Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det bildet, altså jeg har ikke ord for den dama lengre..

En annen ting, er det ikke litt upraktisk å ha tavlemaling på panevegg? Må jo være upraktisk å skrive på?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Birdo skrev:

Det bildet, altså jeg har ikke ord for den dama lengre..

En annen ting, er det ikke litt upraktisk å ha tavlemaling på panevegg? Må jo være upraktisk å skrive på?

Ser noen har kommentert og spurt om det. Og er vist ikke vanskeligere enn man gjør det til. Er der bare jeg eller er det en frekkhet i nesten alle svar???

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, melatonin skrev:

Ser noen har kommentert og spurt om det. Og er vist ikke vanskeligere enn man gjør det til. Er der bare jeg eller er det en frekkhet i nesten alle svar???

Ikke bare deg, med mindre det er dyrkede i kommentarene så svarer hun frekt og surt. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, melatonin skrev:

Nå er ikke jeg en fan på noen som helst måte, men jeg kan forstå det litt. Det blir kommentert og satt spørsmål ved alt. Navnevalg, flekk på klær, tavlemaling osv. Det kan sikkert være lett å gå rett i forsvar da. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På generelt grunnlag er det viktig å minne om at disse bloggerne bare fremstiller sin side av saken. Jeg blir litt forskrekket når jeg ser at blogglesere mener å vite hva som er sant etter å ha lest en bloggers fremstilling. Man må lese med skeptikerbrillene på når det gjelder saker der det er andre parter med i bildet. Særlig i settinger der følelser er involvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for spekulasjoner, omtale av tredjepart, omtale av barn, samt en mengde svar til disse innlegg

Bond, adm

red - tråden er ytterligere ryddet for tidligere spekulasjoner. 

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig!!!! kan vi diskutere interiør igjen. Ting går som vanlig fort i paprikaheimen, også tavlemaling. Jeg ble overrasket over hvor fort det gikk og (u)heldigvis har hun dokumentert klokka på bildene :-) 

første bilde av veggen umalt er tatt klokken 10, hun skriver at hun malte (minst) to strøk, dette klarer ikke jeg å se, siste bilde der det er skrevet med kritt ser like ujevn ut som det hvor hun påpeker det kun er malt ett strøk. 

Siste bilde er tatt en time og femti minutter etter første, så hun har rukket to strøk samt tørking nok til å kunne skrive på ekstremt kort tid. 

Jeg ble nysgjerrig og sjekket datablader for produktet. 7dager står det at malingen skal få være i fred før det er mulig å skrive på... Sjokka over iveren? Ikke jeg.....

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Dollyådi skrev:

Endelig!!!! kan vi diskutere interiør igjen. Ting går som vanlig fort i paprikaheimen, også tavlemaling. Jeg ble overrasket over hvor fort det gikk og (u)heldigvis har hun dokumentert klokka på bildene :-) 

første bilde av veggen umalt er tatt klokken 10, hun skriver at hun malte (minst) to strøk, dette klarer ikke jeg å se, siste bilde der det er skrevet med kritt ser like ujevn ut som det hvor hun påpeker det kun er malt ett strøk. 

Siste bilde er tatt en time og femti minutter etter første, så hun har rukket to strøk samt tørking nok til å kunne skrive på ekstremt kort tid. 

Jeg ble nysgjerrig og sjekket datablader for produktet. 7dager står det at malingen skal få være i fred før det er mulig å skrive på... Sjokka over iveren? Ikke jeg.....

:fnise:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden for en skjoldete vegg! Og hvem vil vel bruke panel som tavle? Rart at skolene i alle år har vært så dott at de har brukt slette flater til tavler...

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tavlemaling på panel må være noe av det dummeste jeg har sett 😂🙈

Endret av Minipilla
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PetronellaPetrine

Ikke veldig praktisk å skrive på en panelvegg, men blir vel uansett malt igjen snart.  Hastverk er lastverk. Veggen ser utrolig skjoldete ut. (Kjekt med Google, der man kan se bilder uten å gi bloggen klikk.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort uendelig mange feil i fortiden og jeg skal ikke gå tilbake å gjøre de samme.

Nei, det har vel sin naturlige forklaring Camilla. Man kan ikke gå tilbake i tid. Og hadde man kunnet hadde man vel neppe gjort det for å gjenta feil.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetronellaPetrine

Har hun klart å skrive at hun har gjort mange feil i fortiden uten å legge skylda på noen tro?? Eller er det nok et jeg-angrer-men-det-var-ikke-min-skyld innlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Onbothsides
Den 22. september 2016 at 22.06, Dollyådi skrev:

Fru Jessica Fletcher, det _kan_ vel hende at hun malte mer etter disse bildene ble tatt? 😊 

Imponerende at folk leker politi hver eneste gang et bilde blir delt av Camilla, er det virkelig ikke annet å kommentere så syns jeg Camilla skal være glad for det😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Onbothsides skrev:

Fru Jessica Fletcher, det _kan_ vel hende at hun malte mer etter disse bildene ble tatt? 😊 

Imponerende at folk leker politi hver eneste gang et bilde blir delt av Camilla, er det virkelig ikke annet å kommentere så syns jeg Camilla skal være glad for det😊

Er jo ganske teit å skrive på veggen før man tar et strøk til? Uansett så står det jo at man skal vente 7 dager. 

Forøvrig, så er fortsatt brukerdebatt forbudt på forumet her, kanskje på tide å lære seg det snart?

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...