kahaki Skrevet 5. mai 2019 #38701 Del Skrevet 5. mai 2019 Hun er alltid på boligjakt så ville ikke tatt den snappen for god fisk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 5. mai 2019 #38702 Del Skrevet 5. mai 2019 8 timer siden, FrøkenFarao skrev: Men alle dere som spyr ut så mye shit,spekulerer i alt mulig,hadde dere gjort det hvis ikke dere kunne vært anonyme?Det tror jeg neppe! Skriver ikke ting om andre jeg ikke kunne sagt til de personlig☺️ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 5. mai 2019 #38703 Del Skrevet 5. mai 2019 På Instagram har Kim lagt ut bilde av bordkortene til tre av barna sammen med sitt eget og Camillas navn.. Ja, jeg vet det er teit å henge seg opp i, men de gjør det så veldig tydelig at de to eldste ikke er med i beregningene deres... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 5. mai 2019 #38704 Del Skrevet 5. mai 2019 3 minutter siden, Birdo skrev: På Instagram har Kim lagt ut bilde av bordkortene til tre av barna sammen med sitt eget og Camillas navn.. Ja, jeg vet det er teit å henge seg opp i, men de gjør det så veldig tydelig at de to eldste ikke er med i beregningene deres... De i konfirmasjonen til søster til C sin eksmann sitt barn. Så de store barna sitter jo da antakeligvis sammen med sin far og hans kjæreste og barn. Det er jo da helt naturlig å ikke gå og hente deres bordkort for å ha dem også med på bildet. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 5. mai 2019 #38705 Del Skrevet 5. mai 2019 Ser at de store barna sitter sammen med dem og spiser, men synes uansett ikke det er noe å henge seg så veldig opp i. Vi trenger ikke lete etter ting å bli lei oss for på deres vegne. C har lagt ut flere bilder av de store barna. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 5. mai 2019 #38706 Del Skrevet 5. mai 2019 6 minutter siden, neiognei skrev: Ser at de store barna sitter sammen med dem og spiser, men synes uansett ikke det er noe å henge seg så veldig opp i. Vi trenger ikke lete etter ting å bli lei oss for på deres vegne. C har lagt ut flere bilder av de store barna. Tenker at de eldste barna til C er så store nå at de kanskje sier ifra hva de vil bli vist i offentligheten. Veldig enig med at C legger jo ut bilde av dem men ikke så mye som før. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cati Skrevet 5. mai 2019 #38707 Del Skrevet 5. mai 2019 På 4.5.2019 den 17.42, Halle-Palle skrev: Må si at jeg beundrer energien hennes. Da jeg hadde baby på tre uker lullet jeg hjemme i barselboblen og kom meg knapt på butikken. Vel, siden hun har hatt fri hele svangerskapet og alle dager ellers forøvrig, så er vel ikke det så rart! Annerledes med andre som jobber 100% og har alle barn hjemme 100% av tiden, og som går ut i perm 3 uker før terminen. Hun har hatt en rimelig grei oppladning vil jeg si ☺️ 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 5. mai 2019 #38708 Del Skrevet 5. mai 2019 10 minutter siden, Cati skrev: Vel, siden hun har hatt fri hele svangerskapet og alle dager ellers forøvrig, så er vel ikke det så rart! Annerledes med andre som jobber 100% og har alle barn hjemme 100% av tiden, og som går ut i perm 3 uker før terminen. Hun har hatt en rimelig grei oppladning vil jeg si ☺️ Vel, om hun er i særlig tøff og 100% jobb når hun blogger kan diskuteres så enig i det. Men, tiden før fødsel var svært travel. Flytte ut av bolig, legge ut for salg, selge og flytte inn på loftet. Samtidig som man skal ta seg av de små og er høygravid. Man kan bli sliten av mindre..jeg vil ikke si det er var en særlig grei oppladning. Skrekk og gru, vil jeg påstå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest_88 Skrevet 5. mai 2019 #38709 Del Skrevet 5. mai 2019 11 timer siden, BLOMSTERKVAST skrev: Forstår ikke hun