Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, Nasken skrev:

Jeg hadde aldri, under noen omstendigheter, investert i fast eiendom i regi av Kim Ronny Nilsen etter alt lureriet rundt disse syklene hans. 

Eller Kim Øvestad / Kim Ronny Øvestad. Sånn, værsågod alle som måtte Google hans navn før dere kjøper hus. 

• Liker 11
Skrevet

Men stemmer det at de reklamerer for en plass de aldri selv har besøkt? 

• Liker 18
Skrevet

Noen som vet hva disse visningsturene koster?

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Minipilla skrev:

Noen som vet hva disse visningsturene koster?

Ser de har oppdatert hjemmesiden til Sunbreeze Living siden jeg var inne og kikket første gangen, nå er det info om visningsturene Camilla har skrevet om på Instagram og bloggen der også (datoene), men ingen prisinfo.  Sist jeg var inne stod det at neste tur var noen datoer i slutten av oktober og prisen var oppgitt til 1.950 kr per person.  Jeg fikk forståelse av at det inkluderte fly tur/retur og to overnattinger der nede ut fra det som stod på hjemmesiden da.

• Liker 3
Skrevet
20 minutter siden, Christiane_W skrev:

Ser de har oppdatert hjemmesiden til Sunbreeze Living siden jeg var inne og kikket første gangen, nå er det info om visningsturene Camilla har skrevet om på Instagram og bloggen der også (datoene), men ingen prisinfo.  Sist jeg var inne stod det at neste tur var noen datoer i slutten av oktober og prisen var oppgitt til 1.950 kr per person.  Jeg fikk forståelse av at det inkluderte fly tur/retur og to overnattinger der nede ut fra det som stod på hjemmesiden da.

Ikke så dyrt da om man vil ha seg en billig helgetur 😆

• Liker 6
Skrevet
17 minutter siden, Minipilla skrev:

Ikke så dyrt da om man vil ha seg en billig helgetur 😆

Det er onsdag til fredag.  Og jeg vet jo ikke om den prisen fortsatt gjelder, den kan jo ha steget litt. 

• Liker 1
Skrevet

Går det ikke an å kommentere på bloggen hennes? 
Jeg har aldri hatt så mye imot henne tidligere, men når hun promoterer Bulgaria som en idyllisk feriedestinasjon så fikk jeg henne opp i vrangstrupen. Dette legger hun ut MENS hun er på ferie i Spania, haha. Har hun noen gang satt fot i Bulgaria? Aner hun noe som helst om landet? Som at befolkningen stort sett hater turister? Som at landet er korrupt som fy? Om det skjer deg noe kan du overhodt ikke forvente å få hjelp? Å sette seg inn i en taxi kan være risikabelt? Sykehusene har dårlige standard? Asylsøkere bor i boliger med gitter foran vinduet. Jeg kan legge til mye mer. De aller fleste som ferierer i Bulgaria drar ALDRI tilbake. Jeg har selv "familie" derfra og de forstår ikke hvorfor nordmenn velger å rese dit. De fleste sier at så sant de holder seg til hotellet  og stranden (mat, drinker osv) går alt fint. Hotellene og "turist-greiene" er jo nødt til å fremstå perfekt. De på toppen som tjener penger kan jo ikke tape. Men så fort turistene vender snuten andre steder enn turistatrakksjoner blir de fort skuffet. Dårllig mat, uhyggelig befolknning, korrupte ALT, politi som ikke hjelper osv. 

Ser også at hun promoterer delfinshow. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke vet noe om denne parken selv, for alt jeg vet kan den være fantastisk. Men jeg tviler sterkt på at Paprika har satt seg inn i den. Og hun skriver jo ikke egen tekst heller, hun kopierer all rekklame fra leverandør og limer inn på siden sin. 

Snakk om å legge inn effort i reklamene sine... Men nei fysj. Etter det innlegget ble hun en negativ person i mine øyne. Alt for å tjene penger. Copy-paste og reklamen er i gang. Gidd å sjekke ut hva du reklamerer for. 

• Liker 29
Gjest The ceiling lamp
Skrevet
25 minutter siden, Bustefisk skrev:

Jeg har aldri hatt så mye imot henne tidligere, men når hun promoterer Bulgaria som en idyllisk feriedestinasjon så fikk jeg henne opp i vrangstrupen. Dette legger hun ut MENS hun er på ferie i Spania, haha. Har hun noen gang satt fot i Bulgaria? Aner hun noe som helst om landet? Som at befolkningen stort sett hater turister? Som at landet er korrupt som fy? Om det skjer deg noe kan du overhodt ikke forvente å få hjelp? Å sette seg inn i en taxi kan være risikabelt? Sykehusene har dårlige standard? Asylsøkere bor i boliger med gitter foran vinduet. Jeg kan legge til mye mer. De aller fleste som ferierer i Bulgaria drar ALDRI tilbake. Jeg har selv "familie" derfra og de forstår ikke hvorfor nordmenn velger å rese dit. De fleste sier at så sant de holder seg til hotellet  og stranden (mat, drinker osv) går alt fint. Hotellene og "turist-greiene" er jo nødt til å fremstå perfekt. De på toppen som tjener penger kan jo ikke tape. Men så fort turistene vender snuten andre steder enn turistatrakksjoner blir de fort skuffet. Dårllig mat, uhyggelig befolknning, korrupte ALT, politi som ikke hjelper osv. 

Ser også at hun promoterer delfinshow. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke vet noe om denne parken selv, for alt jeg vet kan den være fantastisk. Men jeg tviler sterkt på at Paprika har satt seg inn i den. Og hun skriver jo ikke egen tekst heller, hun kopierer all rekklame fra leverandør og limer inn på siden sin. 

Snakk om å legge inn effort i reklamene sine... Men nei fysj. Etter det innlegget ble hun en negativ person i mine øyne. Alt for å tjene penger. Copy-paste og reklamen er i gang. Gidd å sjekke ut hva du reklamerer for. 

Det var da voldsomt ille du har hatt det i Bulgaria. Jeg og min familie med barn har også vært på ferie i Bulgaria, fire ganger for å være eksakt. Mine opplevelser har utrolig nok vært udelt positive.Opphold, mat, service og aktiviteter osv har vært like gode som alle andre "sydendestinasjoner" jeg har besøkt. En gang hadde vi behov for akutt legehjelp og det ble ordnet på ca 5 min via reiseselskapet. Oppfølging av den syke fungerte glimrende.

Om en kun leser skrekkhistorier så skjønner jeg at folk blir skremt, men jeg tror at dersom man spurte Bulgariaturister flest ville svarene bli litt mer normalisert.

Jeg klarer ikke å forstå at du får et menneske i vrangstrupen fordi dere ser ulikt på et feriemål det allerede er svært ulike meninger om.

Skrevet
1 time siden, Bustefisk skrev:

Jeg har aldri hatt så mye imot henne tidligere, men når hun promoterer Bulgaria som en idyllisk feriedestinasjon så fikk jeg henne opp i vrangstrupen.
Dette legger hun ut MENS hun er på ferie i Spania, haha. Har hun noen gang satt fot i Bulgaria? Aner hun noe som helst om landet? Som at befolkningen stort sett hater turister? Som at landet er korrupt som fy? Om det skjer deg noe kan du overhodt ikke forvente å få hjelp? Å sette seg inn i en taxi kan være risikabelt? Sykehusene har dårlige standard? Asylsøkere bor i boliger med gitter foran vinduet. Jeg kan legge til mye mer. De aller fleste som ferierer i Bulgaria drar ALDRI tilbake. Jeg har selv "familie" derfra og de forstår ikke hvorfor nordmenn velger å rese dit. De fleste sier at så sant de holder seg til hotellet  og stranden (mat, drinker osv) går alt fint. Hotellene og "turist-greiene" er jo nødt til å fremstå perfekt. De på toppen som tjener penger kan jo ikke tape. Men så fort turistene vender snuten andre steder enn turistatrakksjoner blir de fort skuffet. Dårllig mat, uhyggelig befolknning, korrupte ALT, politi som ikke hjelper osv. 

Hæ? Er Camilla i Spania?  Eller har jeg gått glipp av noe her?

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Christiane_W skrev:

Hæ? Er Camilla i Spania?  Eller har jeg gått glipp av noe her?

Hun er vel kanskje hjemme i dag? Men hun var i spania da hun skrev reklameinnlegget om Bulgaria i alle fall

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Bustefisk skrev:

Hun er vel kanskje hjemme i dag? Men hun var i spania da hun skrev reklameinnlegget om Bulgaria i alle fall

Er det dette innlegget du sikter til? http://villapaprikablogg.no/vart-nye-ferieparadis/  Klarer fortsatt ikke skjønne det med at hun var i Spania hun skrev det?:klo:

• Liker 5
Skrevet
29 minutter siden, The ceiling lamp skrev:

Det var da voldsomt ille du har hatt det i Bulgaria. Jeg og min familie med barn har også vært på ferie i Bulgaria, fire ganger for å være eksakt. Mine opplevelser har utrolig nok vært udelt positive.Opphold, mat, service og aktiviteter osv har vært like gode som alle andre "sydendestinasjoner" jeg har besøkt. En gang hadde vi behov for akutt legehjelp og det ble ordnet på ca 5 min via reiseselskapet. Oppfølging av den syke fungerte glimrende.

Om en kun leser skrekkhistorier så skjønner jeg at folk blir skremt, men jeg tror at dersom man spurte Bulgariaturister flest ville svarene bli litt mer normalisert.

Jeg klarer ikke å forstå at du får et menneske i vrangstrupen fordi dere ser ulikt på et feriemål det allerede er svært ulike meninger om.

Jeg får henne ikke i vrangstrupen pga ulike meningenger. Jeg får henne i vrangstrupen fordi hun reklamerer for noe hun ikke vet hva er. Hun har aldri satt fot i landet, hun kopierer tekst fra byrået hun reklamerer for og limer inn på bloggen. Da gjelder det KUN å tjene penger. Lite respekt

• Liker 15
Skrevet
11 minutter siden, Bustefisk skrev:

Nei hun var ikke på ferie i Spania da hun postet reklame om feriehus i Bulgaria, men hun nevnte at familien har familiehus i Spania (ref. Instagram) 

• Liker 9
Skrevet

Så akkurat på bildene fra en av leilighetene. Det ser jo kun ut som et hotellrom jo. Kan det der kalles leiligheter? 

• Liker 3
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, Stinus87 skrev:

Nei hun var ikke på ferie i Spania da hun postet reklame om feriehus i Bulgaria, men hun nevnte at familien har familiehus i Spania (ref. Instagram) 

Hun har jo akkurat vært på 10 dagers ferie i spania? 

Skrevet (endret)
16 minutter siden, Bustefisk skrev:

Nei. Hun var sist i Spania i August. 

Endret av gjestgitt
  • Liker 7
Skrevet
24 minutter siden, Bustefisk skrev:

Hvor har du det i fra? Kilde?

• Liker 3
Skrevet
26 minutter siden, Bustefisk skrev:

:riste: 

• Liker 3
Skrevet
27 minutter siden, Bustefisk skrev:

Tror snap og ig hadde visst om de var in Spain. Så nei de er ikke der. Ig bildene lyver. Så flere skrev. Nyt og kos dere. Hva med å lese alt. Bildene er REKLAME. 

• Liker 14
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...