Kragebein Skrevet 27. oktober 2016 #6421 Del Skrevet 27. oktober 2016 Tråden er ryddet for kommentarer til moderering, omtale av tredjepart og spekulasjoner. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 28. oktober 2016 #6422 Del Skrevet 28. oktober 2016 Er det ikke litt spesielt å aldri ville ta i mot et jobbtilbud som innebærer å måtte "legge ned" bloggen? Hun skryter av at hun får masse spennende jobbtilbud osv, men legge ned bloggen - nei det skal aldri skje. Jeg synes jo det burde vært en modenhetstegn å kunne i det minste VURDERE en "vanlig" jobb som innebærer at bloggen må komme i andre rekke. En vakker dag MÅ hun jo. Denne bloggen varer ikke evig. Skjønner ikke heeelt hvorfor hun har så stor glede av den heller, ikke slipper hun igjennom kommentarer, hun klager over all mobbingen og trakaseringen som følger med, osv osv....Jeg skjønner det ikke helt. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shepherd Skrevet 28. oktober 2016 #6423 Del Skrevet 28. oktober 2016 Hun har slettet bloggen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå politibil Skrevet 28. oktober 2016 #6424 Del Skrevet 28. oktober 2016 29 minutter siden, Shepherd skrev: Hun har slettet bloggen?? Får den ikke opp jeg heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louiah Skrevet 28. oktober 2016 #6425 Del Skrevet 28. oktober 2016 29 minutter siden, Shepherd skrev: Hun har slettet bloggen?? Nei, alle på blogg.no har feilmeldinger. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 28. oktober 2016 #6426 Del Skrevet 28. oktober 2016 Slettet bloggen nei, kom jo senest i går et innlegg om at det skulle hun ALDRI gjøre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 28. oktober 2016 #6427 Del Skrevet 28. oktober 2016 10 timer siden, Valetta skrev: Er det ikke litt spesielt å aldri ville ta i mot et jobbtilbud som innebærer å måtte "legge ned" bloggen? Hun skryter av at hun får masse spennende jobbtilbud osv, men legge ned bloggen - nei det skal aldri skje. Jeg synes jo det burde vært en modenhetstegn å kunne i det minste VURDERE en "vanlig" jobb som innebærer at bloggen må komme i andre rekke. En vakker dag MÅ hun jo. Denne bloggen varer ikke evig. Skjønner ikke heeelt hvorfor hun har så stor glede av den heller, ikke slipper hun igjennom kommentarer, hun klager over all mobbingen og trakaseringen som følger med, osv osv....Jeg skjønner det ikke helt. Husk at hun ikke engang har fullført videregående. Med en "vanlig" jobb, vil hun ikke tjene så mye som hun tjener på bloggen. Dessuten vil hun være nødt til å jobbe mye mer i en "vanlig" jobb. Det virker som gleden hun har av å blogge er å hevne seg på diverse og legge opp til spekulasjoner, samt legge ut syteinnlegg. Hun har ikke noe behov for åpent kommentarfelt fordi det er på IG det skjer. Det er der hun får hun "likes" og støttende og oppmuntrende kommentarer. I kommentarfeltene på bloggen, var det svært få kommentarer, bortsett fra når hun la opp til drama ved å poste negative kommentarer. Bloggen varer nok evig, men er ikke sikkert den drar inn så mye penger evig. Bloggen har hun aldri lagt noe jobb særlig jobb i; masse skrivefeil, dårlige bilder og få innlegg, så ville vært dumt å legge ned den med tanke på det økonomiske. Ellers tviler jeg på det hun skriver angående masse spennende jobbtilbud. Uten utdannelse og grunnleggende kunnskap om interiør og oppussing, hvor spennende kan det bli... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 28. oktober 2016 #6428 Del Skrevet 28. oktober 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 28. oktober 2016 #6429 Del Skrevet 28. oktober 2016 Hvor mange "spennende jobbtilbud" kan det komme til en dame -som ikke har fullført videregående -som har vært involvert i 2 konkurser på kort tid, og henger ut ansatte på bloggen -som har null impulskontroll, og lever av/for drama ??? 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppsi Skrevet 28. oktober 2016 #6430 Del Skrevet 28. oktober 2016 Altså når jeg hadde baby på noen uker, var jobb det siste jeg tenkte på.... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletrilleline Skrevet 28. oktober 2016 #6431 Del Skrevet 28. oktober 2016 "For det er jo ingen hemmelighet at..." Jo, når du ikke har sagt noe om alle jobbtilbudene dine før, så er det en hemmelighet. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanakass Skrevet 28. oktober 2016 #6432 Del Skrevet 28. oktober 2016 Hun kunne hatt litt å lære av FruMaela. De var vel med i Unge Mødre sånn ca samme tid? ikke for å sammenligne, men se hvordan noen med ganske samme utgangspunkt har gått forskjellige veier. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 28. oktober 2016 #6433 Del Skrevet 28. oktober 2016 (endret) Har ikke vært inne på bloggen hennes på ei god stund, men tok en tur innom nå. Og milde måne og herre min skaper for noen ELENDIGE skriveferdigheter hun har! Hun skriver dårligere enn jeg gjorde på barneskolen, og jeg lever ikke engang av å skrive. Disse to avsnittene jeg har sitert kommer RETT etter hverandre. Ekstremt lite variert språk, samt skrivefeil i hver eneste setning! Ikke bare "tasteleifer" og slurvefeil, men også det som går på grunnleggende skriveferdigheter som og/å-feil, kommafeil, orddelings-/særskrivingsfeil og dobbelt-/enkeltkonsonant. Jeg får vondt langt inn i rettskrivingssjela mi. " Det er ingen hemmlgihet at jeg en dag skal ut å bruke hendene mine igjen. Jeg har lært at jeg er altfor rastløs til å kun ønske og blogge , det å bare sitte hjemme å blogge hadde skremt livet av meg.. Missforstå meg rett, jeg elsker det som sagt, men jeg MÅ bruke kroppen litt fysisk også. " " Det er ingen hemmlighet at jeg nå har fått noen spennende nye jobbtilbud, det tikker stadig inn noen. Dette er jeg såklart over lykkelig for og ikke alle omhandler interiør og styling.. hihi. " I tillegg er jo bildene hennes helt bak mål når det gjelder både kvalitet, komposisjon og lyssetting! Det skinner virkelig ikke gjennom på bloggen at "bloggen er noe jeg har STOR lidenskap for og noe jeg virkelig brenner for". Endret 28. oktober 2016 av Rubella 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monstergospel Skrevet 28. oktober 2016 #6434 Del Skrevet 28. oktober 2016 1 time siden, kanakass skrev: Hun kunne hatt litt å lære av FruMaela. De var vel med i Unge Mødre sånn ca samme tid? ikke for å sammenligne, men se hvordan noen med ganske samme utgangspunkt har gått forskjellige veier. Hva mener du? Frumaela blottlegger da barna omtrent like mye. Er hun bedre fordi hun har klart å holde sammen med barnefar? Dårlig sammenligning syntes jeg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 28. oktober 2016 #6435 Del Skrevet 28. oktober 2016 Det er flott når folk finner kjærligheten (på ny)! Og de aller fleste unner nok VP lykken! Det folk reagerer på er det rasende tempoet alt skjer i! Hva skjedde med å date, å se ting litt an og la forholdet utvikle seg over tid? Hva skjedde med å ikke involvere andre i forholdet før de kjenner hverandre godt nok til å være sikre (så sikre som man KAN bli) på at dette vil vare? Uansett hvor forelsket man er, er det lov å bruke sunn fornuft og gangsyn! Det er vel ikke veldig mange kloke avgjørelser som er tatt i nyforelskelsens rus? Og dette forholdet påvirker ikke bare VP og kjæresten. Det er andre involverte, som ikke fortjener sorgen hvis det viser seg at dette ikke blir hva de håper og tror nå. De burde vært forskånet for dette, mens forholdet ennå er så ferskt! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 28. oktober 2016 #6436 Del Skrevet 28. oktober 2016 (endret) 4 timer siden, PetronellaPetrine skrev: Husk at hun ikke engang har fullført videregående. Med en "vanlig" jobb, vil hun ikke tjene så mye som hun tjener på bloggen. Dessuten vil hun være nødt til å jobbe mye mer i en "vanlig" jobb. Det virker som gleden hun har av å blogge er å hevne seg på diverse og legge opp til spekulasjoner, samt legge ut syteinnlegg. Hun har ikke noe behov for åpent kommentarfelt fordi det er på IG det skjer. Det er der hun får hun "likes" og støttende og oppmuntrende kommentarer. I kommentarfeltene på bloggen, var det svært få kommentarer, bortsett fra når hun la opp til drama ved å poste negative kommentarer. Bloggen varer nok evig, men er ikke sikkert den drar inn så mye penger evig. Bloggen har hun aldri lagt noe jobb særlig jobb i; masse skrivefeil, dårlige bilder og få innlegg, så ville vært dumt å legge ned den med tanke på det økonomiske. Ellers tviler jeg på det hun skriver angående masse spennende jobbtilbud. Uten utdannelse og grunnleggende kunnskap om interiør og oppussing, hvor spennende kan det bli... Jeg er enig i mye av det du skriver her, og også din antagelse om at bloggen vil vare evig. Men ikke under vingene til Nettavisen, om de tar seg selv seriøst. Nettavisen finner det kanskje ikke spesielt heldig for omdømmet sitt å fortsette en avtale med en selvutnevnt interiørblogger som VP også er klassifisert som, men som stort sett bruker spalteplassen sin på konflikt fremfor interiør. Nettavisen ser heller ikke ut til å ha forhandlet frem særlig gode samarbeidsavtaler for VP - annet enn banner- og hesteskoannonser, så særlig lukrativ tror jeg ikke bloggen er. Korriger meg gjerne, men VP vil sannsynligvis måtte finne seg en jobb, for jeg tviler på at VP har lov til å starte nytt handelssforetak helt uten videre etter to konkurser innenfor et år med eierskap i begge - siden hun i følge Brønnøysund satt med 25% aksjer samt prokura på firma nr. 2 helt frem til oppbud. Så fra å være daglig leder til å hevde å ikke ha noe med SBN å gjøre når skuta ikke gikk rundt, faller på sin egen urimelighet. Dog kan det by på problemer å få seg en jobb når man så tydelig har gitt blaffen i å utføre sitt daglige virke godt nok, uten den minste form for yrkesstolthet eller seriøsitet være seg firmaeier, interiør eller skribent. Og arbeidsgivere generelt, med dagens arbeidsmarked, krever litt mer kompetanse og godt omdømme enn VP kan vise til. Hun er for gammel til å få seg en jobb med god inntekt uten å kunne vise til relevant skolegang, utdannelse og kvalifikasjoner utover annet enn en kortvarig bloggkarriere, i et presset arbeidsmarked. Endret 28. oktober 2016 av Cavatina Omformulert 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 29. oktober 2016 #6437 Del Skrevet 29. oktober 2016 Tråden er ryddet for kommentarer til moderering, spekulasjoner, brukerdebatt, omtale av barn, omtale av tredjepart, avsporinger og samtlige svar til dette. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrahima Skrevet 29. oktober 2016 #6438 Del Skrevet 29. oktober 2016 På 28.10.2016 den 17.01, Cavatina skrev: Jeg er enig i mye av det du skriver her, og også din antagelse om at bloggen vil vare evig. Men ikke under vingene til Nettavisen, om de tar seg selv seriøst. Nettavisen finner det kanskje ikke spesielt heldig for omdømmet sitt å fortsette en avtale med en selvutnevnt interiørblogger som VP også er klassifisert som, men som stort sett bruker spalteplassen sin på konflikt fremfor interiør. Nettavisen ser heller ikke ut til å ha forhandlet frem særlig gode samarbeidsavtaler for VP - annet enn banner- og hesteskoannonser, så særlig lukrativ tror jeg ikke bloggen er. Korriger meg gjerne, men VP vil sannsynligvis måtte finne seg en jobb, for jeg tviler på at VP har lov til å starte nytt handelssforetak helt uten videre etter to konkurser innenfor et år med eierskap i begge - siden hun i følge Brønnøysund satt med 25% aksjer samt prokura på firma nr. 2 helt frem til oppbud. Så fra å være daglig leder til å hevde å ikke ha noe med SBN å gjøre når skuta ikke gikk rundt, faller på sin egen urimelighet. Dog kan det by på problemer å få seg en jobb når man så tydelig har gitt blaffen i å utføre sitt daglige virke godt nok, uten den minste form for yrkesstolthet eller seriøsitet være seg firmaeier, interiør eller skribent. Og arbeidsgivere generelt, med dagens arbeidsmarked, krever litt mer kompetanse og godt omdømme enn VP kan vise til. Hun er for gammel til å få seg en jobb med god inntekt uten å kunne vise til relevant skolegang, utdannelse og kvalifikasjoner utover annet enn en kortvarig bloggkarriere, i et presset arbeidsmarked. Uten avtalen med nettavisen så får hun heller ikke blogget. Med konkursene i bagasjen så tviler jeg på at lovverket tillater henne å starte eget AS og blogge under egen fane som selvstendig næringsdrivende! Det er vel slik de selvstendige bloggerne har gjort det? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilim Skrevet 30. oktober 2016 #6439 Del Skrevet 30. oktober 2016 Blir så forvirriet av blogginnleggene hennes (har ikke lest bloggen på evigheter, men klikket meg en tur inn nå) ene innlegget skriver hun at hun og S har noe spennende på gang (tolket det som de skulle starte noe sammen) i neste innlegg skriver hun at hun har fått flere jobbtilbud, å virket som hun var interessert i noen av de. Hva vil hun egentlig ha osd til å tro? At hun er super attraktiv på jobb markedet, noe jeg tviler stekt på. Angående interiøret hennes så får jeg vondt i øynene av å se på det, tror hun at hun bor i en stor villa? Hun innreder som om stua skulle vært 50 kvadrat. Kommer aldri til å bli klok på den dama der. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 30. oktober 2016 #6440 Del Skrevet 30. oktober 2016 Tråden er ryddet for avsporinger, spekulasjoner, omtale av barn, omtale av tredjepart og svar til dette. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg