Gjest PetronellaPetrine Skrevet 20. september 2016 #5961 Del Skrevet 20. september 2016 16 timer siden, Birdo skrev: Blir helt satt ut nå altså. Hun sier at hun selv ikke har nevnt han, men hun lar jo alle kommentarene stå da? De henger jo ut kjæresten til faren også. Og kommentaren til "værdens beste Sabrina", har ikke ord engang.. Ikke noe nytt at hun legger opp til at fansen gjør drittjobben.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 20. september 2016 #5962 Del Skrevet 20. september 2016 En stil blandet av feminin bohem og maskulin cottage? Ehhh.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 20. september 2016 #5963 Del Skrevet 20. september 2016 Regner med at tavlemalingen er sponset, særlig siden forhandler svarer på spørsmål på insta. Hverken maling eller brilleinnlegg på insta er merket. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 20. september 2016 #5964 Del Skrevet 20. september 2016 Ryddet for persondebatt og svar til dette. Tekola, forumansvarlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 20. september 2016 #5965 Del Skrevet 20. september 2016 Er maling av tavle innafor når man har spedbarn i huset? Mulig det er det altså, jeg vet ikke så derfor jeg spør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 20. september 2016 #5966 Del Skrevet 20. september 2016 Synes det er veldig bra å få dokumentert at den babybæregreia er fra gucci. Romantisk, maskulin, bohem og cottage blir å helgardere seg, synes jo at hun kunne komme unna med å bare si romantisk bohem feks. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 20. september 2016 #5967 Del Skrevet 20. september 2016 (endret) 45 minutter siden, Birdo skrev: Er maling av tavle innafor når man har spedbarn i huset? Mulig det er det altså, jeg vet ikke så derfor jeg spør. Det går fortere å spørre google, hvis det virkelig var svar du ville ha. Hvis det var en sånn stikk til Camilla så var jo dette plassen å skrive det på. Eller plassen - jeg mener listen. Endret 20. september 2016 av Onbothsides Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 20. september 2016 #5968 Del Skrevet 20. september 2016 7 minutter siden, Onbothsides skrev: Det går fortere å spørre google, hvis det virkelig var svar du ville ha. Hvis det var en sånn stikk til Camilla så var jo dette plassen å skrive det på. Eller plassen - jeg mener listen. Om du ikke klarer å bidra med noe i denne tråden annet enn oppfordring til brukerdebatt, så ser jeg ikke poenget med at du er her. Brukerdebatt er ikke lov. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 20. september 2016 #5969 Del Skrevet 20. september 2016 7 minutter siden, Birdo skrev: Om du ikke klarer å bidra med noe i denne tråden annet enn oppfordring til brukerdebatt, så ser jeg ikke poenget med at du er her. Brukerdebatt er ikke lov. Jeg kommenterte kun avsporingen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 20. september 2016 #5970 Del Skrevet 20. september 2016 (endret) 2 timer siden, melatonin skrev: Synes det er veldig bra å få dokumentert at den babybæregreia er fra gucci. Romantisk, maskulin, bohem og cottage blir å helgardere seg, synes jo at hun kunne komme unna med å bare si romantisk bohem feks. Hun pleier å helgardere seg når hun beskriver stilen sin. Eneste hun manglet i beskrivelsen er ordet "rocka". Sannheten er at hun ikke har peil på hva hun driver med.. Det har vist seg hele veien i oppussingsprosjektene hennes også. Endret 20. september 2016 av PetronellaPetrine Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 21. september 2016 #5971 Del Skrevet 21. september 2016 8 timer siden, PetronellaPetrine skrev: Hun pleier å helgardere seg når hun beskriver stilen sin. Eneste hun manglet i beskrivelsen er ordet "rocka". Sannheten er at hun ikke har peil på hva hun driver med.. Det har vist seg hele veien i oppussingsprosjektene hennes også. Helt sant! Det med at taket skal sparkes og males etter innledning er jo et bevis på det. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ModestyBlaze Skrevet 21. september 2016 #5972 Del Skrevet 21. september 2016 18 timer siden, Onbothsides skrev: Det går fortere å spørre google, hvis det virkelig var svar du ville ha. Hvis det var en sånn stikk til Camilla så var jo dette plassen å skrive det på. Eller plassen - jeg mener listen. Jeg hadde ikke hatt noe problem med å male litt hjemme med små barn, men greit å lufte godt og holde seg unna soverom osv da:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 21. september 2016 #5973 Del Skrevet 21. september 2016 MÅ hun nevne bæsjebleier og pupping?? Er det ingen sperrer der? Er hun egentlig klar over hvor mange hun deler disse "trivielle" tingene med? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 21. september 2016 #5974 Del Skrevet 21. september 2016 "hamsterskinn", "bolleskjaker" og "synget" Øynene mine blør! Damen lever av å skrive... 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 21. september 2016 #5975 Del Skrevet 21. september 2016 Kan ikke skjønne at det går an å tjene penger på noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 21. september 2016 #5976 Del Skrevet 21. september 2016 4 minutter siden, FruRosa skrev: "hamsterskinn", "bolleskjaker" og "synget" Øynene mine blør! Damen lever av å skrive... Tidligere har jeg merket meg "tilbringet", "skyvet/forskyvet" og "overkoket". 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 21. september 2016 #5977 Del Skrevet 21. september 2016 1 time siden, FruRosa skrev: "hamsterskinn", "bolleskjaker" og "synget" Øynene mine blør! Damen lever av å skrive... Og tatt PÅ bæsjebleier... jeg trodde de skulle AV jeg.. . 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 21. september 2016 #5978 Del Skrevet 21. september 2016 2 timer siden, FruRosa skrev: "hamsterskinn", "bolleskjaker" og "synget" Øynene mine blør! Damen lever av å skrive... Hun lever av å skrive fordi folk trykker seg inn på bloggen.. Vær så snill å ikke gjør det da.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 21. september 2016 #5979 Del Skrevet 21. september 2016 Tråden ryddet for innlegg som omhandler barn, samt svar. Bond, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 21. september 2016 #5980 Del Skrevet 21. september 2016 2 timer siden, FruRosa skrev: "hamsterskinn", "bolleskjaker" og "synget" Øynene mine blør! Damen lever av å skrive... Jeg elsker deg 😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg