Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 9.5.2019 den 19.40, kokkos skrev:

Sorry, får ikke bort🙄

Den journalisten kan ikke ha gjort research på Camilla? Hun driver ikke en av landets mest populære interiørblogg og nettsiden har to produkter som har 2-3 ukers leveringstid🤔 Dessuten så lever hun ikke av sosiale medier, hun sier jo selv at hun har en vanlig jobb på siden. Og det er veldig rart hun ikke nevnte den? 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk forøvrig inn på nettsiden å la til et pledd i handlekurven. Kunne velge Postens brevpost til 16 kr som fraktmulighet, hvordan kan det gigantiske akryl(nei, ull ble det vel?)pleddet gå som brevpost?😂

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Griffin87 skrev:

CØ er flink til å la det lyse gjennom at hun gjør alt og mannen ingenting ihvertfall.. 🤣 Hun er så ekstremt lett å lese.

Hun synes det er stas, vet du. For det er liksom "sånn" det skal være. Mannen driver med sine ting, og så er den flittige kvinnen/moren hjemme og hegner om barn, hus og hjem. At hun også er den som gjør at de har mat på bordet og stort sett gjør alt (ref.pakke til 7 personer.. altså inkludert MANNEN. Jeg har ALDRI pakket til min mann og barna var ganske små da de begynte å pakke til diverse selv, de har feks alltid pakket gymtøy selv, helt fra 2.klasse). 

Så når vi synes hele opplegget er guffent og fjernt, så synes hun det er stas. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Birdo skrev:

Gikk forøvrig inn på nettsiden å la til et pledd i handlekurven. Kunne velge Postens brevpost til 16 kr som fraktmulighet, hvordan kan det gigantiske akryl(nei, ull ble det vel?)pleddet gå som brevpost?😂

Hvilken nettbutikk?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annenhver helg har de 3 barn, står det i artikkelen. 

Hva med de to siste? :klo:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Line1301

Noen som vet hva de planlegger med tanke på å kjøpe nytt hus? For det er vel planen? Ble bare litt nysgjerrig på dette. Ikke ment som noe kritikk rettet mot VP, altså. Skjønner godt at de vil bruke tid på å evt. finne drømmehuset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Line1301 skrev:

Noen som vet hva de planlegger med tanke på å kjøpe nytt hus? For det er vel planen? Ble bare litt nysgjerrig på dette. Ikke ment som noe kritikk rettet mot VP, altså. Skjønner godt at de vil bruke tid på å evt. finne drømmehuset. 

Ingen som vet. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Line1301
1 minutt siden, Clara80 skrev:

Ingen som vet. 

OK. Trodde kanskje hun hadde blogget om det. En stund siden jeg har vært inne på bloggen. Men med så mange barn er det naturlig å ønske seg større plass enn de hadde i rekkehuset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Line1301 skrev:

OK. Trodde kanskje hun hadde blogget om det. En stund siden jeg har vært inne på bloggen. Men med så mange barn er det naturlig å ønske seg større plass enn de hadde i rekkehuset. 

De er på leit etter luftslottet. Men når de må flytte inn til mamma/pappa loft, selge den dyre bilen, mannen har fått en rimelig stor bot og rekkehuset solgt på 1-2-3 for å flytte til noe større mens de venter på drømmehuset og sparer.

Sier vel sitt økonomisk... 🙄

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare trist hvor opphengt de er i å vise hvor mye de ser på TV...selv før fuglene fiser er tv-en på. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Minipilla skrev:

Det er bare trist hvor opphengt de er i å vise hvor mye de ser på TV...selv før fuglene fiser er tv-en på. 

Det er vel ganske typisk når man er mye hjemme. Da blir TVen skummelt viktig, fordi det ikke skjer så mye annet i livet. Husker selv når jeg var sykemeldt en periode, ble helt opphengt i TVen, til jeg tok meg selv i nakken. Så, kjenner igjen mye av fokuset CØ har på serier, filmer osv. Man er i sin egen boble når man bare tusler hjemme, og jeg tror ikke det er ett sunt sted å være. Er veldig glad og takknemlig for at samboeren min ikke tusla hjemme sammen med meg, tror man skaper seg ett ikke så sunt miljø til slutt.. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Griffin87 skrev:

Det er vel ganske typisk når man er mye hjemme. Da blir TVen skummelt viktig, fordi det ikke skjer så mye annet i livet. Husker selv når jeg var sykemeldt en periode, ble helt opphengt i TVen, til jeg tok meg selv i nakken. Så, kjenner igjen mye av fokuset CØ har på serier, filmer osv. Man er i sin egen boble når man bare tusler hjemme, og jeg tror ikke det er ett sunt sted å være. Er veldig glad og takknemlig for at samboeren min ikke tusla hjemme sammen med meg, tror man skaper seg ett ikke så sunt miljø til slutt.. 

Men hvorfor vise det til hele verden til enhver tid? Jeg skjønner ikke sånt jeg. Når jeg en gang i blant slenger meg på sofaen og ser en serie eller et program så har jeg null behov for å snappe det til alle jeg kjenner. De jeg kjenner har både TV og tilgang til serier så det er ikke akuratt slik at jeg viser dem noe spennende. Og i den familien der virker tv-en til å være hovedfokus for begge de voksne hjemmeværende. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Griffin87 skrev:

Enig. Jeg har aldri vært noe TVmenneske, men opplevde også hvor viktig det plutselig ble når jeg var sykemeldt i en periode på 2 mnd. Nesten litt skummelt. 

Heeeelt innafor å se på TV både i ny og i ne, men jeg kjenner ingen barnefamilier som bruker den så mye som Camilla og co. Man har liksom andre ting å gjøre når ungene har lagt seg osv. Vitner om et latmannsliv.

Endret av Clara80
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 timer siden, Minipilla skrev:

Men hvorfor vise det til hele verden til enhver tid? Jeg skjønner ikke sånt jeg. Når jeg en gang i blant slenger meg på sofaen og ser en serie eller et program så har jeg null behov for å snappe det til alle jeg kjenner. De jeg kjenner har både TV og tilgang til serier så det er ikke akuratt slik at jeg viser dem noe spennende. Og i den familien der virker tv-en til å være hovedfokus for begge de voksne hjemmeværende. 

Hvorfor man skal vise det til alle har jeg ingen god forklaring på.. 🤣 Og, har jo lest veldig mange ganger at CØ sier at "de skal se på den og den serien", så tv har nok mye fokus der hjemme ja. 

Det hadde vært oppriktig gøy, å latt CØ og Kim prøve seg på ett "normalt" familieliv en periode. To fulltidsjobber ++ alt det vanlige en småbarnsfamilie må styre med. Da hadde nok tv brått fått mindre fokus 😉

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Men hvorfor jobber han ikke. 

De andre hjemmeværende bloggermennene har i det minste en tilsynelatende funksjon i bedriften. 

Han her bare klør seg på ballene og lager kyssemunn på bilder. 

Og så må jeg innrømme at jeg godter meg litt over at akkurat han snakket ned folk som bor hjemme hos foreldrene 🙄

Ville du ansatt ham? Jeg vet ikke noe om grunnen til at han ikke gjør et slag, men det er jo mulig at det ikke er frivillig.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, FruenFraHavet skrev:

Ville du ansatt ham? Jeg vet ikke noe om grunnen til at han ikke gjør et slag, men det er jo mulig at det ikke er frivillig.

Det er da verre folk enn han som får jobb. Alle trenger ikke være ingeniører og økonomer. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...