orker med en nyfødt 😳Rekner med far til de 2 eldste kunne tatt de med i konfirmasjon. Kunne godt ta med en nyfødt, jeg hadde veldig mye energi etter jeg fødte mine, men å reise til eks mannen sin familie med sin nye type og to barn med forskjellige fedre og bonusbarn hadde ikke følt meg så ja hvis jeg hadde vært gekko, men veldig voksent gjort og det skal de ha ros for 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 5. mai 2019 #38710 Del Skrevet 5. mai 2019 59 minutter siden, Gjest_88 skrev: Kunne godt ta med en nyfødt, jeg hadde veldig mye energi etter jeg fødte mine, men å reise til eks mannen sin familie med sin nye type og to barn med forskjellige fedre og bonusbarn hadde ikke følt meg så ja hvis jeg hadde vært gekko, men veldig voksent gjort og det skal de ha ros for Tror ikke det er mange som hadde kastet seg på noe sånt nei. Ganske unikt. I min verden så hadde det vært unaturlig, men sier ikke at det er noe gærnt i det. Her er det ingen fasit, og så lenge man kommer overens så er det jo bare hyggelig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest_88 Skrevet 5. mai 2019 #38711 Del Skrevet 5. mai 2019 5 minutter siden, Clara80 skrev: Tror ikke det er mange som hadde kastet seg på noe sånt nei. Ganske unikt. I min verden så hadde det vært unaturlig, men sier ikke at det er noe gærnt i det. Her er det ingen fasit, og så lenge man kommer overens så er det jo bare hyggelig. Ja det er ikke naturlig i min verden heller. Synes det bare er litt merkelig (uansett hvem det hadde vært naboen, kongen vp) at eks mannens sin familie inviterer eksen med sin nye familie 🙈 men for all del supert at de kommer så godt overens og kreds til vp og gekko at de kom 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. mai 2019 #38712 Del Skrevet 5. mai 2019 (endret) Tråden er ryddet for persondebatt og personangrep. Mynona, mod. Endret 5. mai 2019 av Mynona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicco Skrevet 5. mai 2019 #38713 Del Skrevet 5. mai 2019 På 4.5.2019 den 11.43, Frublå skrev: Fakta er at de har ikke den 7 seteren lengre som så mange her nevner. Den Audi q7 som de hadde, er registrert på ny eier i april 19. Før det var den faktisk avregistrert. Så det at de låner seg en 9 seter på tur nå er vel kanskje ikke så rart da? Men det at de ikke har den store bilen lengre har de jo ikke nevnt selv... Så da har de vel bare en bil- en bil hun leaser- og som mangler 2 seter for å få med hele familien på tur..... Hadde vel sikkert vært litt mer praktisk med en 7 seter som ikke koster skjorta men.... Snakk om prioriteringer 🤪 Hvordan veit du egentlig det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 5. mai 2019 #38714 Del Skrevet 5. mai 2019 At de er med eks sin familie er vel bare greit så lenge partene går sammen, og må føles helt rett for de to eldste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bethenny Skrevet 5. mai 2019 #38715 Del Skrevet 5. mai 2019 Det er ganske sært at noen her inne klarer å vinkle det at de er i konfirmasjon til barnas søskenbarn til noe negativt! Og når ble det feil å ha overskudd og energi som nybakt mor? Hun er vel bare i bedre form enn gjennomsnittet da.. Jeg er ingen fan, men blir faktisk uvel av denne tråden. Fokuser heller på det som er kritikkverdig, for det blir veldig useriøst når alt skal kritiseres. At de besøker eksmannens familie er jo en bra greie, tenk så fint for de eldste😄 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Frublå Skrevet 6. mai 2019 Populært innlegg #38716 Del Skrevet 6. mai 2019 8 timer siden, Nicco skrev: Hvordan veit du egentlig det? Det er et enkelt søk på vegvesen.no så finner man ut mye om man har reg.nr på bilen. Ikke vanskelig 😉 Men at den var avregistrert før den ble registrert på ny eier er noe