Gjest Bond Skrevet 25. september 2016 #6021 Del Skrevet 25. september 2016 Tråden ryddet for omtale av barn samt spekulasjoner, og svar til disse innlegg. Bond, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilim Skrevet 25. september 2016 #6022 Del Skrevet 25. september 2016 Hva er det med den dama, hun driter seg så j.... ut med å oppføre seg sånn. Hva med å akseptere at livet hennes er som det er, at han har gått videre å det er på tide at hun også gjør det, iallefall for barnas del, så de får en mamma som har det bra med seg selv. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleRain Skrevet 25. september 2016 #6023 Del Skrevet 25. september 2016 SnapChat! OMG! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 25. september 2016 #6024 Del Skrevet 25. september 2016 Tråden ryddet for innlegg som omtaler barn. Bond, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 25. september 2016 #6025 Del Skrevet 25. september 2016 1 time siden, marthes skrev: skrev hun ikke under oppussingen at hun hadde glattet ut takene ? (mener å huske at takene var duset veeeeeldig ut), men så plutselig hadde hun ikke gjort det alikevel.. Hun viste bilde av et glatt tak mener jeg å huske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 25. september 2016 #6026 Del Skrevet 25. september 2016 4 timer siden, Dollyådi skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 25. september 2016 #6027 Del Skrevet 25. september 2016 22 minutter siden, PurpleRain skrev: SnapChat! OMG! Hvor gamle ER de?? 16???? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 25. september 2016 #6028 Del Skrevet 25. september 2016 kan noen gi en oppsummering eller legge ut screenshot av den snapen dere omtaler? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 25. september 2016 #6029 Del Skrevet 25. september 2016 hva sier hun på snap? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 25. september 2016 #6030 Del Skrevet 25. september 2016 2 minutter siden, Monky skrev: kan noen gi en oppsummering eller legge ut screenshot av den snapen dere omtaler? De omtaler en tredjepart som sosial taper, at vedkommende har blitt det etter bruddet. Mye fjas og stikk til div folk som vistnok følger med på fake profiler , og mye slafsing og fnising mens de sikler etter å få en mann som Big i sex and the city. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varma Skrevet 25. september 2016 #6031 Del Skrevet 25. september 2016 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor mange blir så sjokkert over denne type oppførsel? Hun har vist ALLE hvordan hun velger å håndtere livet sitt, og ikke minst hvordan hun har valgt å tjene penger. Det som overrasker meg er at en bedrift som Butinox og Lindex kan være med å sponse noen som oppfører seg seg på denne måten? Er det virkelig slik CV som Villa Paprika har som er attraktivt for annonsører? Altså ikke fullført videregående, 2 konkurser bak seg på på 15 mnd, lever av å blogge og eksponere folk som ikke har valgt dette selv. Endret 25. september 2016 av Varma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 25. september 2016 #6032 Del Skrevet 25. september 2016 4 timer siden, Dollyådi skrev: Hehe, når hun var ferdig med oppussingen for et kvarter siden så sa hun at hun ikke skulle endre på noenting på evigheter. Endelig hadde hun fått huset som hun ville. Så det er vel det som er paprikastilen... Stadig maling oppå maling oppå maling... Og så ivrig etter å bli ferdig at maskeringsteip er for pyser og de som vil ha det skikkelig gjort. Overgangen mellom pipa og taklisten er jo så flekkete at en kunne mistenke at det var den minste av tredjepersonene som hadde fått svingt penselen. Om jeg skulle prioritert så ville jeg malt ferdig trappa før jeg begynte på runde to på veggene. Begynner å se ut akkurat som i begynnelsen i den leide leiligheten. Mangler bare at sofa og stoler byttes ut i mørkere farger. Hadde blitt sprø om mora mi hadde holdt på sånn. Mørk stue, lys stue, mørk stue. Blir garantert malt lys igjen etter hvert. Ja. maling oppå maling, og jeg syns veggene ser skikkelig skjoldete ut. Husker at den kjøkkenøya og baderomsinnredningen i den leide leil. også ble malt sort, og så hvit igjen. Da skinte den sorte fargen igjennom og det var skjoldete. Må være slitsomt å være så vinglete, og det er bare latterlig å kalle seg "Norges største interiørblogger". