FrøkenFarao Skrevet 26. februar 2019 #36741 Del Skrevet 26. februar 2019 Hvorfor ikke leve i nuet tenker jeg..syns hun jager hele tiden mot sommer,høst,jul og vår..vipps er du gammel og skulle ønske tiden gikk saktere(sitat min mormor som døde ifjor 98 år gammel❤️) 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 26. februar 2019 #36742 Del Skrevet 26. februar 2019 8 minutter siden, FruRosa skrev: Det er 7 uker og 4 dager til hennes termin 20.april. Henger jo ikke på greip den nedtellingen hennes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 26. februar 2019 #36743 Del Skrevet 26. februar 2019 Det er vel slik at de fleste fødsler som er igangsatt blir kan bli verre enn de hvis de starter av seg selv? Det sa i alle fall jordmoren til meg. Hun har sikkert ikke fått innviklet ks. Men kalnes har jo bedt om unnskyldning på det STERKESTE. Sikkert ingen som har fått så STERK unnskyldning før. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 26. februar 2019 #36744 Del Skrevet 26. februar 2019 32 minutter siden, Nussepus skrev: Det er vel slik at de fleste fødsler som er igangsatt blir kan bli verre enn de hvis de starter av seg selv? Det sa i alle fall jordmoren til meg. Hun har sikkert ikke fått innviklet ks. Men kalnes har jo bedt om unnskyldning på det STERKESTE. Sikkert ingen som har fått så STERK unnskyldning før. Hva har de unnskyldt for? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 26. februar 2019 #36745 Del Skrevet 26. februar 2019 2 minutter siden, Clara80 skrev: Hva har de unnskyldt for? At de «ødela» fødselen hennes og at hun fikk dårlig behandling tydeligvis. De «glemte» henne under fødselen. Jeg hadde dratt i ringesnora jeg hvis jeg trengte hjelp. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 26. februar 2019 #36746 Del Skrevet 26. februar 2019 1 minutt siden, Nussepus skrev: At de «ødela» fødselen hennes og at hun fikk dårlig behandling tydeligvis. De «glemte» henne under fødselen. Jeg hadde dratt i ringesnora jeg hvis jeg trengte hjelp. Det hadde nok de fleste gjort tror jeg 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bloppis Skrevet 26. februar 2019 #36747 Del Skrevet 26. februar 2019 Jeg fødte for to uker siden, ble satt i gang halvannet døgn etter at vannet gikk fordi det ikke kom rier (en dag før termin). Hadde da virkelig ingen jordmor sittende inne hos meg hele tiden før det nærmet seg? Opplevde likevel å bli veldig godt ivaretatt, hadde både lystgass og ctg - og jordmor kom innom innimellom. Kan også understreke at man blir hørt helt ut i korridoren når man får vondt nok til å skrike litt, trenger ikke ringe i snora en gang😅😅 Skjønner ikke helt hvordan det er mulig å bli glemt på fødestua.. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 26. februar 2019 #36748 Del Skrevet 26. februar 2019 Uke 32+6 er da uke 34 i hennes verden. Hjelpes. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 26. februar 2019 #36749 Del Skrevet 26. februar 2019 1 minutt siden, Xstrella skrev: Uke 32+6 er da uke 34 i hennes verden. Hjelpes. Ja det er helt utrolig at det går an Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 26. februar 2019 #36750 Del Skrevet 26. februar 2019 Men jeg skjønner ikke det her. Har bare vært gravid en gang og var ikke så himla opptatt av uker. Hadde nok annet å tenke på og visste når jeg hadde termin. Fødte for tidlig da, men nok av det og mer av noe annet. Hun er idag 32+6 og sier at hun er 33 fullgåtte uker i morgen? Er ikke hun 33 fullgåtte uker neste uke? Når hun starter uke 34? Jeg blir helt svimmel av den regninga jeg altså, men enda mer svimmel av hennes... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 26. februar 2019 #36751 Del Skrevet 26. februar 2019 1 minutt siden, Marriet skrev: Men jeg skjønner ikke det her. Har bare vært gravid en gang og var ikke så himla opptatt av uker. Hadde nok annet å tenke på og visste når jeg hadde termin. Fødte for tidlig da, men nok av det og mer av noe annet. Hun er idag 32+6 og sier at hun er 33 fullgåtte uker i morgen? Er ikke hun 33 fullgåtte uker neste uke? Når hun starter uke 34? Jeg blir helt svimmel av den regninga jeg altså, men enda mer svimmel av hennes... Hun er 32+6 idag. Altså,32 fullgåtte uker pluss seks dager. Imorgen er hun 33+0, altså 33 fullgåtte uker,men i sin 34 uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 26. februar 2019 #36752 Del Skrevet 26. februar 2019 1 minutt siden, BethD skrev: Hun er 32+6 idag. Altså,32 fullgåtte uker pluss seks dager. Imorgen er hun 33+0, altså 33 fullgåtte uker,men i sin 34 uke. Aaaaah! Takk for oppklaring. Matematikk og svangerskapsuker er definitivt ikke min sterkeste side 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 26. februar 2019 #36753 Del Skrevet 26. februar 2019 Vanlig at man blir så fort frisk av influensa? Eller var det forkjølelse? Hun skrev på søndag at hun hadde tidenes forkjøelse men også influensa.... i samme innlegg jaja. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 26. februar 2019 #36754 Del Skrevet 26. februar 2019 Til å ha vært døden nær i helgen må jeg si du har svingt deg kjapt ut av sykdommen Paprika. Her ligger folk strykeflate i en uke minst med influensa, men jammen spratt du ikke opp som troll av eske - nysminka og fresh, etter tidenes forkjølelse i helgen. Ikke noe takras å skue. Det er imidlertid vanskelig å forstå hva du skriver, så noe galt må det jo være. Skikkelig Paprikatåkevissvass i dag. Fødselsplan og greier.. jaja. Håper det går etter planen. Hvis ikke er det vel noen som har skylden for det og? 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 26. februar 2019 #36755 Del Skrevet 26. februar 2019 10 minutter siden, Marriet skrev: Aaaaah! Takk for oppklaring. Matematikk og svangerskapsuker er definitivt ikke min sterkeste side 😂 Ikke min heller, men hennes måte å regne på er jo helt hinsides så er ikke rart man blir forvirret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. februar 2019 #36756 Del Skrevet 26. februar 2019 Tråden er ryddet for latterliggjøring, persondebatt, personangrep og spekulasjoner. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 26. februar 2019 #36757 Del Skrevet 26. februar 2019 2 timer siden, marthes skrev: Vanlig at man blir så fort frisk av influensa? Eller var det forkjølelse? Hun skrev på søndag at hun hadde tidenes forkjøelse men også influensa.... i samme innlegg jaja. Nei ikke helt forventet å gå fra døden nær og sykehusinnleggelse på to dager. Alle jeg kjenner som har hatt influensa nå, barn som voksne har hanglet i dagesvis, noen lenger også. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
konkelimonke Skrevet 26. februar 2019 #36758 Del Skrevet 26. februar 2019 Fikk noen svar fra babybanden? Så nysgjerrig på hvorfor de valgte å sponse den bloggen! 🙈🤷🏻♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 26. februar 2019 #36759 Del Skrevet 26. februar 2019 2 minutter siden, konkelimonke skrev: Fikk noen svar fra babybanden? Så nysgjerrig på hvorfor de valgte å sponse den bloggen! 🙈🤷🏻♀️ Nei🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruenFraHavet Skrevet 26. februar 2019 #36760 Del Skrevet 26. februar 2019 14 minutter siden, konkelimonke skrev: Fikk noen svar fra babybanden? Så nysgjerrig på hvorfor de valgte å sponse den bloggen! 🙈🤷🏻♀️ Fikk ikke svar (etter en standardmail om at de ville besvare henvendelsen innen et par dager). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg