CMarie Skrevet 13. mars 2019 #37041 Del Skrevet 13. mars 2019 Praktisk da, å kjøpe masse nye møbler, gardiner, puter, sengetepper osv for en uke/to siden. Passer forhåpentligvis inn i det nye huset 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 13. mars 2019 #37042 Del Skrevet 13. mars 2019 Nå får de endelig brukt gjesterommet de pusset opp hos mor og far! Det er jo umulig å ikke følge med disse to. Alltid en eller annen ventet, men ulogisk vending, forkledd som et eventyr eller en reise. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 13. mars 2019 #37043 Del Skrevet 13. mars 2019 Akkurat nå, maipai skrev: Nå får de endelig brukt gjesterommet de pusset opp hos mor og far! Det er jo umulig å ikke følge med disse to. Alltid en eller annen ventet, men ulogisk vending, forkledd som et eventyr eller en reise. Er der plass til 7 stk der ,? Er ikke kjøkken engang, 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indyy Skrevet 13. mars 2019 #37044 Del Skrevet 13. mars 2019 33 minutter siden, Wenda skrev: Med andre ord så sitter hun definitivt ikke igjen med noen penger etter salg om hun ikke får solgt rekkehuset for over 2,4? (Er skikkelig dårlig på dette med hussalg og økonomi selv) For på bloggen skriver hun at hun vil selge først før hun kjøper slik at hun får egenandel til nytt hus Hvor mye hun sitter igjen med etters salget, kommer jo an på hvor mye hun har betalt ned på lånet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 13. mars 2019 #37045 Del Skrevet 13. mars 2019 Blir ikke noe av jobbturen til Bergen da ? Midt i flyttingen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Griffin87 Skrevet 13. mars 2019 #37046 Del Skrevet 13. mars 2019 1 minutt siden, Indyy skrev: Hvor mye hun sitter igjen med etters salget, kommer jo an på hvor mye hun har betalt ned på lånet. Må ha fantastisk med egenkapital for å få huslån ihvertfall. Så mange barn, to voksne, en blogg som eneste inntekt.. Hvilken bank som innvilger det lånet kan ikke jeg skjønne!! Forstår fortsatt ikke hvordan hun fikk lån sist heller, rett etter konkurs osv. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 13. mars 2019 #37047 Del Skrevet 13. mars 2019 11 minutter siden, BLOMSTERKVAST skrev: Er der plass til 7 stk der ,? Er ikke kjøkken engang, Mor og far har vel kjøkken. Nei, jeg vet ikke. Blir jo egentlig ren spekulasjon fra min side. Men sist de skulle flytte, så var jo planen å flytte inn hos foreldrene hennes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 13. mars 2019 #37048 Del Skrevet 13. mars 2019 Når man ikke trodde det kunne bli verre... Så blir det faktisk MYE verre, bare en drøy måned før familiemedlem nr.7 er ventet 😲 Rett og slett utrolig å være vitne til! 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 13. mars 2019 #37049 Del Skrevet 13. mars 2019 Syns ikke at det er noe galt i å flytte hjem, eller inn hos noen, for en periode, uansett alder. Ting skjer! Men når voksne med barn ikke klarer å holde bosituasjonen noenlunde stabil, da begynner man jo å gjøre seg noen tanker. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 13. mars 2019 #37050 Del Skrevet 13. mars 2019 (endret) Dette skjedde da i slutten av forrige svangerskap og. Hun skulle flytte til hemmelig adresse hvor ingen kunne finne henne. Et kvarter senere var hun så stolt av å ha vært på visning at prospektet ble delt på både snap og blogg. Toppetasjen hos foreldrene ble behørig dokumentert forrige gang de hadde et påfunn om å selge (med fotosjoppa bilder og megler som trakk seg). Det er nok like mye plass der som der de bor nå. De var jo selvfølgelig der for å høre om de kunne få flytte «hjem». Den burde jeg sett!! Ting skjer for fort for meg, selv etter å ha fulgt galskapen helt fra paprikakroken hvor jeg på et tidspunkt faktisk syns at hun og Håkon levde et liv jeg gjerne ville hatt. Dette var på tidspunktet hun var gravid med nr 2 og de kunne bruke mobilen som babycall når de handlet. En mobil i bilen med sovende baby og en på høytaler i butikken for å høre om han våknet. «Wow! Tenk å ha råd til å kunne ringe sånn» tenkte jeg da🙈🙈 Endret 13. mars 2019 av Papirfly Ryddet for persondebatt. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indyy Skrevet 13. mars 2019 #37051 Del Skrevet 13. mars 2019 9 minutter siden, Wenda skrev: Problemet er at selv om man klarer å betale dyr husleie så betyr ikke det at man kan få lån 😖 Jeg får ikke lån som er høyt nok til å få kjøpt meg noe. Selv om månedsutgiftene blir det samme som jeg betaler i leie nå edit: men så høy leiepris er helt idiotisk å betale uansett. Finnes leiligheter med mye lavere månedsleie Når en har vært heldig å komme inn på boligmarkedet, ville jeg aldri ha solgt, for så å leie. Det er ikke veldig økonomisk. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosasko Skrevet 13. mars 2019 #37052 Del Skrevet 13. mars 2019 Er vel ikke lenge før audien er på finn tenker jeg 😝 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 13. mars 2019 #37053 Del Skrevet 13. mars 2019 4 minutter siden, Indyy skrev: Når en har vært heldig å komme inn på boligmarkedet, ville jeg aldri ha solgt, for så å leie. Det er ikke veldig økonomisk. Enda mer vanskeligst å få lån nå . Og vis du ikke har egenkapital er det umuligt. Men har du foreldre som kan kausjonere går det vell 😉 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indyy Skrevet 13. mars 2019 #37054 Del Skrevet 13. mars 2019 Akkurat nå, BLOMSTERKVAST skrev: Enda mer vanskeligst å få lån nå . Og vis du ikke har egenkapital er det umuligt. Men har du foreldre som kan kausjonere går det vell 😉 Ja hvis de har den muligheten... Er det 20-25% egenkapital nå? Pluss inntekten har selvfølg noe å si. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 13. mars 2019 #37055 Del Skrevet 13. mars 2019 Jeg lurer oppriktig på hva de lever av? Har de inntekt i det hele tatt? Hvorfor snakker hun ikke om jobb? Hva en jobber med er en ganske grunnleggende opplysning om folk flest 🤔 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 13. mars 2019 #37056 Del Skrevet 13. mars 2019 10 minutter siden, Indyy skrev: Ja hvis de har den muligheten... Er det 20-25% egenkapital nå? Pluss inntekten har selvfølg noe å si. 15% ek ved søknad om boliglån , eller kausjonist. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 13. mars 2019 #37057 Del Skrevet 13. mars 2019 18 minutter siden, Rosasko skrev: Er vel ikke lenge før audien er på finn tenker jeg 😝 Den bilen var det første jeg tenkte på da jeg leste her at hun hadde økt lån på huset i fjor med 500.000. De prøvde jo å selge den, før de tok den vekk fra salg og hun kom med en forklaring på at de uansett trengte to biler og at Gekko kjøpte den i stedet.... 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruenFraHavet Skrevet 13. mars 2019 #37058 Del Skrevet 13. mars 2019 Frøkna er jo voldsomt opptatt av hvor store barna hennes har blitt, og jeg regner med at hun mener «eldre» og ikke at de har lagt på seg kraftig. Streifer tanken henne om at disse barna/barnas venner og deres familier har full tilgang til ALL informasjon om henne, barna, kjærlighetsliv, konkurser, svik, løgner og bedrag? Begynner det å bli det aller minste pinlig for henne? 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regine. Skrevet 13. mars 2019 #37059 Del Skrevet 13. mars 2019 1 time siden, Rosasko skrev: Flytte hjem til foreldrene i en alder av 30 😆 Med 5 barn og en samboer som er far til 1.5 barn i denne settingen. Jeg kjenner jeg ikke er klar og gruer meg om dette skjer meg som mor til mine jenter. Flytte hjem som 30 åring med 5 barn og samboer som er far til ditt ene barnebarn som er felles og far til et ekstra barn og stefar til tre andre barn med to forskjellige fedre. Må jeg, så må jeg. Håper barna mine slipper den situasjonen og at jeg slipper å huse 7 ekstra på ett barn. Hvis begge bsrna mine velger den samme livsstil, så må jeg huse 14 personer i tillegg til meg og mannen (og hunden). 😶 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 13. mars 2019 #37060 Del Skrevet 13. mars 2019 Ikke lenge etter at Kim flyttet inn høsten 2016 fortalte Camilla at de hadde ordnet papirene så alt var på stell. Hun skrev såvidt jeg husker ikke direkte at han hadde kjøpt seg inn og eide halvparten. Da huset skulle selges høsten 2017 var historien at Kim ikke ville kjøpe seg inn i huset fordi det ikke var plass til at datteren hans kunne få eget rom. At Lord Gekko AS ser ut til å være i ferd med å bli tvangsoppløst skal såvidt jeg vet ikke bety at Camilla må selge rekkehuset. Kim eier firmaet alene. Hun eier rekkehuset alene. At disse to tingene skjer samtidig tror jeg faktisk er tilfeldig. Men at et eller annet de ikke forteller ligger bak, det er jeg ikke i tvil om. Og jeg er ikke skadefro, dette er bare trist. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg