Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommentaren over - Første kommentaren på 17 timer? Hva skjer? Eller skjer det lite (håper egentlig på det siste:) )😀

• Liker 5
Skrevet

Det er som vanlig; eksponering av mini(er) og "kosebilder" av VP og Gekko.

• Liker 7
Skrevet
7 timer siden, Ovnsbakt Paprika skrev:

Enkelte av bloggermennene er gode til å ta bilder. Det gjelder, etter min mening, ikke Kim, og han later ikke til å bli bedre heller.

I bloggens siste innlegg finner vi et bilde av Camilla som jeg synes er så lite heldig at jeg fant det verdt både klikket og å nevne her. Hva skjer i dette bildet?

http://villapaprikablogg.no/sa-snudde-det/

Posituren med ansiktsuttrykket, armene klemt inntil kroppen og klær som passer litt dårlig bidrar nok til at bildet et uheldig. Men fotografen, om det faktisk er Kim som har tatt det eller ei, har gjort en veldig slett jobb. 

Bloggen har aldri holdt spesielt høy kvalitet, synes jeg, men dette er et nytt lavmål selv for Villa Paprika. 

Ligna på Anne Brith

• Liker 4
Skrevet
8 timer siden, Ovnsbakt Paprika skrev:

Enkelte av bloggermennene er gode til å ta bilder. Det gjelder, etter min mening, ikke Kim, og han later ikke til å bli bedre heller.

I bloggens siste innlegg finner vi et bilde av Camilla som jeg synes er så lite heldig at jeg fant det verdt både klikket og å nevne her. Hva skjer i dette bildet?

http://villapaprikablogg.no/sa-snudde-det/

Posituren med ansiktsuttrykket, armene klemt inntil kroppen og klær som passer litt dårlig bidrar nok til at bildet et uheldig. Men fotografen, om det faktisk er Kim som har tatt det eller ei, har gjort en veldig slett jobb. 

Bloggen har aldri holdt spesielt høy kvalitet, synes jeg, men dette er et nytt lavmål selv for Villa Paprika. 

Samtidig synes jeg ikke vi skal legge skylda utelukkende på Kim. Til syvende og sist er det Camilla som velger hvilke bilder som skal publiseres og det er hun ikke god på!

• Liker 15
Skrevet
14 minutter siden, Marriet skrev:

Samtidig synes jeg ikke vi skal legge skylda utelukkende på Kim. Til syvende og sist er det Camilla som velger hvilke bilder som skal publiseres og det er hun ikke god på!

Hadde nok vært en god ide og pusset linsen på kamera til tider! Ser kronisk møkkete/fettete ut!

• Liker 6
Skrevet

Jeg dør inni meg.. Nyeste snap, Pepsi Max til frokost. Tutekoppen inkludert. 

• Liker 19
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Sitat

Du kan ikke poste innhold med:

• Persondebatt. Det er tillatt å diskutere personer som velger å eksponere seg selv gjennom for eksempel sosiale medier, så lenge diskusjonen ikke bryter med våre øvrige regler. Mindreårige har en særlig beskyttelse på Kvinneguiden. Les mer her om regelen.

Papirfly, mod.

Skrevet (endret)

Mindre eksponering er bare bullshit, massevis av Minigekko og redningen på hennes snap igår (redningen mest igår) og idag. Har ikke ord.

Endret av Gia_
Skrevet

Reklameinnlegg på instagram for feriedestinasjon, Gekkos timeshare kanskje. Merket med #rekalme 

• Liker 15
Skrevet
22 minutter siden, VildeS skrev:

Reklameinnlegg på instagram for feriedestinasjon, Gekkos timeshare kanskje. Merket med #rekalme 

K skal selge leiligheter ref tidligere IG innlegg.  En som har jobbet innen reiseliv kommenterte at sesongen i Bulgaria er kort og mye mafia. Anbefalte å ikke kjøpe der. 

Skrevet

Spennende å se hvor mange som faktisk blir med på disse turene, det er til å le av. Så mye en finne på nettet om reisemålet Bulgaria. Selv vært der og det jeg leser gjør at jeg ikke vurderer å dra dit flere ganger.Får ikke akkuratt mange liker klikk på bildene sine. Blir helt kvalm av hvordan hun fremstiller ting, "vårt nye ferieparadis".Hva mener hun? Skal de kjøpe leilighet?

• Liker 10
Skrevet
17 minutter siden, jente42 skrev:

Spennende å se hvor mange som faktisk blir med på disse turene, det er til å le av. Så mye en finne på nettet om reisemålet Bulgaria. Selv vært der og det jeg leser gjør at jeg ikke vurderer å dra dit flere ganger.Får ikke akkuratt mange liker klikk på bildene sine. Blir helt kvalm av hvordan hun fremstiller ting, "vårt nye ferieparadis".Hva mener hun? Skal de kjøpe leilighet?

Feil å fremstille som ferieparadis når de faktisk ikke har vært der.  De skal på visningstur som blir satt opp, ifølge de selv.  Har vært der jeg også en gang, sier bare styr unna

Skrevet
42 minutter siden, jente42 skrev:

Han skriver de skal kjøpe leilighet. Så spørs det da...om det er med så mye annet der i gården - de tenker det, altså er det. De har fascinerende mye penger til å ikke gjøre stort. 

• Liker 4
Skrevet

har ikke noe personlig kjennskap til Bulgaria. Men har en bekjent som har kjøpt leilighet der og hun skryter det opp i skyene. De var også skeptiske pga alt de har hørt, med tanke på mafia bl a. Men iflg henne er ikke dette et problem eller noe de legger merke til. Det er mye uberørt natur og hun sier det er helt fantastisk der, både ifht natur og priser. De mener også at flere og flere vil få øynene opp for dette og det vil jo gjøre noe med boligprisene, som per i dag er lave.. Iflg henne et kupp mao.

• Liker 5
Skrevet

Har vært i Bulgaria og kritthvite strender er tull. Sjøen var faktisk brunlig og vi så ingen hvite strender. Dette har hun klipt og limt, for så bra vet vi hun ikke skriver. 

• Liker 9
Annonse
Skrevet
42 minutter siden, Minipilla skrev:

Han skriver de skal kjøpe leilighet. Så spørs det da...om det er med så mye annet der i gården - de tenker det, altså er det. De har fascinerende mye penger til å ikke gjøre stort. 

Hvor skriver han det?

Skrevet
11 minutter siden, Snusen skrev:

Hvor skriver han det?

Han svarer på instagrammen til fruen når noen spør at de selv skal kjøpe og gleder seg til å være masse der nede. 

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for bruker- og persondebatt og spekulasjoner.

Papirfly, mod.

Skrevet
57 minutter siden, Xstrella skrev:

Har vært i Bulgaria og kritthvite strender er tull. Sjøen var faktisk brunlig og vi så ingen hvite strender. Dette har hun klipt og limt, for så bra vet vi hun ikke skriver. 

Ja, det der er ren løgn. 

• Liker 9
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...