Dottie Skrevet 26. september 2016 #6041 Del Skrevet 26. september 2016 (endret) 14 timer siden, tinky1 skrev: Synes egentlig synd på henne. Hun er langt ifra over eksen og viser mer og mer at hun er "sånn". Hadde virkelig sansen for henne da hun var med i unge mødre. Hun virket så lykkelig og oppegående. Å utlevere tredjepart på denne måten blir for dumt. Hun er tross allt 31 og det virker ikke som hun eier selvinnsikt. Hun er født i -89, så hun er ikke 31 år... Men det forsvarer ikke oppførsel hennes uansett alder. Endret 26. september 2016 av Bond 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinky1 Skrevet 26. september 2016 #6042 Del Skrevet 26. september 2016 (endret) Synes det er trist at venninnene oppfordrer henne til å utlevere eksen på den måten. Sier litt om hva slags venninner hun har. Skjønner godt hun er såret og at det ikke er lett å være alenemor, men come on, på tide å vokse opp og heller se fremover. Endret 26. september 2016 av Bond 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinky1 Skrevet 26. september 2016 #6043 Del Skrevet 26. september 2016 2 minutter siden, Dottie skrev: Hun er født i -89, så hun er ikke 31 år... Men det forsvarer ikke oppførsel hennes uansett alder. Ok🙈 Trodde hun var over tredve. Men nei, det forsvarer ikke oppførselen hennes. Sier også litt om hva slags venninner hun har , som oppfordrer henne til å utlevere eksen på den måten. Mon tro hva han tenker om alt det her. Han MÅ jo ha fått med seg alt det sirkuset.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletrilleline Skrevet 26. september 2016 #6044 Del Skrevet 26. september 2016 Noen som tror på innlegget "Indre ro, jeg fant den"? Eh... Hun virker så bitter at alt hun tenker på er å fornærme eller prøve å gjøre exen sjalu. Tror ikke på henne et øyeblikk! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 26. september 2016 #6045 Del Skrevet 26. september 2016 9 minutter siden, lilletrilleline skrev: Noen som tror på innlegget "Indre ro, jeg fant den"? Eh... Hun virker så bitter at alt hun tenker på er å fornærme eller prøve å gjøre exen sjalu. Tror ikke på henne et øyeblikk! Jeg tror ikke på henne! Kanskje hun tror det selv, men... Når noen så krampaktig prøver å overbevise omverden om at de har det fantastisk, er det som regel det motsatte som er tilfellet. Dessverre! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla29 Skrevet 26. september 2016 #6046 Del Skrevet 26. september 2016 Nei, nei, nei Dette er bare trist. Trist for alle parter. Det er jo så tydelig at hun ikke er over x-en og det er så tydelig at hun ikke har det bra i det hele tatt. Dette er bare trist For GUDS skyld nå må da hennes nærmeste våkne opp og få henne til å kutte ut dette her. Hadde dette vært min datter, søster eller venninne hadde jeg gått til store anstrengelser for å få henne til å kutte ut SoMe totalt. Dette er som å se på en båt man VET vil synke, men ingen gjør noe som helst for å stoppe det... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angstkvinnen Skrevet 26. september 2016 #6047 Del Skrevet 26. september 2016 Det er jo mulig at denne personen ikke vet at han har rettigheter? Jeg håper noen tar kontakt med han og får en stopper for dette. Jeg har en venninne som måtte gå til familievernkontoret med hauger av bevis på hvor "gal" eksen hennes var, og det gjorde at han stoppet. Man tror at man ikke får konsekvenser, helt til en ekstern profesjonell personer leser tekstmeldinger du har skrevet høyt. Det er pinlig, og er absolutt virkningsfult for å få en stopper. Dette er jo skadelig for han! Jeg ville forfattet et langt brev med nøye beskrivelse av all trakassering hun har begått OFFENTLIG. Så skal vi nok se at fløyte stilner. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 26. september 2016 #6048 Del Skrevet 26. september 2016 Tviler på at hun kommer til å kommentere dette på bloggen. Hva skal hun si...slik oppførsel finnes det faktisk ikke unnskyldninger for. Så utrolig lavmål. Hva med alle de flotte visdomsordene hun selv prakker på leserne. Smil til de du møter på din vei, så vil livet smile tilbake, hev hodet og ikke la andre trykke deg ned, og ikke MINST at hun nå har blitt "voksen" og at hun har forandret seg som menneske og mor. Det hun viste på snapp i går var ingenting annet enn en bitter og hevngjerrig fjortis. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1409 Skrevet 26. september 2016 #6049 Del Skrevet 26. september 2016 har ikke ord... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElsieF Skrevet 26. september 2016 #6050 Del Skrevet 26. september 2016 Hva er snappen hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 26. september 2016 #6051 Del Skrevet 26. september 2016 (endret) Når det er sagt, følger jeg endel med på denne tråden uten å ha skrevet så mye i den, for C fascinerer meg. Jeg hadde selv en periode der jeg mistet mye på en gang, inkl kjærlighetssorg, og jeg har medfølelse med henne, for jeg vet hvor vanskelig det er og at det nærmest kan klikke for en. Men hun løser det ekstremt dårlig med å prøve å overbevise alle om at hun har det så fantastisk bra, når hun i neste øyeblikk lar det skinne så tydelig igjennom at slik er det ikke. Endret 26. september 2016 av Bond 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 26. september 2016 #6052 Del Skrevet 26. september 2016 "Nå er det snart tid for å finne frem julepynten igjen" http://villapaprika.blogg.no/1474880263_det_perfekte_helse_te.html 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 26. september 2016 #6053 Del Skrevet 26. september 2016 2 minutter siden, FruRosa skrev: "Nå er det snart tid for å finne frem julepynten igjen" http://villapaprika.blogg.no/1474880263_det_perfekte_helse_te.html Endelig! Syns det har vært høst altfor lenge! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 26. september 2016 #6054 Del Skrevet 26. september 2016 Det er regelrett fascinerende at sponsorene står i kø. Leser de ikke bloggen? Følger de ikke med i timen?! Hadde en annen stor blogger eller kjendis gjort det hun gjorde på snap hadde det vært over og ut. Og det burde det være for villa pinlig også. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MintyBreeze Skrevet 26. september 2016 #6055 Del Skrevet 26. september 2016 (endret) Nå blir det mye hausing her pga litt tøys på Snapchat.. kanskje ikke det smarteste gjort å legge det ut på Snapchat, men det var litt morsomt også 😝 Endret 26. september 2016 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 26. september 2016 #6056 Del Skrevet 26. september 2016 (endret) 9 timer siden, MintyBreeze skrev: Nå blir det mye hausing her pga litt tøys på Snapchat.. kanskje ikke det smarteste gjort å legge det ut på Snapchat, men det var litt morsomt også 😝 Morsomt?? Endret 26. september 2016 av Bond 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MintyBreeze Skrevet 26. september 2016 #6057 Del Skrevet 26. september 2016 3 minutter siden, Birdo skrev: Morsomt?? Ja, som når hun sier "tror du noen syns vi er dumme nå?" og venninnen svarer "er det ikke alltid det da?". Det var morsomt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 26. september 2016 #6058 Del Skrevet 26. september 2016 4 minutter siden, MintyBreeze skrev: Ja, som når hun sier "tror du noen syns vi er dumme nå?" og venninnen svarer "er det ikke alltid det da?". Det var morsomt Ja, den venninnefjasinga kunne vært kult å legge ut som "bevis" på at hun har det bra og har gått videre, men så blir det bevis på det motsatte, når hun sitter og slenger dritt om x. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 26. september 2016 #6059 Del Skrevet 26. september 2016 Om hun og venninnen hadde det gøy på 3.parts bekostning på PRIVATEN hadde forsåvidt vært greit. Men å legge det ut for "hele Norge"... Det er pappa til barnet hennes det er snakk om! Hadde venninnen hatt litt omløp i hodet hadde hun stoppet VP fra å gjøre slike dumheter, istedenfor å delta. Høyst usmakelig, og ikke minst umodent! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElsieF Skrevet 26. september 2016 #6060 Del Skrevet 26. september 2016 Noen som vet hvor jeg kan finnennavnet på snap eventuelt gi meg det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg