Husfrua Skrevet 16. september 2016 #5921 Del Skrevet 16. september 2016 22 minutter siden, fjær skrev: Kjenner jeg blir veldig splittet av dette, på den ene siden er jeg enig i at hun bør få fred, at hun trenger å få hentet seg inn etter fødsel, og baby som skal komme inn i en rutine med ansvar for to som skal på skole og alt det medfører der. Men så er det det, at hvis ingen sier noe... Da får hun ingen reaksjoner på at hun bør bremse litt ned, ikke dele så mye og veie ordene sine mye mer... Jeg føler ikke jeg mobber henne, men jeg er veldig kristisk til veldig mye av det hun gjør, og da snakker jeg om den offentlige bloggeren ikke privatpersonen. Og det syns jeg er helt greit. Når jeg skrev mitt første innlegg, var det ikke myntet på de som diskuterer saklig og kommer med konstruktiv kritikk. Men som jeg skrev tidligere, er det i slike tråder litt vanskelig å skille de som kritiserer saklig og de som bare er ute etter å spre eder og galle. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 16. september 2016 #5922 Del Skrevet 16. september 2016 (endret) 2 timer siden, RaraAvis78 skrev: Ref. siste IG innlegg: Fy flate,- snakk om å strø salt i såret til alle de berørte! Hun hadde kommet SÅ langt med litt ydmykhet og en dose selvinnsikt, men istedet bare fjaser hun det bort! Hun slutter aldri å sjokkere den dama. Usmakelig!!!! Hva snakker du om? Endret 16. september 2016 av Fotballflue Altså, hvilket innlegg? Jeg ser ikke noe galt der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 16. september 2016 #5923 Del Skrevet 16. september 2016 2 timer siden, RaraAvis78 skrev: Ref. siste IG innlegg: Fy flate,- snakk om å strø salt i såret til alle de berørte! Hun hadde kommet SÅ langt med litt ydmykhet og en dose selvinnsikt, men istedet bare fjaser hun det bort! Hun slutter aldri å sjokkere den dama. Usmakelig!!!! Hva ser du som ikke andre ser nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 16. september 2016 #5924 Del Skrevet 16. september 2016 Tråden er ryddet for brukerdebatt, personangrep, avsporinger, spekulasoner og samtlige svar til dette. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 16. september 2016 #5925 Del Skrevet 16. september 2016 Hva er det med det derre demon greiene? Er det noe internt mellom henne og den nye bestevenninnen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MintyBreeze Skrevet 16. september 2016 #5926 Del Skrevet 16. september 2016 (endret) Hun er vel Norges største blogger innen interiør når hun gruser andre interiørbloggere med lesertall? Kanskje ikke den beste, MEN den med mest lesere, ero Norges største interiørblogg👍 Endret 17. september 2016 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 16. september 2016 #5927 Del Skrevet 16. september 2016 (endret) Selverklært "biggest" interiørblogger. Den generelle oppfatningen er vel at hun har beveget seg mot en annen kategori.. Endret 17. september 2016 av Bond 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulle_ Skrevet 16. september 2016 #5928 Del Skrevet 16. september 2016 (endret) 13 timer siden, MintyBreeze skrev: Hun er vel Norges største blogger innen interiør når hun gruser andre interiørbloggere med lesertall? Kanskje ikke den beste, MEN den med mest lesere, ero Norges største interiørblogg👍 Der er jeg ikke enig, for hun er jo ingen ren interiørblogger? Hun skriver jo langt mer om familielivet, så en mammablogg/hverdagsblogg er vel mer riktig? Hun bør vel blogge om litt mer interiør, for å kunne smykke seg med tittelen "Norges største interiørblogger"? CBE blogger da innimellom om både interiør, ommøbelering og oppussing hun også, men kaller seg ikke Norges største interiørblogger av den grunn? Da er det på tide å ta en diskusjon på hva som faktisk skal til for å kunne kalle seg en interiørblogger, tenker jeg ;-) Endret 17. september 2016 av Bond Måtte legge til en siste setning :-) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 16. september 2016 #5929 Del Skrevet 16. september 2016 (endret) 19 timer siden, MintyBreeze skrev: Hun er vel Norges største blogger innen interiør når hun gruser andre interiørbloggere med lesertall? Kanskje ikke den beste, MEN den med mest lesere, ero Norges største interiørblogg👍 Alle bloggerne på,topplisten tjener penger. De får penger på ulike måter, noe fra reklamen som ligger rundt blogginnlegget, noe for innlegg som er rene reklameinnlegg for produkter, noe som er annonselenker der bloggeren får prosenter hvis leseren klikker seg videre fra bloggen og noe som er sponsing. I tillegg får noen også betalt fra bloggplattformen. Felles for alt dette er at det er antall lesere som avgjør hvor mye en annonsør er villig til å betale. De vet at jo flere som leser om produkter hos en blogger, jo flere er sannsynlige kunder for produktene. Derfor kjemper bloggerne