jeg fant ut for en stund siden. Så det står ikke oppført nå som ny eier har tatt over bilen. Det var også heftelser i brønnøysundregisteret på over 600 000 når C og K eide den. Denne heftelsen er også slettet nå. Så den bilen er ikke i deres eie lengre- det kan du være sikker på. Alt dette kan man enkelt finne ut ved hjelp av finn annonsen som ble lagt ut når de prøvde å selge den for lenge siden. Ingen hokuspokus! Om jeg føler meg litt teit som vet dette- ja! Men syns det er greit å si ifra om det siden så mange skriver så mye rart ang bilhold og at de har to flotte dyre biler. For det er ikke tilfelle lengre! Så blir det kanskje mindre spekulasjoner rundt ting som faktisk ikke eksisterer..... syns det er greit å sjekke fakta før man rabler ned en masse teorier om hvordan de liksom har det og hva de bør gjøre osv.. Enkelte klarte jo å skrive at de måtte leie 9 seter pga at Audi q7 ikke har plass til fem barn pluss bagasje. Men dette er jo bare tull. For det første har de ikke den aktuelle bilen. For det andre så hadde det fint gått å reise med den om de bare hadde hatt den. En takboks hadde løst bagasjeproblemene og vogna hadde man fint fått inn bak bakerste seterad. Er ingen fan av paprika, men må si at jeg blir oppgitt av alle besserwissere her inne som tror de vet alt. Sjekk fakta før du kommer med påstander og fjas! 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicco Skrevet 6. mai 2019 #38717 Del Skrevet 6. mai 2019 9 timer siden, Frublå skrev: Det er et enkelt søk på vegvesen.no så finner man ut mye om man har reg.nr på bilen. Ikke vanskelig 😉 Men at den var avregistrert før den ble registrert på ny eier er noe jeg fant ut for en stund siden. Så det står ikke oppført nå som ny eier har tatt over bilen. Det var også heftelser i brønnøysundregisteret på over 600 000 når C og K eide den. Denne heftelsen er også slettet nå. Så den bilen er ikke i deres eie lengre- det kan du være sikker på. Alt dette kan man enkelt finne ut ved hjelp av finn annonsen som ble lagt ut når de prøvde å selge den for lenge siden. Ingen hokuspokus! Om jeg føler meg litt teit som vet dette- ja! Men syns det er greit å si ifra om det siden så mange skriver så mye rart ang bilhold og at de har to flotte dyre biler. For det er ikke tilfelle lengre! Så blir det kanskje mindre spekulasjoner rundt ting som faktisk ikke eksisterer..... syns det er greit å sjekke fakta før man rabler ned en masse teorier om hvordan de liksom har det og hva de bør gjøre osv.. Enkelte klarte jo å skrive at de måtte leie 9 seter pga at Audi q7 ikke har plass til fem barn pluss bagasje. Men dette er jo bare tull. For det første har de ikke den aktuelle bilen. For det andre så hadde det fint gått å reise med den om de bare hadde hatt den. En takboks hadde løst bagasjeproblemene og vogna hadde man fint fått inn bak bakerste seterad. Er ingen fan av paprika, men må si at jeg blir oppgitt av alle besserwissere her inne som tror de vet alt. Sjekk fakta før du kommer med påstander og fjas! Du jeg er så enig med deg, hu skal liksom tas for alt nå, samme hva hu gjør. Jeg mente ikke at det var noe du spekulerte i assa, bare lurte på hvordan du visste det😊 Takk for utfyllende og bra svar😊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruenFraHavet Skrevet 6. mai 2019 #38718 Del Skrevet 6. mai 2019 Nå må vel snart bedrifter/annonsører som samarbeider med henne få opp øynene. På siste reklameinnlegg på IG har hun 53 likes. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 6. mai 2019 #38719 Del Skrevet 6. mai 2019 Tråden er ryddet for persondebatt. Mynona, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 7. mai 2019 #38720 Del Skrevet 7. mai 2019 Skal så små sitte så mye i vippestol? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg