Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan  er det mulig å skrive det ene blogginnlegget etter det andre med samme innhold. Vi har forstått nå VP at du har et vanskelig.svangerskap. Det er mange fler av oss som har hatt vanskelige svangerskap uten å skrive side opp og side ned om det.

Endret av Oppland
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Oppland skrev:

Hvordan  er det mulig å skrive det ene blogginnlegget etter det andre med samme innhold. Vi har forstått nå VP at du har et vanskelig.svangerskap. Det er faktig mange fler av oss som også har hatt uten å skrive side opp og side ned om det.

Hvorfor lese bloggen?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Trua skrev:

Hvorfor lese bloggen?

Det har jeg begynt å spørre meg selv om også. 😁

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Oppland skrev:

Det har jeg begynt å spørre meg selv om også. 😁

Lover deg at det holder å følge med her😊

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gjest_88 skrev:

Tenk så kipt da om 2-3 uker er hun jo på overtid, blir mange uker overtid på hun😂😂🙄

Håper hun går 2 uker over tiden ,fra den 20 april 😳

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og innimellom all sytingen så skinner det igjennom at hun er fryktelig stolt over å ikke ha lagt på seg "mer enn kula på magen". Skift fokus Paprika.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Trua skrev:

Lover deg at det holder å følge med her😊

Enig! Jeg har ikke vært inne på bloggen på mange mnd, får med meg alt her. 😉

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
2 timer siden, Oppland skrev:

Hvordan  er det mulig å skrive det ene blogginnlegget etter det andre med samme innhold. Vi har forstått nå VP at du har et vanskelig.svangerskap. Det er mange fler av oss som har hatt vanskelige svangerskap uten å skrive side opp og side ned om det.

Men hun har ikke et vanskelig svangerskap. Hun har et helt normalt et... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, BethD skrev:

Men hun har ikke et vanskelig svangerskap. Hun har et helt normalt et... 

Det er vel ikke du som avgjør om hennes svangerskap er enkelt eller vanskelig. At det er fysisk normalt betyr da ikke at det ikke er vanskelig på det psykiske plan. Det er åpenbart at hun sliter i svangerskapet, er det ikke det da? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
1 minutt siden, neiognei skrev:

Det er vel ikke du som avgjør om hennes svangerskap er enkelt eller vanskelig. At det er fysisk normalt betyr da ikke at det ikke er vanskelig på det psykiske plan. Det er åpenbart at hun sliter i svangerskapet, er det ikke det da? 

Hvorfor sette igang med nr 4 da?? Det er jo reprise av forrige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
1 minutt siden, neiognei skrev:

Neida, går bare utifra det jeg får servert på bloggen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba

Hvorfor jobber ikke mannen hennes?Han virker da ganske frisk fysisk når han trasker rundt på golfbanen time etter time. Han kan selvsagt slite med ting vi ikke ser.

Jeg trodde NAV ville ha folk i jobb, og det er litt uvanlig å være heimeværende år etter år slik som han er.

Jeg var langtidssykemeldt (2 mnd) etter en større operasjon, og det var ikke måte på hvor mange møter NAV forventet jeg skulle stille opp på for at jeg skulle  komme kjapt tilbake til jobb. De påla jobben å ha møte med meg, og selv om jeg ikke kunne kjøre bil pga operasjon så måtte jeg stille 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BethD
1 minutt siden, Macimba skrev:

Hvorfor jobber ikke mannen hennes?Han virker da ganske frisk fysisk når han trasker rundt på golfbanen time etter time. Han kan selvsagt slite med ting vi ikke ser.

Jeg trodde NAV ville ha folk i jobb, og det er litt uvanlig å være heimeværende år etter år slik som han er.

Jeg var langtidssykemeldt (2 mnd) etter en større operasjon, og det var ikke måte på hvor mange møter NAV forventet jeg skulle stille opp på for at jeg skulle  komme kjapt tilbake til jobb. De påla jobben å ha møte med meg, og selv om jeg ikke kunne kjøre bil pga operasjon så måtte jeg stille 

Kanskje han er på møter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, BethD skrev:

Kanskje han er på møter? 

Ja ,kanskje det ,men snart 3 år som vi har fått dokumentert er han ikke i jobb. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Poly skrev:

Og innimellom all sytingen så skinner det igjennom at hun er fryktelig stolt over å ikke ha lagt på seg "mer enn kula på magen". Skift fokus Paprika.

Hvilke voksne folk sier slik til gravide? Hun skriver det er mange som sier hun har så fin liten mage og ikke lagt på seg andre steder😳

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest BethD
9 minutter siden, BLOMSTERKVAST skrev:

Ja ,kanskje det ,men snart 3 år som vi har fått dokumentert er han ikke i jobb. 

Da kan han ikke gå på dagpenger ivertfall, det får man bare i to år...lurer på hva inntekten hans går ut på da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, BethD skrev:

Da kan han ikke gå på dagpenger ivertfall, det får man bare i to år...lurer på hva inntekten hans går ut på da

Har jo nettbutikk 🤷🏻‍♀️

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Macimba skrev:

Han har jo bloggen til C..... Plenty jobb bare det!...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at det er blitt for enkelt å tjene penger her i landet når en familie på 6, snart 7 kan leve som småkonger på inntekten hun får av den lille bloggen 😳

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...