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 25. september 2016 #6033 Del Skrevet 25. september 2016 Tråden ryddet for innlegg som omtaler barn. Bond, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åge Mustafa Skrevet 25. september 2016 #6034 Del Skrevet 25. september 2016 En slektning av meg gikk på en smell, en skikkelig smell en gang. Det kan minne litt om cø sin oppførsel. Ikke stygt ment og ikke ment som unnskyldning for cø. Men kunne ønske noen nær henne viste omsorg og tok en alvorsprat med henne... Omsorg er ikke alltid dulling. Og omsorg er ikke å jatte med og oppmuntre denne oppførselen. Noen ganger er omsorg å være kritisk og si 'vet du, det du holder på med er ikke greit og nå slutter du før det går for langt,' For en fortvila situasjon for de som berøres av dette! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 25. september 2016 #6035 Del Skrevet 25. september 2016 Tror ikke jeg vet om noen som er SÅ LITE over x'en som C. Er det noen som kan forsvare det snap showet hennes i kveld, DA er det virkelig ille. Om jeg hadde sponset henne med noe så hadde jeg stoppet alt samarbeid med henne. Og kunne legge ut sånn søppel på en snap i Villa paprika bloggens navn, er helt hårreisende. Jeg kommer aldri til å kjøpe hverken varer fra Mille MOI, bygg dekor eller butinox. Å bli assosiert med alt det useriøse tullet hører ingen steds hjemme om man er et seriøst firma. Syns forøvrig de snappene er altfor drøye til mer enn de ALLER nærmeste. Hun tenker ihvertfall kun på seg selv. Han burde virkelig anmelde henne for ærekrenkelse. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 26. september 2016 #6036 Del Skrevet 26. september 2016 Classy hun der. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 26. september 2016 #6037 Del Skrevet 26. september 2016 Håper virkelig at vedkommende de snakker om får med seg dette å tar det opp, han har fryktelig mye materiale han kan bruke nå. Spent på å se om det kommer noen forklaringer på dette her, av enten hun selv eller fansa hennes, for dette er for drøyt til å unnskyldes. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 26. september 2016 #6038 Del Skrevet 26. september 2016 "Men nå må jeg slutte, så folk ikke tror jeg er sånn!" Kjære deg, du ER sånn. Man kan synes og mene mye om andre, og man kan dele det med gode venner.. MEN å legge det ut slik i offentligheten er helt usmakelig. Så utrolig flaut. Jeg misliker også eksen min hardt, men hadde aldri i livet oppført meg sånn. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 26. september 2016 #6039 Del Skrevet 26. september 2016 9 timer siden, PurpleRain skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinky1 Skrevet 26. september 2016 #6040 Del Skrevet 26. september 2016 (endret) 15 timer siden, strawberryjaw skrev: "Men nå må jeg slutte, så folk ikke tror jeg er sånn!" Kjære deg, du ER sånn. Man kan synes og mene mye om andre, og man kan dele det med gode venner.. MEN å legge det ut slik i offentligheten er helt usmakelig. Så utrolig flaut. Jeg misliker også eksen min hardt, men hadde aldri i livet oppført meg sånn. Synes egentlig synd på henne. Hun er langt ifra over eksen og viser mer og mer at hun er "sånn". Hadde virkelig sansen for henne da hun var med i unge mødre. Hun virket så lykkelig og oppegående. Å utlevere tredjepart på denne måten blir for dumt. Hun er tross allt 31 og det virker ikke som hun eier selvinnsikt. Endret 26. september 2016 av Bond 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg