Papirfly Skrevet 5. februar 2018 #24581 Skrevet 5. februar 2018 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Papirfly, mod. 1
Rosalie Skrevet 5. februar 2018 #24582 Skrevet 5. februar 2018 51 minutter siden, Horselady skrev: Er det noen som vet angående enkeltmannsforetak om en er nødt til å oppgi og vise hva en tjener på firmaet? Ei jeg kjenner har eget firma som skryter hemningsløst av at hun tjener så mye, men i følge proff så tjener hun ikke en krone 🤔 Ikke regnskapspliktig firma overfor brreg. Kun krav til innleveting av skattemelding til Skatteetaten. Litt fagstoff vedr. enkeltmannsforetak og regnskapsplikt: https://enkeltmannsforetak.no/fagstoff/fore-regnskap-enkeltpersonforetak/ 6
FruenFraHavet Skrevet 5. februar 2018 #24583 Skrevet 5. februar 2018 Så «flott» at hun nå også reklamerer for forbrukslån. 11
FruRosa Skrevet 5. februar 2018 #24584 Skrevet 5. februar 2018 18 minutter siden, FruenFraHavet skrev: Så «flott» at hun nå også reklamerer for forbrukslån. 4
Gjest Max Potente Skrevet 5. februar 2018 #24585 Skrevet 5. februar 2018 Forbrukslån er i det minste noe jeg kan tro på at Camilla har erfaring med, og det er sikkert også noe som passer bloggens profil godt med unntak av de som leser den med kritiske øyne. Det er en slik linje hun burde legge seg på, mener jeg, om man ser på tilhengerne hun fremdeles har.
ubbs Skrevet 5. februar 2018 #24586 Skrevet 5. februar 2018 52 minutter siden, FruenFraHavet skrev: Så «flott» at hun nå også reklamerer for forbrukslån. Hvor gjør hun det? 2
Husfrua Skrevet 5. februar 2018 #24587 Skrevet 5. februar 2018 33 minutter siden, Max Potente skrev: Forbrukslån er i det minste noe jeg kan tro på at Camilla har erfaring med, og det er sikkert også noe som passer bloggens profil godt med unntak av de som leser den med kritiske øyne. Det er en slik linje hun burde legge seg på, mener jeg, om man ser på tilhengerne hun fremdeles har. Og hvem er disse tilhengerne? 2
Gjest Max Potente Skrevet 5. februar 2018 #24588 Skrevet 5. februar 2018 (endret) Jeg mener de tilhengerne som viser at de er tilhengere i Villa Paprikas sosiale medier. Det er det man vanligvis mener med tilhengere, meg bekjent. La meg benytte anledningen til å minne om at det vil være i Camilla og Kim-Ronnys interesse å få folk her inne til å "skjermta" dem på det groveste så de kan identifisere kristiske følgere for så å blokkere dem på snap. Det har skjedd før. Ikke la dere lure! Film eller ta heller bilde med en annen telefon om man vil dokumentere ting! Er det noen som har vært i kontakt med firmaet som sponset badestampen, forresten? Bare nyskjerrig. Og hva skjer med Vegas? Alt som skjer i Vegas, blir i Vegas, men skjer det noe i Vegas, 'a? Endret 5. februar 2018 av Max Potente
FruenFraHavet Skrevet 5. februar 2018 #24589 Skrevet 5. februar 2018 53 minutter siden, ubbs skrev: Hvor gjør hun det? På fb-siden sin. 1
ubbs Skrevet 5. februar 2018 #24590 Skrevet 5. februar 2018 Det er vel bare på snapchat de kan oppdage om noen tar screenshot, ikke på IG eller blogg. 1
ubbs Skrevet 5. februar 2018 #24591 Skrevet 5. februar 2018 2 minutter siden, FruenFraHavet skrev: På fb-siden sin. Ok takk, jeg ser det nå. 👎
Husfrua Skrevet 5. februar 2018 #24592 Skrevet 5. februar 2018 12 minutter siden, Max Potente skrev: Jeg mener de tilhengerne som viser at de er tilhengere i Villa Paprikas sosiale medier. Det er det man vanligvis mener med tilhengere, meg bekjent. La meg benytte anledningen til å minne om at det vil være i Camilla og Kim-Ronnys interesse å få folk her inne til å "skjermta" dem på det groveste så de kan identifisere kristiske følgere for så å blokkere dem. Det har skjedd før. Ikke la dere lure! Film eller ta heller bilde med en annen telefon om man vil dokumentere ting! Er det noen som har vært i kontakt med firmaet som sponset badestampen, forresten? Bare nyskjerrig. Og hva skjer med Vegas? Alt som skjer i Vegas, blir i Vegas, men skjer det noe i Vegas, 'a? Skjønner det... men du hadde tydeligvis et svar på hvordan disse tilhengerne er (ref din kommentar ang hvilken linje hun burde legge seg på). Bare nysgjerrig på hvem eller hvordan disse er.. 3
ubbs Skrevet 5. februar 2018 #24593 Skrevet 5. februar 2018 17 minutter siden, Max Potente skrev: Og hva skjer med Vegas? Alt som skjer i Vegas, blir i Vegas, men skjer det noe i Vegas, 'a? Du kan vel spørre dem og se om du får svar? Tviler på det er noen her inne som vet. 2
Gjest Snusen Skrevet 5. februar 2018 #24594 Skrevet 5. februar 2018 Usmakelig å reklamere for forbrukslån. Må være desperat
ubbs Skrevet 5. februar 2018 #24595 Skrevet 5. februar 2018 Akkurat nå, Snusen skrev: Usmakelig å reklamere for forbrukslån. Må være desperat Enig i at det er usmakelig, skulle ikke vært lov. 10
Prinsesse788 Skrevet 5. februar 2018 #24596 Skrevet 5. februar 2018 (endret) Rett skal være rett, hun reklamerer for Lendo. De fungerer som formidler av lån som feks elskling.no gir deg oversikt over beste strømavtale. Endret 5. februar 2018 av Prinsesse788 3
ubbs Skrevet 5. februar 2018 #24597 Skrevet 5. februar 2018 Akkurat nå, Prinsesse788 skrev: Rett skal være rett, hun reklamerer for Lendo. De fungerer som formidler av lån som feks elsker.no gir deg oversikt over beste strømavtale. Men det står jo forbrukslån? (jeg har ikke gått inn på linken) Reklamerer hun ikke for forbrukslån allikevel altså? 2
peachcanei Skrevet 5. februar 2018 #24598 Skrevet 5. februar 2018 Hun har igjen slengt ut en lenke fra Adtraction. Alt hun har lagt ut av slik reklame i det siste kommer fra samme sted. Det virker som hun ukritisk pøser ut lenker herfra, kommer sikkert flere etterhvert. https://adtraction.com/no/affiliates 7
Prinsesse788 Skrevet 5. februar 2018 #24599 Skrevet 5. februar 2018 Følger du lenken kommer du hit: https://www.lendo.no/ 5
peachcanei Skrevet 5. februar 2018 #24600 Skrevet 5. februar 2018 2 minutter siden, Prinsesse788 skrev: Følger du lenken kommer du hit: https://www.lendo.no/ Ja, men det er lagt på tracking på lenken slik at det trackes om noen gjør en avtale så får hun penger for det. Du kan enkelt se det på lenken som ligger synlig i FB posten. Om du ser på listen over samarbeidspartnere til Adtraction så kan du se alle firmaene hun har reklamert for i det siste. 6
Anbefalte innlegg