Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Dorey skrev:

Det er jo ikke særlig ofte de har med alle barna på tur så... 

Neida. Men likevel. Hvis de uansett skal ha to biler, så hvorfor ikke kjøpe en minibuss og eller ha en liten "hverdagsbil" ved siden av. Er vel uansett ikke mer enn max 2 av barna i bilen samtidig.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, Clara80 skrev:

Neida. Men likevel. Hvis de uansett skal ha to biler, så hvorfor ikke kjøpe en minibuss og eller ha en liten "hverdagsbil" ved siden av. Er vel uansett ikke mer enn max 2 av barna i bilen samtidig.

Det er ikke luksuriøst nok for han og henne med noe slik bil. Førsteinntrykk før komfort..

• Liker 8
Gjest linsina
Skrevet (endret)
På 29.4.2019 den 19.58, Marriet skrev:

Får ikke fjernet boksen over.. 

men nå selger de den nye ikea sofaen sin.. FOR et forbruk..

Endret av linsina
Skrevet

Ehh hallo? Er virkelig IKKE en minibuss de lånte seg, heller ikke en det de nå venter på. Hun har IKKE minibusslappen og det har ikke han heller. Ikke trenger de en MINIBUSS heller, men ja kansje en 9 seter. 

• Liker 2
Gjest BethD
Skrevet

Kan man bruke vippestol allerede?! 

Lurer bare for jeg har en baby noen dager eldre enn hennes men har ikke turt å bruke sånne ting enda.

Skrevet
6 minutter siden, BethD skrev:

Kan man bruke vippestol allerede?! 

Lurer bare for jeg har en baby noen dager eldre enn hennes men har ikke turt å bruke sånne ting enda.

Man må se an barnet sitt. Men generelt er det anbefalt å la babyen ligge så mye som mulig. Min yngste var vel rundt 8-10 uker da hun satt i vippestol første gang. Har en babybjørn og den kan nesten legges ned. Men hun satt kun noen minutter. Jeg er ikke hysterisk av meg, men akkurat det å la baby ligge mest mulig tror jeg på. Av det jeg har sett er nok babyen til C litt vel mye i vippestol, men jeg har aldri truffet dem og vet ikke hvordan hennes baby er.

Jeg vil nok anbefale deg å feks legge baby under babygym, på et håndkle, teppe osv så mye som mulig. Og gratulerer så mye med baby!!

• Liker 7
Gjest BethD
Skrevet
3 minutter siden, KatyP skrev:

Man må se an barnet sitt. Men generelt er det anbefalt å la babyen ligge så mye som mulig. Min yngste var vel rundt 8-10 uker da hun satt i vippestol første gang. Har en babybjørn og den kan nesten legges ned. Men hun satt kun noen minutter. Jeg er ikke hysterisk av meg, men akkurat det å la baby ligge mest mulig tror jeg på. Av det jeg har sett er nok babyen til C litt vel mye i vippestol, men jeg har aldri truffet dem og vet ikke hvordan hennes baby er.

Jeg vil nok anbefale deg å feks legge baby under babygym, på et håndkle, teppe osv så mye som mulig. Og gratulerer så mye med baby!!

Tusen takk skal du ha ❤️☺️ Og takk for tips!! ☺️

Skrevet (endret)

All denne kjøp og salg galskapen deres altså, nå selger de Ikea sofaen. De to eldste ungene  som bor hos de annenhver uke, kan da nesten ikke oppleve å ha samme møbler når de kommer tilbake etter ei uke hos pappaen. Satt litt på spissen selvsagt, men langt unna sannheten er det ikke.😐

Endret av Oppland
  • Liker 40
Skrevet
56 minutter siden, Oppland skrev:

All denne kjøp og salg galskapen deres altså, nå selger de Ikea sofaen. De to eldste ungene  som bor hos de annenhver uke, kan da nesten ikke oppleve å ha samme møbler når de kommer tilbake etter ei uke hos pappaen. Satt litt på spissen selvsagt, men langt unna sannheten er det ikke.😐

Huff ja. 

Den sofaen kjøpte de 26.mars, og nå selger de den... (ref IG)

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, Oppland skrev:

Men sånn har jo C drivet på siden de to største var babyer. Bytte møbler hele tiden, så man kan jo tenke at de eldste er blitt vant til at det er nye møbler når de kommer tilbake fra pappauke. 

• Liker 11
Skrevet (endret)

De har vel bestilt ny sofa som det var litt ventetid på så regner med den har kommet nå. Hvis ikke så får jeg rett i det jeg sa for litt siden, at de kjøper enda en midlertidig sofa hehe. Men regner med det er den «endelige» som hun nå har «landet på» som kommer nå hehe 

Endret av marthes
Skrivefeil
  • Liker 5
Skrevet
2 timer siden, KatyP skrev:

Dette gjore vi og😄 babyen lå når jeg dusjet eller lagde middag ellers var babynest brukt 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ny sofa på plass.

I den kan det umulig være plass til hele familien! Ser bare ut som en bred sjeselong.

Ref VPs IGstory.

Endret av FruRosa
Tastefeil
  • Liker 9
Skrevet
54 minutter siden, FruRosa skrev:

Ny sofa på plass.

I den kan det umulig være plass til hele familien! Ser bare ut som en bred sjeselong.

Ref VPs IGstory.

Enig. Det der er jo ikke en sofa, men en sjeselong. 

• Liker 6
Skrevet
15 minutter siden, maipai skrev:

Enig. Det der er jo ikke en sofa, men en sjeselong. 

De kjøpte noe lignende i rekkehuset også, for to/tre sofaer siden. Hadde ikke rygg, de valgte å fylle på med pynteputer. Var såååå lekker og komfortabel, landet. Så kom det ny sofa noen uker etter. Landet igjen.

• Liker 20
Skrevet

Det nye familiemedlemmet er NOE mindre eksponert enn forventet. Og det er NOE mer nøytrale bilder enn sist (les; gulp, bleie, pupp og bæsj osv) . Noe mindre utlevering i tekst også?

• Liker 9
Skrevet

Den store sjesselongen/daybeden i det lille hjørnet.

er jo ikke plass til annet enn to stk å ligge der.🙄 

• Liker 6
Skrevet

Den sofaen som K ligger i på hennes snap ser da ganske så stor ut🤔

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, Nicco skrev:

Den sofaen som K ligger i på hennes snap ser da ganske så stor ut🤔

Stemmer det.

I går viste hun bare sjeselong/daybed  på IGstory, med teksten "ny sofa på plass". Det var det bildet jeg kommenterte utifra.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...