

Har de kommet seg til Vegas? 

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, stikkontakt skrev:

Har de kommet seg til Vegas? 

Det blir jo ikke noe Vegastur. Nå har de jo stelt istand Bulgariaspetakkelet for at vi skal glemme at de i det hele tatt har sagt de skal til Las Vegas. Det er så typisk.

• Liker 27
Skrevet

Det Bulgaria-eventyret tror jeg de kan skyte en pil etter. Dessverre for dem tror jeg det bare blir en eneste stor skuffelse for dem. Noen lettjente penger blir det ikke.

• Liker 26
Skrevet
3 timer siden, Vitting skrev:

Ikke all teksten kom frem der, så jeg kopierte den her:

Oslo Politidistrikt: 

"Manualen som føreren hadde med seg, viste en topphastighet på opptil 45 km/t. Den klassifiseres derfor som moped (elektrisk).

Dette kjøretøyet manglet blinklys og baklys/bremselys, og kan av den grunn ikke registreres - hvilket er påkrevd. Det ikke leketøy siden den går fortere enn 6 km/t. Det er krav til trå- eller pedalanordning for å være sykkel.

Det skal nevnes at det jobbes med en oppmykning av regelverket for elektriske små kjøretøyer (sykkel, selvbalanserende kjøretøy m.m.), men dette kjøretøyet er uansett for stort og for kraftig til å komme inn under disse kategoriene."

• Liker 9
Skrevet (endret)

Mini omtales på snap som "matmoms"... Nok et bevis på at VP har elendig språkforståelse.

Camilla; det heter matmons (storeter/en som er glad i mat)! Matmoms (moms på mat) er noe helt annet!

Endret av FruRosa
  • Liker 35
Skrevet

Hoho, no skreiv eg eit langt innlegg der eg enda opp med å høyras ut som ein skulerådgjevar, så eg går heller for kortversjonen: Lag ein langtidsplan, innsjå at lettvinte løysningar og lettjente pengar sjeldan vert suksess, og ikkje lov meir enn de kan halda. Hjerteleg helsing Klara Klok.

• Liker 25
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt, krenkelser og svar til dette.

Papirfly, mod.

Skrevet
3 timer siden, Nussepus skrev:

Lurer på om jeg skal sende henne noen tips om las vegas på IG. Men da blir jeg vel blokkert🙈

Tror ikke du skal skrive annet enn kosemose der. Hun er kjapp på blokkering. 

• Liker 7
Skrevet

Når de legger ut vigselspapirer på TO snapchatkontoer...

• Liker 22
Skrevet (endret)

Jeg klikket meg inn på bloggen.....måtte bare lese det innlegget om Bulgaria. Der står det vi hele tiden, vi kan hjelpe til med møbler bla bla bla..og vårt sortement...bare kopiert tekst hun kanskje?

Jobber hun plutselig med de leilighetene også? Hvem av de skal de kjøpe da tro?

Matmoms!!!! var artig da!:fnise:

Endret av jente42
  • Liker 12
Annonse
Skrevet
20 timer siden, Xstrella skrev:

Tror snap og ig hadde visst om de var in Spain. Så nei de er ikke der. Ig bildene lyver. Så flere skrev. Nyt og kos dere. Hva med å lese alt. Bildene er REKLAME. 

Var bloggen som lurte meg. Satt og så på et innlegg og trykket på "forrige innlegg" så kom jeg til innlegg på innlegg fra Spania. Så noe må ha skjedd så jeg plutselig kom til gamle innlegg:/ er ikke så ofte innom der og har ikke Snap så er ikke så oppdatert :P

• Liker 3
Skrevet

Jaja, greit å snappe vigselspapirer, men betyr ikke at de kommer til å gifte seg. Så ikke så in your face KG enda, Camilla ;) 

• Liker 12
Skrevet

MEn nå har de vel påstått gang på gang....på gang at de giftet seg i Spania og at de ville gifte seg i Norge OGSÅ, men at de iallefall er gift

Men man kan vel strengt tatt ikke gifte seg to ganger? 

Har de en sånn sletteknapp inni hodet hvor de bare sletter alt de ikke lengre vil huske på og forventer da at alle andre også bare glemmer det? Jeg fatter ikke at de ikke blir utrolig flaue over sin egen oppførsel

• Liker 37
Skrevet

Ingen romantiske innlegg til hverandre på valentinesdagen ❤️

• Liker 12
Skrevet
3 minutter siden, BLOMSTERKVAST skrev:

Ingen romantiske innlegg til hverandre på valentinesdagen ❤️

Dukker snart opp nå, da. 

• Liker 10
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...