Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, Fullrulle skrev:

Jeg tror bloggen hennes er ødelagt....

Kommer heller ikke inn.....Like greit i grunnen🙄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pæddan skrev:

Det er så mye viktig og tungt stoff som må lastes inn, derfor tar det lang tid😬

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Dottie skrev:

Er det dette som står i innlegget hun nettopp postet?

Blant annet. I tillegg til mye annet pjatt og fjas og stakkarsmeg og min uflaks. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Pæddan skrev:

Samme som da hun skrev om "sjokkbeskjed på ultralyd" (de ventet gutt, ikke jente)... Mange som klikker seg inn, og derav vanskelig å få opp siden.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fullrulle skrev:

Det er så mye viktig og tungt stoff som må lastes inn, derfor tar det lang tid😬

Herregud altså, at jeg ikke skjønte det. Må ha blitt hjerne vasket av selveste pap rik ka😖 (skriver som henne også :P )

Endret av Pæddan
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit man kan føle man holder på å dø av influensa (eg e en av de og eg e ikke mann😂🙈) men trenger ikke det bilde kunne heller skreve som et morsomt innslag for det e jo det, det e når en skal beskrive hvordan en har hatt/har influensa og ikke på den smakløse metoden som hun beskriver den på snakk om å overdramatiserer daa😱😂

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, persondebatt og hetsende innlegg, samt svar til disse.

Mynona, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette svangerskapet har satt følelser og tålmodigheten min på en prøve! Typisk min «flaks»….

Hjelpes......

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk min flaks ,mener vell uflaks? 

Ekstremt spennende innhold denne uken skriver hun på bloggen. ,gu skal bli spennende 😳

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gir meg ende over. Knust i 1000 biter... pga en forkjølelse som hun trengte minimal behandling på!? Og babyen vil de altså ikke røre nå pga dette - Altså, mener hun å si at de ville hentet baby ut nå? Kan ho ikke legge seg ned å hvile da, hvis alt er så uendelig slitsomt. Så kanskje baby kan bli til termin og vi kan slippe denne vanvittige sutringa. Skulle jo tro ho var 60 og gravid, da hun tydeligvis er ALTFOR gammel til dette. Jeg kan ikke fatte at ho gikk for nr 4 når livet allerede var så hektisk og forrige svangerskap nesten endte med PTSD. Men nå er jo dette heldigvis helt garantert den aller siste babyen..... Og det er helt garantert fram til neste er på vei 🙈

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Sacramone skrev:

Jeg gir meg ende over. Knust i 1000 biter... pga en forkjølelse som hun trengte minimal behandling på!? Og babyen vil de altså ikke røre nå pga dette - Altså, mener hun å si at de ville hentet baby ut nå? Kan ho ikke legge seg ned å hvile da, hvis alt er så uendelig slitsomt. Så kanskje baby kan bli til termin og vi kan slippe denne vanvittige sutringa. Skulle jo tro ho var 60 og gravid, da hun tydeligvis er ALTFOR gammel til dette. Jeg kan ikke fatte at ho gikk for nr 4 når livet allerede var så hektisk og forrige svangerskap nesten endte med PTSD. Men nå er jo dette heldigvis helt garantert den aller siste babyen..... Og det er helt garantert fram til neste er på vei 🙈

Hvaaaa. Så hun håpet at de skulle hente ut en baby i uke 33??? For en marerittpasient hun må være. Kan GARANTERE at det kommer til å bli så mye inn og ut av sykehuset fremover at de tilslutt gir etter og setter henne i gang/tar keisersnitt. Akkurat sånn hun holdt på sist og. Bare at denne gangen begynner det enda tidligere. Man kan godt være litt lei, men man kan ikke før alvor begynne å håpe på en fødsel i 7 mnd altså. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke dette jaget, å skyndte seg, å få frem dager lenge før de er her. Hun lever jo 6 mnd før oss andre. Klarer ikke å forstå hva det skal være godt for.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...