Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest PetronellaPetrine
15 minutter siden, tinky1 skrev:

Hva så om hun kjøper en bil til 700 000?? Er vel ikke dere som skal betale den ned.. Hadde hun ikke hatt råd til det, tviler jeg sterkt på at hun hadde kjøpt den eller fått lån på den. Jeg er enig i at utlevering av barn og tredjepart ikke er greit, men er da måte på ALT folk skal henge seg opp i. 

Har kanskje noe å gjøre med at hun har kjørt 2 firma på dunken fordi hun ikke betalte regningene, men å kjøpe leil. til 2 mill og 2 biler til tilsammmen ca. 1 mill, på under 1 år, går helt fint.  (Ja, vet at firma ikke har noe med privatøkonomien å gjøre men allikevel.)

Endret av PetronellaPetrine
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, tinky1 skrev:

Hva så om hun kjøper en bil til 700 000?? Er vel ikke dere som skal betale den ned.. Hadde hun ikke hatt råd til det, tviler jeg sterkt på at hun hadde kjøpt den eller fått lån på den. Jeg er enig i at utlevering av barn og tredjepart ikke er greit, men er da måte på ALT folk skal henge seg opp i. 

Har vel noe å gjøre med at hun tidligere har vist å ha særdeles dårlig økonomisk sans (butikkene blant annet). Fint hvis hun har råd, men tror ikke jeg er den eneste her inne som er oppriktig bekymret for familiens økonomi. Når (skriver med vilje "når" for jeg er overbevist om at det kommer til å skje) hun går økonomisk på trynet vil det gå ut over uskyldige personer som er helt avhengige av henne. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare kommentere det med NAV og DNA-testen... at det i det hele tatt er et aktuelt tema i hennes liv sier vel sitt! For et drama... :sprettoy:

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Riskrem skrev:

Må bare kommentere det med NAV og DNA-testen... at det i det hele tatt er et aktuelt tema i hennes liv sier vel sitt! For et drama... :sprettoy:

Det er nå en ting...ille nok...m e n at man velger å dele det med hele Norge er så feil at det finnes ikke ord. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PetronellaPetrine
1 time siden, Riskrem skrev:

Ja, det er virkelig godt gjort. Første gang jeg hører om en enslig mor som har måttet ta en DNA-test. Men det er kanskje fordi andre her vett nok til å holde kjeft om det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, PetronellaPetrine skrev:

Ja, det er virkelig godt gjort. Første gang jeg hører om en enslig mor som har måttet ta en DNA-test. Men det er kanskje fordi andre her vett nok til å holde kjeft om det. :fnise:

Jeg skjønner ikke - hvorfor må hun ta en DNA-test?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Riskrem skrev:

Det med DNA testen ville ikke vært nødvendig dersom far tok ansvar for tredjepersonen han var med på å sette til verden.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetronellaPetrine

Forståelig. Hun har tatt DNA test ford hun blir beskyldt for å ha alternative fedre, og ikke er interessert i å forsvare seg lenger. Sånn jeg tolker det, kommer en viss en til å stille opp om testen viser riktig svar! (Ja, har klikket meg inn på galskapen igjen.)

Endret av PetronellaPetrine
Skriveleifer som vanlig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mary Vincent

Det hadde vært kjempefint om dere som forteller om disse selvmotsigelsene også kunne skrive om det i tråden om "Selvmotsigelser, bløff og hvite løgner i bloggverden". 

Det er nemlig akkurat slike eksempler jeg gjerne vil høre om, for det virker som om det er utrolig mye slikt. Så blir de konfrontert med de forskjellige historiene og da klager de på mobbing, de er jo bare mennesker, det skrives artikler om det i lokalavisa og så begynner det på igjen. 

Dette er inntrykket mitt, så om dere som har fått med dere slike tilfeller også kan være snille å samle dem i den andre tråden også så hadde det vært fint!

Takk! ☺

Endret av Mary Vincent
La til link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som gjør at alle dere som kommenterer her inne,  ikke forstår at dere er med å sponse bloggeren slik at hun tjener 100k i mnd? Er det verdt å lire ut av seg et eller annet i denne tråden, på tross av bloggen er uetisk, umoralsk og ikke minst er noe av det mest problematiske man kan tenke seg forretningsmessig? Ganske dobbeltmoralsk å mene så mye negativt  om bloggen også samtidig støtte oppunder den, og gi bloggeren en mlllioninntekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...