Smultering Skrevet 6. desember 2016 #6801 Del Skrevet 6. desember 2016 Da ser jeg på IG at Øvestadstyling er oppe å går, med blandt annet byggdekor som samarbeidspartner. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 6. desember 2016 #6802 Del Skrevet 6. desember 2016 (endret) 28 minutter siden, Smultering skrev: Da ser jeg på IG at Øvestadstyling er oppe å går, med blandt annet byggdekor som samarbeidspartner. Så overraskende. Gode stylingtips blir vel at det er fint med lamper i taket som det ikke er lys i og dersom du ikke gidder sparkle taket, kan du bruke photoshop. Endret 6. desember 2016 av Kollontaj 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 6. desember 2016 #6803 Del Skrevet 6. desember 2016 34 minutter siden, Smultering skrev: Da ser jeg på IG at Øvestadstyling er oppe å går, med blandt annet byggdekor som samarbeidspartner. Imponerende med flere skrivefeil/slurvefeil i en annonse. Det virker jo seriøst? Og med et bilde i helt forferdelig dårlig bildekvalitet som skal vise produktet hun tilbyr? Hun legger ikke mye stolthet og ære i jobben. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlomsterMaja Skrevet 6. desember 2016 #6804 Del Skrevet 6. desember 2016 Byggdekor har i allefall en sjarmerende IG-konto ....likte spesielt godt det "behind the scenes"-bildet øverst til høyre 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. desember 2016 #6805 Del Skrevet 6. desember 2016 13 minutter siden, Shoppingqueen skrev: Imponerende med flere skrivefeil/slurvefeil i en annonse. Det virker jo seriøst? Og med et bilde i helt forferdelig dårlig bildekvalitet som skal vise produktet hun tilbyr? Hun legger ikke mye stolthet og ære i jobben. Jeg har lyst til å spørre om hun var full da hun tok det bildet! Det virker VELDIG useriøst. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 6. desember 2016 #6806 Del Skrevet 6. desember 2016 "Et listverket" tyder på at hun ikke vet hva listverk er en gang. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smultering Skrevet 6. desember 2016 #6807 Del Skrevet 6. desember 2016 1 time siden, Shoppingqueen skrev: Imponerende med flere skrivefeil/slurvefeil i en annonse. Det virker jo seriøst? Og med et bilde i helt forferdelig dårlig bildekvalitet som skal vise produktet hun tilbyr? Hun legger ikke mye stolthet og ære i jobben. Virker meget useriøst, gmail adresse til firma? Vel, det er for øvrig ikke noe nytt. Det jeg spesielt savner/reagerer på er at det ikke er noen ordentlig presentasjon av firmaet, hvem er de? (Hun skriver oss så regner med at det da er flere enn henne) Hva kan de hjelpe med? (kommer de å maler, snekrer osv eller er det bare hjelp til å se hva som kan gjøres og deretter kjøpe produkter igjennom de) nøyaktig hvilke samarbeidspartnere har de? etc etc Nå kan vi vel fastslå at bilde som ble lagt ut hvor det står innehaver er for opprettelse av ett firma, men kan man opprette så mange firmaer man vil? Tenker spesielt på at de 2 forrige er konkurs.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norlevo Skrevet 6. desember 2016 #6808 Del Skrevet 6. desember 2016 2 timer siden, BlomsterMaja skrev: Byggdekor har i allefall en sjarmerende IG-konto ....likte spesielt godt det "behind the scenes"-bildet øverst til høyre Jeg skal aldri noen sinne handle hos byggdekor pga det bildet! usmakelig. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smultering Skrevet 6. desember 2016 #6809 Del Skrevet 6. desember 2016 3 timer siden, BlomsterMaja skrev: Byggdekor har i allefall en sjarmerende IG-konto ....likte spesielt godt det "behind the scenes"-bildet øverst til høyre Ja, det får en si. Meget "imponerende" ser i kommentarene under nevnte bilde at byggdekor skal ha en hel serie med slike biler på sin nettside (mulig de har det allerede, gidder ikke sjekke siden deres). Vet ikke med dere andre men jeg får ihvertfall kjempe lyst på nye lister når jeg ser en halvnaken dame på nettsiden/reklamen 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummingbird1 Skrevet 6. desember 2016 #6810 Del Skrevet 6. desember 2016 Ser bildene er tatt hos Erlend Elias... Jeg synes han er fantastisk kul og artig! Men den bittelille blokkleiligheten hans er bare way too much 😱 Overrasker meg ikke at byggdekòr er involvert i det marerittet 😱 Altfor mye og dritharry... Og overmøblert med übertacky Thomas Hill møbler...! Men hver sin smak... Regner med at sikkert Høili familien er gode kunder når man ser hvilken profil dette firmaet velger å gå for 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebella81 Skrevet 7. desember 2016 #6811 Del Skrevet 7. desember 2016 Det bildet var fælt. Det ser ut som om jenta er jagd opp i et hjørne og prøver å dekke seg til. Nå er jeg kvinne og heterofil, men jeg kan ikke skjønne at det er noe pirrende med dette bildet. Noe så ulekkert og uproft. Jeg synes de listene til VP er fine, men aldri i verden om jeg handler hos et slikt firma som dette. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 7. desember 2016 #6812 Del Skrevet 7. desember 2016 Hvorfor i all vide verden velge et bilde det listen ser sprukket ut når man skal fronte at man samarbeider med firma som selger slike lister?? Eier man ikke gangsyn? Jeg er fotograf og øynene mine blør hver gang jeg ser de utrolig dårlige bildene som legges ut. Og...nei man trenger ikke være fotograf for å ta gode bilder. Med dagens teknologi kan en niåring ta bedre bilder enn bloggeier. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 7. desember 2016 #6813 Del Skrevet 7. desember 2016 Ryddet for omtale av tredjeperson, bilde fra sosiale medier og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 7. desember 2016 #6814 Del Skrevet 7. desember 2016 Hvilke bilder og tekst snakker dere egentlig om? Jeg følger henne ikke på Instagram, er det der? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 7. desember 2016 #6815 Del Skrevet 7. desember 2016 Hvilke bilder og tekst snakker dere egentlig om? Jeg følger henne ikke på Instagram, er det der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 7. desember 2016 #6816 Del Skrevet 7. desember 2016 1 time siden, Ellevill skrev: Hvilke bilder og tekst snakker dere egentlig om? Jeg følger henne ikke på Instagram, er det der? Jepp. https://www.instagram.com/villapaprikablogg/?hl=nb Kos deg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 7. desember 2016 #6817 Del Skrevet 7. desember 2016 Oj, det var slurvete tekst/bilde, ja! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 8. desember 2016 #6818 Del Skrevet 8. desember 2016 Altså - jeg dæver. I kommentarfeltet på insta hvor hun presenterer sitt nye "firma" så synes folk synd på henne som MÅ begynne å jobbe igjen allerede. Og dumme NAV som setter kjepper i hjulene for henne så hun ikke bare kan være hjemme og kose seg med baby. Får veldig lyst til å kommentere at dette er da vitterlig selvvalgt - men lar det vær. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smultering Skrevet 8. desember 2016 #6819 Del Skrevet 8. desember 2016 Selvfølgelig er det kjedelig å måtte gå tilbake til "jobb" så fort men det er da ikke synd på henne. Hun kan vel ikke på alvor tro at hun kan være i permisjon om så bare 50% som hun selv skriver og i tillegg håve inn på bloggen. Skriver "jobb" da en del av hennes jobb er bloggen, så hun trenger vel ikke akkurat benytte seg av barnehage med det første. Jeg skjønner meg ikke på disse fansene hennes som sitter å kommenterer at det er så synd på henne og hennes "problemer" med nav, hun har da ingen problemer utenom det at hun vil ha i pose og sekk. Det er helt utrolig for meg at de (og hun) ikke kan fatte at man ikke kan ha permisjon, motta penger fra nav og i tillegg heve lønn fra sin jobb? (bloggen) Kjenner meg for øvrig igjen i at jeg har veldig lyst til å kommentere, men har kommet frem til at jeg vil uansett bare møte en vegg. De hverken vil eller kan forstå og uansett hva man sier så er det mobbing/hets. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 8. desember 2016 #6820 Del Skrevet 8. desember 2016 (endret) Dersom Paprikaen tror at merkevaren Villapaprika er det den engang var, er hun i beste fall naiv. Hun har egenhendig ødelagt den. Det folk flest assosierer med VP i dag, er drama og dårlig forretningsdrift. Det er ikke en kombinasjon av interiør og familieblogg, slik hun selv mener. Verken blogg eller insta er utstillingsvindu for interiør. Slik det engang var. Endret 8. desember 2016 av Friluftsdame 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg