Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, BLOMSTERKVAST skrev:

Ja ,kanskje det ,men snart 3 år som vi har fått dokumentert er han ikke i jobb. 

Da han en kort periode jobbet med telefonsalg ble det FLITTIG dokumentert på Snap.

Etter det er sofasliting, golf og poker det eneste han dokumenterer (i "arbeidstiden").

Endret av FruRosa
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 27.2.2019 den 22.28, Friluftsdame skrev:

Du verden du verden Paprika. Den dødssyke disker opp med middag og boller. Fantastisk. Du føler ikke at du møter deg selv i døren vel? 

I dag forteller den selvmedlidende om hvor lukket og privat du er blitt med årene. 

Vel, jeg tror ikke du har klart å identifisere forskjellen på å være privat og å være personlig.

Jeg synes ikke at du fremstår som beskyttende av det som burde være privat. Du deler faktisk altfor mye av det som er strengt privat for dine. Som nærbilder av mindreåriges privatliv. Som et ultralydbilder. Som et morsdagskort. Som bilder fra et frokostbord med mindreårige rundt. Som omtale av mindreårige, selv om den er positiv. Som bilder av rommet til en mindreårig. Dette er privat, skjønner du. 

Derimot opplever jeg at du fremstår som lite personlig. Det blir pjatt og syt og reklame på repeat. Den kommersielle deg. For meg er ikke det å være personlig. 

Det at du beveger deg så mye i dette området som virkelig er privat, og at resten ikke er konsistent, gjør at du blir hyppig  kritisert 

🤗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, neiognei skrev:

Det er vel ikke du som avgjør om hennes svangerskap er enkelt eller vanskelig. At det er fysisk normalt betyr da ikke at det ikke er vanskelig på det psykiske plan. Det er åpenbart at hun sliter i svangerskapet, er det ikke det da? 

Det er ikke åpenbart at hun sliter i svangerskapet nei.. men det er åpenbart at hun sliter på alle mulige andre plan, det er jeg heeelt enig i...

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, CMarie skrev:

Mellom 15-18.000 i måneden på mat 😲

Holy cow!

Ref:siste blogginnlegg 

Skulle likt å sett en liste over alt hun handler i løpet av en mnd da...skjønner ikke at folk klarer å bruke så mye engang. Skjønner at det er dyrt når man er en stor familie, men det får da være grenser

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Wenda skrev:

Skulle likt å sett en liste over alt hun handler i løpet av en mnd da...skjønner ikke at folk klarer å bruke så mye engang. Skjønner at det er dyrt når man er en stor familie, men det får da være grenser

Hvis man spiser på kafé eller handler takeaway hele tiden og er i fullstendig koma når det kommer til å fylle fryseren men aldri bruker det som er oppi der er det ikke så rart. All den svenskehandelen virker kanskje billig der og da, men når ikke maten brukes og man heller går ut for å spise med mann og barn så flyr tusenlappene fort i løpet av en måned. Jeg er faktisk ikke overrasket. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, CMarie skrev:

Holy cow!

Det er MYE med tanke på at de en stor del av mnd faktisk bare er to voksne.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba
2 timer siden, CMarie skrev:

Holy cow!

Hvorfor skal hun snakke sant her, hun er jo ikke alltid så nøye på sannheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også sjokkerende mye på mat. Det gjør mange av oss om vi regner på det. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, miss summers skrev:

Jeg bruker også sjokkerende mye på mat. Det gjør mange av oss om vi regner på det. 

Det er det vi gjør! Jeg prøver å ligge på et budsjett på rundt 1500 i uka for vår familie på tre. Handler én gang i uka og har ukesmeny. En jentekveld og en tur på restaurant med familien og vi har dobla ukas matbudsjett lett! Det er ingen problem for oss sånn sett. Men hvis man da rasker med seg en baguette og juice til lunsjen, en pølse til hver etter fotballtrening på bensinstasjon eller lignende så sier det seg egentlig selv altså.  Selvom 15 000 i måneden er MYE så er det langt ifra umulig. Hvert fall hvis man kaster mye av maten man allerede har i hus og spiser mye ute. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bruker 1500kr uka, 2 voksne og en tenåring. Da spiser vi sunt og godt, og kaster ingenting. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal alle poengtere hvor mye bedre de er til ALT, i denne tråden? Who fuckings care? 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først og fremst synes jeg dagens innlegg var skremmende. Skremmende fordi det bekrefter galskapen som lenge har vært kommentert. Dog i det minste et innlegg om noe annet enn sytogklagogstakkarsmegaltså.

Svulstige beskrivelser om et ekstremt stort hjerte for mat og at de rettene hun lager av det de har nesten alltid blir like magiske. Det du egentlig mener Paprika er at du er veldig glad i mat og at det du lager av det du har som regel alltid blir godt? Grei nok beskrivelse det vel, er det ikke? 

Paprika deler og beskriver som om det vanvittige forbruket var fortid; at hun kjørte 2 selskap på ræva og fortsatte sitt private forbruk som før. Det er vel ikke helt riktig. Kanskje når det gjelder husholdning, men på bloggen eksponeres jo fremdeles et vanvittig forbruk; kjøp dyrt og selg billig. For den godeste kjøper jo slettes Ikke brukt. Hun har nettopp solgt det meste av interiør billig, for så å kjøpe nytt. Hun selger barneutstyr, for så å tigge om spons av nytt. Og hun selger klær, for så å kjøpe nytt. Pusser opp, og river ned eller maler over. 

Mye å gå på når det gjelder økonomi, med andre ord. Og å kaste sekker mer plastflasker istedenfor å pante..vel..ehh..joda..godt du fant ut av det da.. putte i panteautomaten istedenfor å kjøre på gjenvinningsstasjonen. 

Endret av Friluftsdame
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Clara80 skrev:

Det er MYE med tanke på at de en stor del av mnd faktisk bare er to voksne.

De har to store barn annenhver uke, ei lita frøken 80% og ei frøken 20%. Er vel ikke noe vits i å justere på fakta, matbudsjettet er hårreisende nok uansett. 😛

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Trua skrev:

La folk bruke penga på mat, reiser, klær whatever 

Det er vel ingen her inne som nekter folk det? Men når en skriver om pengebruken i en offentlig dagbok, må det vel være rom for å kommentere? 

Endret av Marriet
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...