om å få flest mulig lesere og noe som viser seg å fungere er å blogge om sex og drama. Klikkoverskrifter funker også. Villa Paprika har skrevet haugevis av innlegg om dramaet som har vært. Graviditeten og fødselen har gitt mange ekstra lesere og hun får da betalt mer fra annonsører. Fødsel betyr også at man får tilbud om å reklamere for klær og utstyr. Edit: innlegget mitt er i ettertid redigert av Bond, så svaret på spørsmålet ditt øigger implisitt i det jeg skriver. Endret 17. september 2016 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 17. september 2016 #5930 Del Skrevet 17. september 2016 Tråden er ryddet for omtale av barn, spekulasjoner, samt svar. Bond, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaraAvis78 Skrevet 17. september 2016 #5931 Del Skrevet 17. september 2016 14 timer siden, Onbothsides skrev: Hva ser du som ikke andre ser nå? Er det bare jeg som ser at denne heliumsnutten er et pek og et spark i siden til "hetserene" på KG og andre krititkere? Lagt strategisk ut nå når det på nytt stormer rundt henne vdr. den nye konkursen. De framstår som utrolig umodne som bare ler det hele vekk. Virker som to super hyggelige jenter...not! Det kommer også fram under kommentarfeltet under filmen der en stakkars fan blir rakket ned på av dem da hun forsiktig advarer mot helium. Forøvrig sikkert kjempelurt å innhale dette når en ammer... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 17. september 2016 #5932 Del Skrevet 17. september 2016 42 minutter siden, RaraAvis78 skrev: Er det bare jeg som ser at denne heliumsnutten er et pek og et spark i siden til "hetserene" på KG og andre krititkere? Lagt strategisk ut nå når det på nytt stormer rundt henne vdr. den nye konkursen. De framstår som utrolig umodne som bare ler det hele vekk. Virker som to super hyggelige jenter...not! Det kommer også fram under kommentarfeltet under filmen der en stakkars fan blir rakket ned på av dem da hun forsiktig advarer mot helium. Forøvrig sikkert kjempelurt å innhale dette når en ammer... I så fall utrolig barnslig, begge snuttene. Og den kommentaren av veninne hennes og henne selv var helt unødvendig spydig. Sikkert veldig koselige jenter hvis det er slik de svarer folk til vanlig. Burde være litt hyggelig med følgerene sine. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 17. september 2016 #5933 Del Skrevet 17. september 2016 "Vi lo så vi skrattet" 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 17. september 2016 #5934 Del Skrevet 17. september 2016 Kan noen linke til den videoen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 17. september 2016 #5935 Del Skrevet 17. september 2016 Tråden ryddet for latterliggjøring og hetsende utsagn. Bond, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skarpegg Skrevet 17. september 2016 #5936 Del Skrevet 17. september 2016 22 timer siden, MintyBreeze skrev: Hun er vel Norges største blogger innen interiør når hun gruser andre interiørbloggere med lesertall? Kanskje ikke den beste, MEN den med mest lesere, ero Norges største interiørblogg👍 Hvis du ser på blogglisten.no så liggg ho på topp ja. Men dei viser vel berre bloggerane på plattformen blogg.no? Huset på Nordsether større i antall lesere, ho er på plattformen nouw. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varma Skrevet 17. september 2016 #5937 Del Skrevet 17. september 2016 6 minutter siden, Lanolin skrev: Hvis du ser på blogglisten.no så liggg ho på topp ja. Men dei viser vel berre bloggerane på plattformen blogg.no? Huset på Nordsether større i antall lesere, ho er på plattformen nouw. Den jenta (huset på Nordseth) er et unikum! For en nydelig og inspirerende jente. Instagram profilen hennes er kjempe fin. Hun var forresten representert som selger for SBN i den perioden det var en del av forretningsstrategien, flere av selgerne trakk seg. Så det er vel ikke bare brukerne på KG som sitter med et dårlig inntrykk av VP? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 17. september 2016 #5938 Del Skrevet 17. september 2016 53 minutter siden, Varma skrev: Den jenta (huset på Nordseth) er et unikum! For en nydelig og inspirerende jente. Instagram profilen hennes er kjempe fin. Hun var forresten representert som selger for SBN i den perioden det var en del av forretningsstrategien, flere av selgerne trakk seg. Så det er vel ikke bare brukerne på KG som sitter med et dårlig inntrykk av VP? Hva er brukernavnet på insta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varma Skrevet 17. september 2016 #5939 Del Skrevet 17. september 2016 9 minutter siden, Rosalie skrev: Hva er brukernavnet på insta? Husetpaanordseth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 17. september 2016 #5940 Del Skrevet 17. september 2016 Thnx! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg