Klink Skrevet 17. februar 2018 #25041 Skrevet 17. februar 2018 (endret) De kan ikke gjøre noenting rett da. Turen er ikke bra nok/dyr nok. Og gud forby! De shopper for mye, drikker for mye, koser seg for mye, koser seg for lite, smiler for falskt, snapper for mye, snapper for lite, det er dårlig når de ikke å drar på tur og jaggu er det dårlig når de drar på tur også! Og paret må jo skjønne at KG har noe med hva de har råd til og ikke, ikke bruk pengene på tur, ikke på shopping og ikke på mobilt nett, men det er dårlig at de ikke bruker penger på en ordentlig tur da! Vanskelig å gjøre KGkjerringer til lags og vanskelig å ta kritikken seriøst når 90 prosent av "kritikken" er piss. Endret 17. februar 2018 av Klink Mye skrivefeil 32
gjestgitt Skrevet 17. februar 2018 #25042 Skrevet 17. februar 2018 31 minutter siden, Klink skrev: De kan ikke gjøre noenting rett da. Turen er ikke bra nok/dyr nok. Og gud forby! De shopper for mye, drikker for mye, koser seg for mye, koser seg for lite, smiler for falskt, snapper for mye, snapper for lite, det er dårlig når de ikke å drar på tur og jaggu er det dårlig når de drar på tur også! Og paret må jo skjønne at KG har noe med hva de har råd til og ikke, ikke bruk pengene på tur, ikke på shopping og ikke på mobilt nett, men det er dårlig at de ikke bruker penger på en ordentlig tur da! Vanskelig å gjøre KGkjerringer til lags og vanskelig å ta kritikken seriøst når 90 prosent av "kritikken" er piss. Det er vel ingen som har sagt de snapper for lite? De lever jo gjennom kameralinsen. Tur med Kielferja er helt fint det, men det blir putekleint når han legger ut instagram invitasjonen som virker til å love noe helt annet. Bare det å legge det ut på IG er på tryne. De bør lære å snakke til hverandre istedenfor sitte på mobilen 24/7 19
Klink Skrevet 17. februar 2018 #25043 Skrevet 17. februar 2018 4 minutter siden, gjestgitt skrev: Det er vel ingen som har sagt de snapper for lite? De lever jo gjennom kameralinsen. Tur med Kielferja er helt fint det, men det blir putekleint når han legger ut instagram invitasjonen som virker til å love noe helt annet. Bare det å legge det ut på IG er på tryne. De bør lære å snakke til hverandre istedenfor sitte på mobilen 24/7 Camilla hadde jo ikke snappet på lenge...., skriver noen her 5
gjestgitt Skrevet 17. februar 2018 #25044 Skrevet 17. februar 2018 2 minutter siden, Klink skrev: Camilla hadde jo ikke snappet på lenge...., skriver noen her Det er vel mer at det er svært ulikt henne å ikke kjøre full snapbonanza. Folk savner neppe å se de utrolig masete snappene hun deler, men tenker at det er noe som ikke stemmer 23
lillemy02 Skrevet 17. februar 2018 #25045 Skrevet 17. februar 2018 Noe er galt! Hun ser så ukomfortabel ut. Jeg har aldri sett henne slik ! Snur deg bort gjentatte ganger! 15
loffen Skrevet 17. februar 2018 #25046 Skrevet 17. februar 2018 Skulle ønske det var meg, jeg! Som ble overrasket med Kiel-tur, fikk ny flott telefon, spa-behandling, kjøpe nye klær, spise god mat, drinker, slappe av. Herregud, det koster jo masse penger dette. Blir overrasket over at så mange her synes det er harry, og ikke bra nok, sikkert en gratistur han har fått slengt etter seg, osv. For en som meg, så er dette luksus! Disse billigturene det henvises til, er vel bare innvendig lugar, fra tirsdag til torsdag o.l.? Skal du ha utvendig lugar (som jeg så de hadde), og reise i helga, er det dyrere, særlig nå i vinterferien. *harry og fattig* 24
Gjest Touchy Skrevet 17. februar 2018 #25047 Skrevet 17. februar 2018 7 minutter siden, lillemy02 skrev: Noe er galt! Hun ser så ukomfortabel ut. Jeg har aldri sett henne slik ! Snur deg bort gjentatte ganger! Det er bare st spill for galleriet, og ikke noe annet.
Wenda Skrevet 17. februar 2018 #25048 Skrevet 17. februar 2018 1 minutt siden, loffen skrev: Skulle ønske det var meg, jeg! Som ble overrasket med Kiel-tur, fikk ny flott telefon, spa-behandling, kjøpe nye klær, spise god mat, drinker, slappe av. Herregud, det koster jo masse penger dette. Blir overrasket over at så mange her synes det er harry, og ikke bra nok, sikkert en gratistur han har fått slengt etter seg, osv. For en som meg, så er dette luksus! Disse billigturene det henvises til, er vel bare innvendig lugar, fra tirsdag til torsdag o.l.? Skal du ha utvendig lugar (som jeg så de hadde), og reise i helga, er det dyrere, særlig nå i vinterferien. *harry og fattig* Hvor leser du at det er Harry med Kielferja? mange har skrevet at kielferja er en fin tur. Det er derimot måten han la det frem på og måten det blir fremstilt mens de nå er på tur 14
Monky Skrevet 17. februar 2018 #25049 Skrevet 17. februar 2018 12 minutter siden, Wenda skrev: Hvor leser du at det er Harry med Kielferja? mange har skrevet at kielferja er en fin tur. Det er derimot måten han la det frem på og måten det blir fremstilt mens de nå er på tur Om du leser de siste sidene, ser du at ordet "harry" er nevnt veldig mange ganger.. 7
Pæddan Skrevet 17. februar 2018 #25050 Skrevet 17. februar 2018 (endret) 27 minutter siden, lillemy02 skrev: Noe er galt! Hun ser så ukomfortabel ut. Jeg har aldri sett henne slik ! Snur deg bort gjentatte ganger! Om det er så, så kanskje hun da skulle tenke seg om en gang eller TI når hun TRØKKER mobilen opp i fjeset på redningen??? Endret 17. februar 2018 av Pæddan 22
Gjest Senil Skrevet 17. februar 2018 #25051 Skrevet 17. februar 2018 16 minutter siden, loffen skrev: Skulle ønske det var meg, jeg! Som ble overrasket med Kiel-tur, fikk ny flott telefon, spa-behandling, kjøpe nye klær, spise god mat, drinker, slappe av. Herregud, det koster jo masse penger dette. Blir overrasket over at så mange her synes det er harry, og ikke bra nok, sikkert en gratistur han har fått slengt etter seg, osv. For en som meg, så er dette luksus! Disse billigturene det henvises til, er vel bare innvendig lugar, fra tirsdag til torsdag o.l.? Skal du ha utvendig lugar (som jeg så de hadde), og reise i helga, er det dyrere, særlig nå i vinterferien. *harry og fattig* er faktisk ikke en dyr tur. Drar flere ganger pr år, akkurat nå hvert halv pris på oppgradering av lugar. Da ville turen i 4* blitt 1600kr for 2. Billigste lugar med utvgendig får du fort for 800kr, og de lugarene er luksus i forhold til danskebåten. Bestiller alltid 4* lugar og har aldri betalt mer enn 1850 for to.
Klink Skrevet 17. februar 2018 #25052 Skrevet 17. februar 2018 3 minutter siden, Senil skrev: er faktisk ikke en dyr tur. Drar flere ganger pr år, akkurat nå hvert halv pris på oppgradering av lugar. Da ville turen i 4* blitt 1600kr for 2. Billigste lugar med utvgendig får du fort for 800kr, og de lugarene er luksus i forhold til danskebåten. Bestiller alltid 4* lugar og har aldri betalt mer enn 1850 for to. Men hvorfor diskuteres det om det er en dyr tur eller ikke? Spiller ingen rolle! 14
Rosalie Skrevet 17. februar 2018 #25053 Skrevet 17. februar 2018 6 minutter siden, Monky skrev: Om du leser de siste sidene, ser du at ordet "harry" er nevnt veldig mange ganger.. Men ordet «harry» er ikke brukt om selve reisen, altså tur med Kielferga, men oppførselen til de som er på tur. 8
Gjest førstedamen Skrevet 17. februar 2018 #25054 Skrevet 17. februar 2018 Jeg kommer ikke gjennom til Gekkoen på mail 😳 Hadde spørsmål ang et produkt i nettbutikken. Har aldri opplevd å få et slikt automatisk epost svar heller, merkelig. Noen som vet hva problemet er, jeg har vanlig hotmail epost konto.
Monky Skrevet 17. februar 2018 #25055 Skrevet 17. februar 2018 4 minutter siden, Rosalie skrev: Men ordet «harry» er ikke brukt om selve reisen, altså tur med Kielferga, men oppførselen til de som er på tur. Jo, det er brukt om reisen! 3
mikrobe Skrevet 17. februar 2018 #25056 Skrevet 17. februar 2018 (endret) 8 minutter siden, førstedamen skrev: Jeg kommer ikke gjennom til Gekkoen på mail 😳 Hadde spørsmål ang et produkt i nettbutikken. Har aldri opplevd å få et slikt automatisk epost svar heller, merkelig. Noen som vet hva problemet er, jeg har vanlig hotmail epost konto. https://support.office.com/nb-no/article/sendt-e-post-i-outlook-com-kommer-tilbake-som-«levering-mislyktes»-45e048ac-f7b1-4c0f-b525-081cb34f1062 Om du er sikker på at du har skrevet adressen riktig, så er det nok en av de årsakene der. Problemet ligger uansett hos mottaker, ikke din konto. Endret 17. februar 2018 av mikrobe 1
loffen Skrevet 17. februar 2018 #25057 Skrevet 17. februar 2018 11 minutter siden, Rosalie skrev: Men ordet «harry» er ikke brukt om selve reisen, altså tur med Kielferga, men oppførselen til de som er på tur. Jo! Flere ganger, på side 208, 209, 210 osv. 'Kielfergetur er om mulig enda mer harry enn Las Vegas o.l. ' Poenget mitt var at veldig mange rakker ned på tur med Kielferga, hvor skuffet de ville blitt, selv om de ikke nødvendigvis bruker ordet 'harry' om turen! Men mange har også gjort det! At C og K er 'enkle sjeler', så denne turen passer for dem osv. 12
monkey business Skrevet 17. februar 2018 #25058 Skrevet 17. februar 2018 15 minutter siden, førstedamen skrev: Jeg kommer ikke gjennom til Gekkoen på mail 😳 Hadde spørsmål ang et produkt i nettbutikken. Har aldri opplevd å få et slikt automatisk epost svar heller, merkelig. Noen som vet hva problemet er, jeg har vanlig hotmail epost konto. Domenet er utløpt, kanskje derfor. 9
Poly Skrevet 17. februar 2018 #25059 Skrevet 17. februar 2018 25 minutter siden, Klink skrev: Men hvorfor diskuteres det om det er en dyr tur eller ikke? Spiller ingen rolle! Sikkert fordi vi venter på Las Vegas tur som planlagt. Og fordi han liker å fremstille seg selv som en med masse penger via snap. Den turen passer liksom ikke helt inn... 16
monkey business Skrevet 17. februar 2018 #25060 Skrevet 17. februar 2018 Ventes det alltid på alt de sier de skal gjennomføre, eller er det noe spesielt med denne Las Vegas-turen? 4
Anbefalte innlegg