Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 timer siden, Lanolin skrev:

Hvis du ser på blogglisten.no så liggg ho på topp ja. Men dei viser vel berre bloggerane på plattformen blogg.no? Huset på Nordsether større i antall lesere, ho er på plattformen nouw.

Hvor kan du se lesertallene til Nordsether?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, PetronellaPetrine skrev:

??

Hva skjønner du ikke nå da? Hvis du hadde sjekket ut Nordseth sin blogg, så kanskje du hadde skjønt hva jeg mente 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetronellaPetrine

MintyBreeze: Har både lest bloggen og sett på bilder av Husetpaanordseth på IG. Hun har renovert et hus helt fra bunnen av, og ikke kun valgt overflatebehandling samt lettvinte og billige løsninger.

Endret av PetronellaPetrine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PetronellaPetrine

Kan se likheter når det kommer til interiør, men mer stil og klasse over Husetpaanordseth. Tenker for øvrig at det er mer drømmehuset til C enn enn liten rekkhusleilighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetronellaPetrine
1 time siden, MintyBreeze skrev:

Jeg trengte ikke hele livshistorien hennes, JEG syns huset minner for mye om en hytte. Thats is.. 

MintyBreeze: Hele livshistorien hennes? :fnise:  That's it. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetronellaPetrine
21 timer siden, Varma skrev:

Den jenta (huset på Nordseth) er et unikum! For en nydelig og inspirerende jente. Instagram profilen hennes er kjempe fin. Hun var forresten representert som selger for SBN i den perioden det var en del av forretningsstrategien, flere av selgerne trakk seg. Så det er vel ikke bare brukerne på KG som sitter med et dårlig inntrykk av VP? 

Varma: Enig! Har begynt å følge henne etter at jeg leste om henne her. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MintyBreeze skrev:

Jeg trengte ikke hele livshistorien hennes, JEG syns huset minner for mye om en hytte. Thats is.. 

Der er jeg enig! Men hun skal ha for gjennomført stil :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
1 time siden, PetronellaPetrine skrev:

Kan se likheter når det kommer til interiør, men mer stil og klasse over Husetpaanordseth. Tenker for øvrig at det er mer drømmehuset til C enn enn liten rekkhusleilighet...

Leiligheten er ikke liten, det er møblene som er for store. Som om man har kjøpt barbie møbler til et Lundby dukkehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetronellaPetrine
5 minutter siden, Keikolina skrev:

Leiligheten er ikke liten, det er møblene som er for store. Som om man har kjøpt barbie møbler til et Lundby dukkehus.

Liten i forhold til Husetpaanordseth. Men skjønner hva du mener. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg er det helt ubegripelig at bloggen hennes ligger på 12 plass på blogg.no, en så ufattelig kjedelig blogg med så utrolig mye svada innlegg med mye skrivefeil å mange uleselig/uforståelige innlegg. Ikke er dama spesielt spennende heller, egentlig ganske så kjedelig. Interiør stilen har gått ut på dato for mange år siden,så lurer fælt på hva som gjør at så utrolig mange, inkludert meg selv, klikker oss inn på bloggen hennes og følger henne på Instagram?

har heldigvis blitt flinkere til å holde meg borte fra bloggen, orker ikke gi den dama noen klikk.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Emilim skrev:

For meg er det helt ubegripelig at bloggen hennes ligger på 12 plass på blogg.no, en så ufattelig kjedelig blogg med så utrolig mye svada innlegg med mye skrivefeil å mange uleselig/uforståelige innlegg. Ikke er dama spesielt spennende heller, egentlig ganske så kjedelig. Interiør stilen har gått ut på dato for mange år siden,så lurer fælt på hva som gjør at så utrolig mange, inkludert meg selv, klikker oss inn på bloggen hennes og følger henne på Instagram?

har heldigvis blitt flinkere til å holde meg borte fra bloggen, orker ikke gi den dama noen klikk.

Er som Se&Hør,- elendig journalistikk og dårlige bilder, men folk smugleser for sladderen sin del. Handler hverken om interiør eller spennende livsstil,- tvert imot. Hadde bloggen vært dramafri hadde den ikke lenger blitt lest. Og det vet innhaveren, og legger derfor ut små "stikk" hele tiden som vi/leserene skal reagere på og hause opp = flere klikk.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 minutter siden, Butternut skrev:

Hjelpes som barnefar henges ut på insta! Det er jo et sirkus..

Og all hetsen er godkjent av CØ selv. 'Nuff said..

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt satt ut nå altså. Hun sier at hun selv ikke har nevnt han, men hun lar jo alle kommentarene stå da? De henger jo ut kjæresten til faren også. Og kommentaren til "værdens beste Sabrina", har ikke ord engang..

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Birdo skrev:

Blir helt satt ut nå altså. Hun sier at hun selv ikke har nevnt han, men hun lar jo alle kommentarene stå da? De henger jo ut kjæresten til faren også. Og kommentaren til "værdens beste Sabrina", har ikke ord engang..

Det er bare å gratulere 😂 Må være trist at stort sett alle vil huske dette 😬 selv etter mange år. Jeg hadde gremmes om jeg skulle sitte i feks foreldremøte og alle foreldrene visste om alt dramaet jeg hadde laget i livet mitt. Det er jo litt sånn at man må nesten være med på å lage drama😁 når man har det i denne skalaen over så lang tid 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet i henhold til  .

Sitat

Det er ikke tillatt å diskutere bloggernes/kjendisenes barn, da disse ikke selv har valgt å eksponere seg. Dette går på all omtale og diskusjon av (direkte eller indirekte) navngitte barn i tråder om navngitte bloggere og kjendiser. Det er heller ikke tillatt å diskutere kjendisenes familie, ektefeller eller lignende, da disse i stor grad ikke har eksponert seg selv. Dette er kun tillatt dersom ektefelle/familie selv har en betydelig rolle i offentligheten. 

Der det diskuteres kjendissaker i mediene (inkludert sosiale medier) er brukerne selv ansvarlige for å legge ved lenker til dokumentasjonDersom dokumentasjonen er lagt ut i en tidligere tråd, eller betydelig lang tid tilbake i en veldig lang tråd, bør man lenke til innlegget der dokumentasjonen kan finnes. Ubegrunnede påstander vil bli slettet som spekulasjoner, også når det ikke direkte er til skade for den omtalte part, da vi ikke har kapasitet til å sjekke fakta i alt som legges ut.

Vi ber om at klager på moderering holdes på et saklig nivå, og holdes utenfor trådene. Spørsmål og kommentarer på moderering hører hjemme på Ris og ros, eller PM direkte til moderator. Klager på moderator skal tas direkte på PM til meg.

Samt svar til disse innleggene.

Tekola, forumansvarlig.

Endret av Tekola
La til glemt punkt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...